Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

+6
TukTuk
luisa
Polly
Roza
Travelgurly
Monte
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Monte ma 6 feb 2012 - 4:55

Een vriendin en ik hebben 2 rondreizen op het oog, maar we kunnen niet kiezen.

- Rondreis Toscane (bologna, florence, lucca, pisa, sienna, rome) 9 dagen al deze steden + 1 vrije dag florence(waar we dan naar Venetië zouden willen)
- Rondreis Portugal (Porto, braga, coimbra, tomar, obidos, sintra, lissabon, lagos algarve) 9 dagen + 1 vrije dag in lagos algarve(aan middellandse zee)

Wat zouden jullie kiezen en waarom?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 4:57

Toscane. Maar dat komt misschien omdat ik al in Portugal ben geweest, en het mooi was, maar dan Toscane me nu meer zou aantrekken om rond te trekken, omdat het me erg leuk lijkt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Travelgurly ma 6 feb 2012 - 4:59

oeh moeilijk!

Ik zou geen keuze kunnen maken. is alle2 namelijk echt onwijssss gaaf!

Toscane is super leuk. Italie is wel mijn favo land.

ehm....wat is het verschil in prijs? dat je daar naar kijk?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Monte ma 6 feb 2012 - 4:59

Waar wij mee zitten, is dat het 2 georganiseerde reizen zijn en toscane alleen maar steden, bij portugal heb je 1 vrije dag aan de middellandse zee en misschien iets meer variatie. Maar ik ben benieuwd of mensen misschien beide plekken zijn geweest en ervaringen hebben.

Verschil in prijs is honderd euro, voor ons niet echt belangrijk.


Laatst aangepast door Monte op ma 6 feb 2012 - 5:00; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Roza ma 6 feb 2012 - 4:59

Toscane. Ik ben normaal van de zon-zee-strand vakanties, maar ik heb me 2 jaar geleden goed vermaakt in Toscane. En als ik me ergens goed vermaak zónder strand, dan zegt dat heel veel :P

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Polly ma 6 feb 2012 - 5:07

Ik heb allebei ongeveer gedaan en ik vond het allebei super. Weet niet of je een voorkeur hebt voor Italië of Portugal? Voordeel aan Portugal is dat je ook nog een beetje strand ziet, en Sintra is één van de mooiste gebouwen die ik ooit heb gezien. Maar ja, ik ben nooit in Rome geweest smile Moeilijke keuze, zag het gisteren al in je andere topic en toen vroeg ik me al af wat je zou gaan kiezen!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Monte ma 6 feb 2012 - 5:16

Polly schreef:Ik heb allebei ongeveer gedaan en ik vond het allebei super. Weet niet of je een voorkeur hebt voor Italië of Portugal? Voordeel aan Portugal is dat je ook nog een beetje strand ziet, en Sintra is één van de mooiste gebouwen die ik ooit heb gezien. Maar ja, ik ben nooit in Rome geweest smile Moeilijke keuze, zag het gisteren al in je andere topic en toen vroeg ik me al af wat je zou gaan kiezen!
haha ja het is allebei mooi, mijn voorkeur voor steden zou denk ik gaan naar italie, maar ik vind het ook wel heel lekker dat je bij portugal een vrije dag hebt aan het strand. Na 8 volle dagen stad ben je daar misschien wel aan toe. Heel erg moeilijke keuze dus, ik ben ook benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  luisa ma 6 feb 2012 - 10:46

Ik zou juist niet voor Italië kiezen. 9 dagen is echt veel te weinig om alles goed te zien, lijkt me nu zo gehaast worden. Zonde. Portugal weet ik niet, maar lijkt md ook druk
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  TukTuk ma 6 feb 2012 - 10:49

Ik zou geen georganiseerde reis nemen maar gewoon aan de hand van dat soort reizen zelf een reis samenstellen, dan heb je tenminste een vakantie die je volledig aan je eigen eisen kan aanpassen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Jeanette ma 6 feb 2012 - 10:53

Dan zou ik voor Toscane kiezen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Polly ma 6 feb 2012 - 11:14

luisa schreef:Ik zou juist niet voor Italië kiezen. 9 dagen is echt veel te weinig om alles goed te zien, lijkt me nu zo gehaast worden. Zonde. Portugal weet ik niet, maar lijkt md ook druk

In Portugal is dat inderdaad net zo druk. Van de ene kant wel jammer, maar het zal vast een mooie vakantie worden :-)
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Marin ma 6 feb 2012 - 20:14

Qua locaties en steden zou ik voor Toscane kiezen maar ben t wel eens met de rest dat t wel heel veel in korte tijd is en alleen maar steden. In Italië zit best een goed trein netwerk tussen die steden dus dat kan je ook zelf doen en evt wat steden weg laten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 20:48

Ik zou Portugal kiezen omdat ik daar nog nooit ben geweest maar wel heel graag naartoe wil!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Monte di 7 feb 2012 - 3:09

Tja over die georganiseerde reis, mijn vriendin en ik vinden dat juist erg leuk, omdat we dan nieuwe mensen leren kennen en we veel meer doen als dat we het zelf moeten organiseren. Daarbij is het ook erg makkelijk qua vervoer, want alles daar is geregeld. Dat vinden wij juist leuk.

Maar mijn ''angst'' is het ook dat toscane toch wel erg druk gaat worden omdat het alleen steden zijn, dus dan neig ik meer naar portugal(al lijken me de steden in toscane weer leuker/mooier en de mogelijkheid om naar venetië te gaan is ook wel aantrekkelijk). Maar zoals ik het hier lees, zijn de meningen ook verdeelt, moeilijk zal de keuze worden Wink
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Marin di 7 feb 2012 - 3:24

Ja als je ook nog Venetie er bij gaat doen, wordt het wel heel veel denk ik.
Ik ken Portugal niet, maar misschien is dat idd iets rustiger.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 4:04

Dat is een moeilijke!
Italië nog nooit geweest en wil ik nog wel eens naartoe.
Portugal (Algarve) ben ik 8 dagen geweest en dat vond ik te kort, zou ik nog weleens terug naartoe willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Mermaid di 7 feb 2012 - 5:33

Ik zou denk ik voor Portugal gaan omdat het wat meer de afwisseling steden/natuur/strand heeft. En van wat ik heb gezien vond ik portugal leuker/mooier dan Italië, maar heb in Italië alleen Napels gezien en dat viel me heel erg tegen.
Mijn ervaring is wel dat het heel vermoeiend is om elke dag een nieuwe stad te 'verkennen'. Ik vond het altijd een beetje vermoeiend, toch veel indrukken en merkte dan dat ik na een paar dagen moe was van steden kijken.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  iloverocknroll1984 di 7 feb 2012 - 7:15

Zijn er geen georganiseerde rondreizen die een iets minder druk programma hebben? Dit is wel erg heftig voor 9 dagen denk ik, welke je ook kiest Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) 561177

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie kiezen?(vakantie) Empty Re: Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum