Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

buggy

+14
Linda
Monnie
PiP
PapillonRose
Makamba
Thunder
Roos
Bruintje Beer
duckie
Parisienne
Flip Fluitketel
Flower_L
Nijntje
peach
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

buggy - Pagina 2 Empty Re: buggy

Bericht  PiP zo 13 nov 2011 - 9:33

Wij hebben een goede buggy aangeschaft omdat F nog verzoop in de wandelwagen inzet.
Hier is het best wel een stuk om naar het dorp te lopen en dan gaan we dus op de fiets of met de auto.
Buggy ligt ook standaard in de auto, als ik de wandelwagen er standaard in zou hebben zou ik elke keer voor ik boodschappen ga doen, de wandelwagen eruit moeten halen!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy - Pagina 2 Empty Re: buggy

Bericht  duckie zo 13 nov 2011 - 9:42

ik ga als ik lopend naar het dorp ga gewoon de wandelwagen en als we boodschappen doen of gaan winkelen en geen grote dingen kopen ofzo ook de wandelwagen, hij ligt standaard in mn auto ivm geen/weunig plek in huis. De buggy gebruiken we voor mee naar de oppas zodat die evt weg kan met A. Of als ik even naar het dorp ga op de fiets dan probeer ik hem er aan te hangen want ik kan haar niet de hele tijd dragen. Verder gingen we van t weekend naar ikea en stad en hadden we grote dingen nodig en dan gaat de buggy ook mee omdat die een stuk minder plaats inneemt in de auto.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy - Pagina 2 Empty Re: buggy

Bericht  PapillonRose zo 13 nov 2011 - 9:48

@Teletascha: Ik heb een buggy genomen voor in de auto. Daar ligt de buggy standaard in, als we met de auto weggaan dan kan ik die altijd gebruiken. De wandelwagen neemt een stuk meer ruimte in en de mijne krijg ik met wandelwageninzet ertussen haast niet ingeklapt (hoewel het wel moet kunnen, maar het werkt voor geen meter).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy - Pagina 2 Empty Re: buggy

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 9:49

Wij hebben een Zapp, handig voor even naar school te lopen, en hier in het dorp etc. Voor langere afstanden gebruiken we de wandelwagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buggy - Pagina 2 Empty Re: buggy

Bericht  PiP zo 13 nov 2011 - 9:54

PapillonRose schreef:@Teletascha: Ik heb een buggy genomen voor in de auto. Daar ligt de buggy standaard in, als we met de auto weggaan dan kan ik die altijd gebruiken. De wandelwagen neemt een stuk meer ruimte in en de mijne krijg ik met wandelwageninzet ertussen haast niet ingeklapt (hoewel het wel moet kunnen, maar het werkt voor geen meter).
Het kan inderdaad wel, even doorduwen! Hier staat hij altijd ingeklapt in huis, we hebben geen ruimte om hem uitgeklapt te laten staan.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy - Pagina 2 Empty Re: buggy

Bericht  PapillonRose zo 13 nov 2011 - 9:57

PiP schreef:
PapillonRose schreef:@Teletascha: Ik heb een buggy genomen voor in de auto. Daar ligt de buggy standaard in, als we met de auto weggaan dan kan ik die altijd gebruiken. De wandelwagen neemt een stuk meer ruimte in en de mijne krijg ik met wandelwageninzet ertussen haast niet ingeklapt (hoewel het wel moet kunnen, maar het werkt voor geen meter).
Het kan inderdaad wel, even doorduwen! Hier staat hij altijd ingeklapt in huis, we hebben geen ruimte om hem uitgeklapt te laten staan.
Het kan inderdaad wel, maar volgens mij doe ik nog steeds iets niet helemaal lekker (al doe ik hetzelfde als een filmpje op youtube). Ik moet namelijk behoorlijk wat geweld gebruiken laughcry Maargoed, als hij in de auto moet, dan moet ik er ook nog 1 wiel afhalen omdat de klep anders niet sluit. Dus toch maar een buggy en de wandelwagen staat altijd uitgeklapt oin de berging.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy - Pagina 2 Empty Re: buggy

Bericht  Annie24 zo 13 nov 2011 - 9:58

@Linda; kan je mij vertellen of je de Nuna Pepp ook kan inklappen als de voetenzak er nog op/in zit? Of moet die er eerst af voor hij ingeklapt kan worden?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy - Pagina 2 Empty Re: buggy

Bericht  Linda zo 13 nov 2011 - 10:01

Annie24 schreef:@Linda; kan je mij vertellen of je de Nuna Pepp ook kan inklappen als de voetenzak er nog op/in zit? Of moet die er eerst af voor hij ingeklapt kan worden?

Kan ik helaas niet zeggen. Wij hebben de voetenzak er niet bij gekocht. Aangezien we de buggy in de auto hebben liggen en voor niet al te lange stukken gebruiken vond ik het niet nodig om nog zo'n dure zak te kopen. Ik leg gewoon een kleedje over haar heen en als het echt ijskoud is, neem ik de wandelwagen wel mee.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy - Pagina 2 Empty Re: buggy

Bericht  Annie24 zo 13 nov 2011 - 10:04

Linda schreef:
Annie24 schreef:@Linda; kan je mij vertellen of je de Nuna Pepp ook kan inklappen als de voetenzak er nog op/in zit? Of moet die er eerst af voor hij ingeklapt kan worden?

Kan ik helaas niet zeggen. Wij hebben de voetenzak er niet bij gekocht. Aangezien we de buggy in de auto hebben liggen en voor niet al te lange stukken gebruiken vond ik het niet nodig om nog zo'n dure zak te kopen. Ik leg gewoon een kleedje over haar heen en als het echt ijskoud is, neem ik de wandelwagen wel mee.

Dan gaan we het gewoon in de winkel proberen Laughing

Toch bedankt! Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy - Pagina 2 Empty Re: buggy

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum