Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Ik heb nog niet alles doorgelezen, maar een ding wil ik wel even kwijt: Schism gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet van je zwangerschap en veel plezier bij de eerste echo over een paar weekjes.
Gast- Gast
Ik heb even heel vluchtig jullie topic doorgelezen:
@Schism: gefeliciteerd!!!
@Moepie: ooh, wat fijn dat het zo is meegevallen bij de gyn!! En fijn dat de uitslagen ook zijn meegevallen en er een goede kans is op spontane zwangerschap, en anders IUI! Kan me voorstellen dat jullie nu met een goed gevoel de feestdagen en het nieuwe jaar tegemoet gaan. Ik duim voor jullie dat het snel spontaan gaat lukken en je geen MMM-er hoeft te worden
@Schism: gefeliciteerd!!!
@Moepie: ooh, wat fijn dat het zo is meegevallen bij de gyn!! En fijn dat de uitslagen ook zijn meegevallen en er een goede kans is op spontane zwangerschap, en anders IUI! Kan me voorstellen dat jullie nu met een goed gevoel de feestdagen en het nieuwe jaar tegemoet gaan. Ik duim voor jullie dat het snel spontaan gaat lukken en je geen MMM-er hoeft te worden
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10
@ Schism: Wat leuk om het met zo'n rompertje te vertellen.. Dan moet het kwartje zeker wel vallen! En inderdaad, jij komt maar mooi onder die hsg uit zo ;-) maar des te beter natuurlijk dat het toch zo is gelukt!
@ all: Vandaag de echo gehad, maar het was nog rustig, nog geen eitjes die groter werden. Maandag weer voor een echo. Ik had nu een andere gyn dan alle vorige keren en hij zei dat ik deze ronde helemaal niet zwanger mag worden, omdat er nog wat contrastvloeistof in mijn baarmoeder zit (zagen we op de echo) en dat schijnt niet goed te zijn voor het vruchtje.. dit hoorde ik nu voor het eerst dus was best verbaasd dat het niet eerder was gezegd. Ook juist omdat men zegt dat er verhoogde vruchtbaarheid is na een hsg. Maar goed, hij is arts dus hij zal het wel weten. Toevallig hadden we gisteravond net geklust maar aangezien ik nu toch nog niet mijn ei heb zal dat wel niet z'n punt zijn. Maar ik baal wel een beetje dat we nu nog een maand moeten wachten voor we een kans hebben. Ze blijven me deze maand dus wel volgen om te kijken wanneer ik mijn ei heb.
@ all: Vandaag de echo gehad, maar het was nog rustig, nog geen eitjes die groter werden. Maandag weer voor een echo. Ik had nu een andere gyn dan alle vorige keren en hij zei dat ik deze ronde helemaal niet zwanger mag worden, omdat er nog wat contrastvloeistof in mijn baarmoeder zit (zagen we op de echo) en dat schijnt niet goed te zijn voor het vruchtje.. dit hoorde ik nu voor het eerst dus was best verbaasd dat het niet eerder was gezegd. Ook juist omdat men zegt dat er verhoogde vruchtbaarheid is na een hsg. Maar goed, hij is arts dus hij zal het wel weten. Toevallig hadden we gisteravond net geklust maar aangezien ik nu toch nog niet mijn ei heb zal dat wel niet z'n punt zijn. Maar ik baal wel een beetje dat we nu nog een maand moeten wachten voor we een kans hebben. Ze blijven me deze maand dus wel volgen om te kijken wanneer ik mijn ei heb.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@ Luthien: Ik vind het ook onhandig om een afspraak via de brief te krijgen en het is inderdaad dubbelop, maar ja. Wat fijn dat het zo goed met je gaat en dat je volgend jaar als het goed is genezen wordt verklaard! Kan me voorstellen dat het toch in je achterhoofd blijft zitten en je niet van ziekenhuizen houdt.
@ Lookie: Wat raar dat jou niet eerder was verteld dat je deze ronde helemaal niet zwanger mag worden! Logisch dat je baalt nu je een maand moet wachten… Wel fijn dat ze je blijven volgen.
Zo, ik heb de afspraak 2 dagen kunnen verzetten. Werd een paar keer doorverbonden, dus het ging lekker snel ;-) 12 januari moet ik naar de gynaecoloog. Ik weet alleen niet of het ook alleen een intake is, of dat hij gelijk al wat onderzoekt?
Fijne kerstdagen meiden!
@ Lookie: Wat raar dat jou niet eerder was verteld dat je deze ronde helemaal niet zwanger mag worden! Logisch dat je baalt nu je een maand moet wachten… Wel fijn dat ze je blijven volgen.
Zo, ik heb de afspraak 2 dagen kunnen verzetten. Werd een paar keer doorverbonden, dus het ging lekker snel ;-) 12 januari moet ik naar de gynaecoloog. Ik weet alleen niet of het ook alleen een intake is, of dat hij gelijk al wat onderzoekt?
Fijne kerstdagen meiden!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Lookie: volgens mij verschilt wat dat betreft de mening per gyn. Mij is dat namelijk ook nooit gezegd. Ook niet na de kijkoperatie, en dan gebruiken ze ook dezelfde vloeistof. Mijn gyn. vond het prima als we het in die maand gewoon probeerden. Maar je moet er wel rekening mee houden dat het juist in die maand niets wordt. Omdat je lichaam toch ook een beetje van slag is. Ik had bijvoorbeeld ook een hele korte cyclus na de hsg en na de kijkoperatie ook. Volgens mij iets van 20 dagen. Maar omdat alles goed opengespoten is ben je de komende 3-6 maanden erna wel extra vruchtbaar. Dat is bij sommige dames zo, niet bij iedereen.
Gast- Gast
sharky schreef:Lookie: volgens mij verschilt wat dat betreft de mening per gyn. Mij is dat namelijk ook nooit gezegd. Ook niet na de kijkoperatie, en dan gebruiken ze ook dezelfde vloeistof. Mijn gyn. vond het prima als we het in die maand gewoon probeerden. Maar je moet er wel rekening mee houden dat het juist in die maand niets wordt. Omdat je lichaam toch ook een beetje van slag is. Ik had bijvoorbeeld ook een hele korte cyclus na de hsg en na de kijkoperatie ook. Volgens mij iets van 20 dagen. Maar omdat alles goed opengespoten is ben je de komende 3-6 maanden erna wel extra vruchtbaar. Dat is bij sommige dames zo, niet bij iedereen.
Dat denk ik ook indrdaad, omdat de gyn waar ik de vorige keren bij was juist zei dat ik met die echo te horen zou krijgen op welke dagen wij 'moeten' klussen. En nu zegt die andere gyn dit! Maar kan inderdaad best zijn dat het niets word deze maand. Ik denk dat we maar gewoon naar het advies luisteren en het uitstellen tot volgende maand, ik wil ook liever geen risico lopen natuurlijk. Wel stom dat er verschillende ideeen over zijn, maar ja dat is wel bij meer dingen zo. Ik ga er van uit dat het qua vruchtbaarheid niet veel extra's oplevert omdat de eileiders dus toch al mooi open waren, maar je weet het nooit natuurlijk. Ik heb a.s. maandag trouwens weer een andere gyn, dus die zal ik ook wel even vragen naar zijn/haar mening daarover. Hoe is het met jou??
@ Eareane: Fijn dat je nu een datum hebt staan. Ik zou er wel rekening mee houden dat ze misschien al een echo maken of iets dergelijks. Hangt misschien ook af van het gesprekje wat je eerst hebt, maar ik had het iig wel meteen bij het eerste bezoek. Nog maar een kleine 3 weekjes wachten, dan weet jij misschien ook wat meer!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@ Lookie: Wat fijn dat alles goed is! Lijkt me toch een prettig idee.
Hopelijk ben je hierdoor net wat meer vruchtbaaren mag het deze ronde gewoon raak zijn! Oh ik lees nu dat het de andere gyn het nog niet veilig genoeg vindt vanwege de contrastvloeistof. Dat wist ik ook niet.
Lijkt me idd wel heel vervelend dat je dan nog een maand moet wachten. Al kan ik me dan ook weer voorstellen dat je na het horen van dit geen extra risico wil lopen.
Ben trouwens wel benieuwd wat de andere gyn ervan zal zeggen.
Wel fijn dat ze je gewoon blijven volgen.
@ Luthien: Wat heftig! Gelukkig ben je niet verminderd vruchtbaar. Natuurlijk is PCOS iets wat je natuurlijk ook helemaal niet wil en dat geldt ook voor de traagwerkende schildklier.
@ Earane: Heb je de afspraak inmiddels verzet? Dat heb je dus al gedaan zie ik. Fijn dat het allemaal snel is gegaan!
Ik heb toen ook meteen een inwendig onderzoek gehad. Weet natuurlijk niet of dat in elk ziekenhuis zo is. Zou er idd wel rekening mee houden!
@ Schism: Ik kan me voorstellen dat je nog even aan het idee moest wennen
Leuk om het op die manier te vertellen!
@ All: Gisteren met man hele dag weggeweest. We zouden eigenlijk 's avonds naar de bios gaan en hadden ook al kaartjes gekocht, maar ik heb 'm op het laatste moment (uur van tevoren hahah) kunnen overtuigen om toch maar naar het einde van Serious Request te gaan. We waren in Eindhoven en ik vond het veel te gezellig! Voelde me ineens heel erg gelukkig zo samen
En het lijkt erop dat de fertiliteitsarts het goed gezien heeft wat betreft de eisprong: ik verlies een soort van rozeachtig slijm. Dus ik zal wel ongesteld worden.
Positieve nieuws: ik hoef niet aan de provera!
Oh en ik heb nog wel een test gedaan, maar ipv een verticale streep verscheen er een horizontale. Ik kan er dus blijkbaar niet mee omgaan haha.
Ik wil jullie nog even hele fijne feestdagen wensen!!
Hopelijk ben je hierdoor net wat meer vruchtbaar
Lijkt me idd wel heel vervelend dat je dan nog een maand moet wachten. Al kan ik me dan ook weer voorstellen dat je na het horen van dit geen extra risico wil lopen.
Ben trouwens wel benieuwd wat de andere gyn ervan zal zeggen.
Wel fijn dat ze je gewoon blijven volgen.
@ Luthien: Wat heftig! Gelukkig ben je niet verminderd vruchtbaar. Natuurlijk is PCOS iets wat je natuurlijk ook helemaal niet wil en dat geldt ook voor de traagwerkende schildklier.
@ Earane:
Ik heb toen ook meteen een inwendig onderzoek gehad. Weet natuurlijk niet of dat in elk ziekenhuis zo is. Zou er idd wel rekening mee houden!
@ Schism: Ik kan me voorstellen dat je nog even aan het idee moest wennen
Leuk om het op die manier te vertellen!
@ All: Gisteren met man hele dag weggeweest. We zouden eigenlijk 's avonds naar de bios gaan en hadden ook al kaartjes gekocht, maar ik heb 'm op het laatste moment (uur van tevoren hahah) kunnen overtuigen om toch maar naar het einde van Serious Request te gaan. We waren in Eindhoven en ik vond het veel te gezellig! Voelde me ineens heel erg gelukkig zo samen
En het lijkt erop dat de fertiliteitsarts het goed gezien heeft wat betreft de eisprong: ik verlies een soort van rozeachtig slijm. Dus ik zal wel ongesteld worden.
Positieve nieuws: ik hoef niet aan de provera!
Oh en ik heb nog wel een test gedaan, maar ipv een verticale streep verscheen er een horizontale. Ik kan er dus blijkbaar niet mee omgaan haha.
Ik wil jullie nog even hele fijne feestdagen wensen!!
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Oh meiden ik hoop dat er hier nu iemand is. Ik sta te trillen op m'n benen.
Is dit een streep??
Is dit een streep??
chocolate- Fluisteraar
Ik zie m wel, maar hij is nog niet zo duidelijk. Hoelang ben je nu overtijd? Wat spannend!!!
Gast- Gast
Pfff ik zit ergens in de 50, heb het al niet meer bijgehouden haha.
De fertiliteitsarts zei afgelopen maandag dat ik morgen maar eens moest gaan testen.
Ze kon iig wel zien dat ik m'n eisprong had gehad.
Dus jij ziet 'm ook? Dan ben ik toch niet gek aan het worden!
De fertiliteitsarts zei afgelopen maandag dat ik morgen maar eens moest gaan testen.
Ze kon iig wel zien dat ik m'n eisprong had gehad.
Dus jij ziet 'm ook? Dan ben ik toch niet gek aan het worden!
chocolate- Fluisteraar
Ja ik ben er nog niet zo over uit haha, maar ik zie wel wat. Ik kijk via mijn mobiel dus zie het nooit zo goed als op mijn laptop. Maar als jij al 50 dagen overtijd zou zijn, zou je test voor mijn gevoel veeeel positiever moeten zijn. Of kan het zijn dat je in de laatste weken een eisprong hebt gehad? Sorry ben niet helemaal up to date.
Gast- Gast
ik zie heel duidelijk een streep!!
Gast- Gast
Liva schreef:Ja ik ben er nog niet zo over uit haha, maar ik zie wel wat. Ik kijk via mijn mobiel dus zie het nooit zo goed als op mijn laptop. Maar als jij al 50 dagen overtijd zou zijn, zou je test voor mijn gevoel veeeel positiever moeten zijn. Of kan het zijn dat je in de laatste weken een eisprong hebt gehad? Sorry ben niet helemaal up to date.
Haha ben iig blij dat je al iets ziet! Ik wil ook nog niet te veel hopen.
Volgens de fertiliteitsarts heb ik idd in de laatste weken mijn eisprong gehad. Dat kon ze zien. Kwam waarschijnlijk ook de pijn vandaan.
chocolate- Fluisteraar
Arden schreef:ik zie heel duidelijk een streep!!
Oh echt? Pfff ik kan het gewoon niet geloven...Eerste ronde!
chocolate- Fluisteraar
Ooooh in dat geval feliciteer ik je alvast!! Ik dacht dat je de eerste weken misschien een eisprong had gehad, vandaar mijn voorzichtige reactie. Leuk man! Hoe lang ben je nu bezig geweest? Hoe reageerde hubby?
Gast- Gast
chocolate schreef:Arden schreef:ik zie heel duidelijk een streep!!
Ja echt, ik hoef niet te zoeken ofzo, ik zie m gewoon direct. Dus gefeliciteerd, mooi kerstcadeau
Gast- Gast
Liva schreef:Ooooh in dat geval feliciteer ik je alvast!! Ik dacht dat je de eerste weken misschien een eisprong had gehad, vandaar mijn voorzichtige reactie. Leuk man! Hoe lang ben je nu bezig geweest? Hoe reageerde hubby?
Dank je wel!! Ik kan het gewoon niet geloven!
Dit was de eerste ronde dat we er echt voor wilden gaan. De vorige keer zijn we (na een jaar) ermee opgehouden, omdat ik nog niet het ivf traject in wilde. En nu dus gewoon spontaan!
Hubby kan het nog niet geloven. Hij wil eerst een knalpositieve test zien. Zijn reactie vond ik niet zo leuk. Kan het wel begrijpen, zoiets verwacht je gewoon niet...maar toch...
Zal ook nog wel komen als die streep duidelijker is.
chocolate- Fluisteraar
Arden schreef:chocolate schreef:Arden schreef:ik zie heel duidelijk een streep!!
Ja echt, ik hoef niet te zoeken ofzo, ik zie m gewoon direct. Dus gefeliciteerd, mooi kerstcadeau
Dank je wel!! Mooier kan niet he
Ik kan het nog niet helemaal geloven haha.
chocolate- Fluisteraar
Ik zie ook een streep. Gefeliciteerd
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Lindsya schreef:Ik zie ook een streep. Gefeliciteerd
Dank je wel!!
Ben blij dat ik niet de enige ben
chocolate- Fluisteraar
De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Super voor jullie! En inderdaad, een prachtig kerstcadeau!
Gast- Gast
Chocolate: Ja die is te zien hoor!!! Gefeliciteerd!!! Mooiste cadeautje wat je op tweede kerstdag kunt krijgen!!!
Gast- Gast
Lindsya schreef:Ik zie ook een streep. Gefeliciteerd
Hoe is het met jullie? Al besloten wanneer je op
gaat/mag/moet voor IVF?
Gast- Gast
Dank je wel meiden!!
Nee idd de wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit
Wow ik had echt nooit verwacht dat dit zou gebeuren. En dan ook nog positief testen op tweede kerstdag!
Ik kan het gewoon nog niet bevatten..
Nee idd de wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit
Wow ik had echt nooit verwacht dat dit zou gebeuren. En dan ook nog positief testen op tweede kerstdag!
Ik kan het gewoon nog niet bevatten..
chocolate- Fluisteraar
Daar heb je 9 maanden de tijd voor
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat