Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat zouden jullie kiezen

+12
Prosecco
Mamsie
Blond
Pompoen
TukTuk
Arwyn
Muisz
Zora
Sylvana
Jade
Kowalski
Minx
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

wat zouden jullie kiezen  Empty wat zouden jullie kiezen

Bericht  Minx za 16 jun 2012 - 2:07

Als je nu een sierraad uit zou mogen kiezen en het budget is zo rond de 230 euro. Alles mag als het maar geen ring is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zouden jullie kiezen  Empty Re: wat zouden jullie kiezen

Bericht  Kowalski za 16 jun 2012 - 2:08

Wow dat is nog eens een bedrag! Daar zou ik eens heel hard over na moeten denken! In eerste instantie denk ik bijvoorbeeld aan een Buddha 2 Buddha armband, maar dat is mijn eerste ingeving. Kom ik nog op terug!

Mag je een mooi kado uitzoeken?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Minx za 16 jun 2012 - 2:11

Kowalski schreef:Wow dat is nog eens een bedrag! Daar zou ik eens heel hard over na moeten denken! In eerste instantie denk ik bijvoorbeeld aan een Buddha 2 Buddha armband, maar dat is mijn eerste ingeving. Kom ik nog op terug!

Haha mijn totale budget is 550 euro nog veel groter dus. Ik wil voor een deel een sieraad kopen en van het andere deel koop ik een iPad (in de vs) en dan hou ik dit over voor een mooi sieraad. Heb dit tot nu toe gekregen voor mijn diploma. (word wss nog wel hoger aangezien dit alleen nog van oma en van mijn ouders is.)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 2:17

Oh wat leuk! Gefeliciteerd.
Ik heb net een hele mooie ring gekregen, maar dat wil je dus niet.

Ik wil graag nog diamanten oorknopjes en ik zag laatst een heel leuk zilver kettinkje maar die was 40 euro dus dat schiet niet op haha!

Ohh en wat ik ook nog wel zou willen hebben is deze armband van tov! wat zouden jullie kiezen  1334309772_423_B_Mermaid_silver_large

Gast
Gast

Bericht  Minx za 16 jun 2012 - 2:21

Mooie armband inderdaad alleen voor mij wel wat grof. Heb mini handjes. Ring is zonde ik kan met werken eigenlijk alleen gladde ringen om en die zijn meestal niet zo duur. Daarbij heb ik een mooie ring van opa gekregen voor mijn vwo diploma en heb ik twee ringen van mijn vriend om.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade za 16 jun 2012 - 2:49

Ik zou voor een ketting of een mooi horloge gaan.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Sylvana za 16 jun 2012 - 3:33

Ik zou voor een mooi horloge gaan! En persoonlijk zou ik dan uit de collectie van DKNY wel een keuze kunnen maken haha Very Happy .

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 3:36

Ben zelf weg van Fossil, zou dus een mooi horloge uitzoeken. Of een horloge wat normaal boven mijn budget is maar wat ik nu wel kan kopen. smile

Gast
Gast

Bericht  Minx za 16 jun 2012 - 3:37

Horloge heb ik toen al voor mijn propedeuse gehad, en een mooiere dan die ga ik denk ik niet vinden. (deze heb ik)

wat zouden jullie kiezen  Calvin-Klein-Watches
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zora za 16 jun 2012 - 4:26

Fairytale schreef:Horloge heb ik toen al voor mijn propedeuse gehad, en een mooiere dan die ga ik denk ik niet vinden. (deze heb ik)

wat zouden jullie kiezen  Calvin-Klein-Watches

Ik heb deze ook maar wil zoooo graag nog een andere van Calvin Klein, zijn nog een paar heel mooi!

Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Muisz za 16 jun 2012 - 4:53

Ik zou voor een zilveren Mchael Kors horloge gaan.
Kan even geen plaatje plakken want zit op de iPad. Wink

Muisz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 5:02

Een ketting van Nikki Lissoni smile

wat zouden jullie kiezen  Nikki_lissoni

Of een mooi horloge!

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 16 jun 2012 - 5:04

Geen idee.
De enige sieraden waar ik echt waarde aan hecht zijn mijn ringen. Voor de rest zou ik nooit zo'n groot bedrag over hebben (voor een ring trouwens ook niet, haha).
Als, dan zou ik denk ik een mooi horloge uitkiezen dat echt jaren mee kan. Een klassiek model, geen fashion item.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk za 16 jun 2012 - 5:06

Fairytale schreef:
Kowalski schreef:Wow dat is nog eens een bedrag! Daar zou ik eens heel hard over na moeten denken! In eerste instantie denk ik bijvoorbeeld aan een Buddha 2 Buddha armband, maar dat is mijn eerste ingeving. Kom ik nog op terug!

Haha mijn totale budget is 550 euro nog veel groter dus. Ik wil voor een deel een sieraad kopen en van het andere deel koop ik een iPad (in de vs) en dan hou ik dit over voor een mooi sieraad. Heb dit tot nu toe gekregen voor mijn diploma. (word wss nog wel hoger aangezien dit alleen nog van oma en van mijn ouders is.)

Ik weet niet of het nu nog van toepassing is, maar toen ik op reis ging werd mij constant geadviseerd om op te passen bij de douane (bij terugkomst in NL) met dit soort dingen (camera etc), ook als je ze zelf al mee op reis nam en thuis gekocht had. Ze raadde toen aan om een bonnetje mee te nemen zodat je kon bewijzen dat je het in NL gekocht had en niet in Amerika bijv, om te voorkomen dat je nog invoerrechten moest gaan betalen.

Geen idee of het met bijv een iPad ook nog problemen kan opleveren, maar misschien is het verstandig om sowieso hem niet met doos en al in je bagage te stoppen, maar gewoon in een hoesje, zodat je in ieder geval kan proberen om te zeggen dat je hem in NL gekocht had al en gewoon mee op reis genomen had. Desnoods een bon van iemand anders mee nemen.
Zou beetje zuur zijn als je nog een groot deel aan invoerrechten moet betalen.

Nogmaals, misschien is het overdreven en niet nodig, het is ook een paar jaar geleden dat ik op reis ging, maar het is maar een waarschuwing:)

OT: zou ik je geen tip kunnen geven, ik draag nooit sieraden :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 5:08

Ik zou iets exclusief laten ontwerpen en maken denk ik. Dat moet voor dat bedrag wel te doen zijn.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski za 16 jun 2012 - 5:17

Yoyo schreef:Een ketting van Nikki Lissoni wat zouden jullie kiezen  561177

wat zouden jullie kiezen  Nikki_lissoni

Of een mooi horloge!

Jaa die zijn prachtig! Staat ook nog op mijn verlanglijstje! Vrees dat het daar lang zal blijven staan!

Ik heb nog eens nagedacht en zou naast een Buddha 2 Buddha armband (maar die vind je misschien ook te grof?) voor een Michael Kors horloge gaan (maar die wil je niet), dus ik ga nog verder nadenken!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 5:19

@Kowalski, ik was vandaag bij de juwelier. En toen zag ik dus die kettingen liggen. Ja zegt de verkoopster, ze zijn eigenlijk helemaal niet zo duur. Ik had een boekje mee genomen en ben het thuis eens gaan uitrekenen wat het kost als ik 1 ketting, 1 munt en 1 houder wil hebben... Vond ik nog behoorlijk duur voor een ketting :P

Gast
Gast

Bericht  Kowalski za 16 jun 2012 - 5:21

Yoyo schreef:@Kowalski, ik was vandaag bij de juwelier. En toen zag ik dus die kettingen liggen. Ja zegt de verkoopster, ze zijn eigenlijk helemaal niet zo duur. Ik had een boekje mee genomen en ben het thuis eens gaan uitrekenen wat het kost als ik 1 ketting, 1 munt en 1 houder wil hebben... Vond ik nog behoorlijk duur voor een ketting wat zouden jullie kiezen  253468018

Haha ja joh, ik vind vaak dat die verkopers bij een juwelier een andere kijk hebben op 'duur'!wat zouden jullie kiezen  394967

Weet je zo nog wat je kwijt bent als je dat wilt? Dus een ketting met één munt en één houder?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 5:31

Kowalski schreef:
Yoyo schreef:@Kowalski, ik was vandaag bij de juwelier. En toen zag ik dus die kettingen liggen. Ja zegt de verkoopster, ze zijn eigenlijk helemaal niet zo duur. Ik had een boekje mee genomen en ben het thuis eens gaan uitrekenen wat het kost als ik 1 ketting, 1 munt en 1 houder wil hebben... Vond ik nog behoorlijk duur voor een ketting wat zouden jullie kiezen  253468018

Haha ja joh, ik vind vaak dat die verkopers bij een juwelier een andere kijk hebben op 'duur'!wat zouden jullie kiezen  394967

Weet je zo nog wat je kwijt bent als je dat wilt? Dus een ketting met één munt en één houder?

Ik wou een zilver(kleurige) ketting hebben en die koste €60,00 (Is een lange). Een grote ring kost €40,00 en dan zit je dus al op €100,00. De munt die ik er bij wil hebben kost €32,50. €132,50 dus Wink En dat vind ik vrij duur voor een ketting die ik waarschijnlijk niet dagelijks draag. Er komt vanzelf een mooie nepperd.. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 16 jun 2012 - 5:45

Een trollbead of pandora armbandje met een aantal bedels. Ik dacht eerst dat het niets was, maar ik ben echt enorm fan van mijn trollbeads armbandje. Ik vind het leuk om kralen te krijgen van anderen en daarnaast vind ik het super dat het helemaal aan te passen is naar mijn smaken en wensen. ik heb trouwens niet alleen trollbeads er aan, ik heb ook kralen van Etsy, die vind ik ook weer leuk want die zijn vaak uniek of er zijn er maar een paar van en handgemaakt door iemand. Ik moet van de prijs van trollbeads altijd wel even slikken. Zeker als ik zie wat mijn man voor kralen voor mij koopt...haha!
Dat is alleen niet heel handig met je werk. Maar dat zijn sieraden denk ik sowieso niet, haha, mijn fysio zit tenminste altijd alles af te doen als ze mij weer eens in de knoop moet leggen ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Blond za 16 jun 2012 - 5:51

Een Mi Moneda ketting of een Micheal Kors horloge.

Edit: of echte pareloorbellen van Bvlgari

Laatst aangepast door Chance op za 16 jun 2012 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 6:08

Een parelketting van TI Sento.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie za 16 jun 2012 - 7:26

Ik zou een ketting kopen met een hanger eraan met de geboorte stenen van mijn kinderen erin. Misschien kun je een mooie tijdloze ketting met hanger kopen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Prosecco za 16 jun 2012 - 7:56

Ik zou er een mi moneda ketting voor uitzoeken
Prosecco