Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 29 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  ingrid82 za 19 maa 2011 - 2:53

Ik spuit met gonal-f 112,5
Heb nu 6 grote(16/17) en 19 kleintjes(11/12) Moet het nu rustig aan gaan doen ivm overstimulatie..
waarschijnlijk didag of wodag punctie...
en bij jou??
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 29 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  *Lookie* ma 21 maa 2011 - 4:11

@ Moepie: Fijn dat je nu al ongesteld bent, dat is lekker vlot!

@ Eareane: Balen dat het definitief niet gelukt is. Je gaat nu dus naar 100 mg Clomid (2 tabletjes)? Hopen dat dat meer succes heeft.

@ Clapperdie: Lijkt me allemaal erg naar. Heel veel sterkte meid.

@ Ingrid en Giacomo (hopen dat ik je naam goed schrijf): Spannend voor jullie allebei, hopelijk zitten er kwalitatief goede eitjes tussen. Hebben jullie ook last van bijwerkingen bij die medicijnen?

@ Weer thuis van een heerlijk weekendje weg, het was erg gezellig, even relaxen en aan andere dingen denken! Vrijdag idd echo gehad en vandaag al weer. Vrijdag was het ei gemiddeld 13mm en vandaag 16mm (gemiddeld, want hij was wat ovaal van vorm, ongeveer 12 bij 20 cm, dan nemen ze dus een gemiddelde). Het aantal mm is steeds een beetje gelijk met de cyclusdag want we waren vandaag ook dag 16. Woensdag nog een keer, de gyn verwacht dat het wo of do wel gaat springen dus we wachten maar weer af.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  moepie ma 21 maa 2011 - 9:33

*Lookie* schreef:

@ Weer thuis van een heerlijk weekendje weg, het was erg gezellig, even relaxen en aan andere dingen denken! Vrijdag idd echo gehad en vandaag al weer. Vrijdag was het ei gemiddeld 13mm en vandaag 16mm (gemiddeld, want hij was wat ovaal van vorm, ongeveer 12 bij 20 cm, dan nemen ze dus een gemiddelde). Het aantal mm is steeds een beetje gelijk met de cyclusdag want we waren vandaag ook dag 16. Woensdag nog een keer, de gyn verwacht dat het wo of do wel gaat springen dus we wachten maar weer af.

Spannend meid! Suc6!!

all: ik moet maandag voor de echo naar het ziekenhuis. Ben benieuwd of de clomid z'n werk zal doen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 10:45

ingrid82 schreef:Ik spuit met gonal-f 112,5
Heb nu 6 grote(16/17) en 19 kleintjes(11/12) Moet het nu rustig aan gaan doen ivm overstimulatie..
waarschijnlijk didag of wodag punctie...
en bij jou??

Oooh dat is niet fijn! Ik zat bij poging 1 ook tegen overstimulatie aan, had toen 25 follikels waar 14 eicellen uit zijn gekomen. Nu zit ik op 18 follikels (1e echte echo net gehad), waarvan 1 nu 12 mm. Heel veel succes met de punctie!! Kom je de uitslag wel melden? Ik duim voor je!

Gast
Gast

Bericht  Earane ma 21 maa 2011 - 23:45

@ moepie: fijn dat je ongesteld bent geworden, spannend maandag!

@ lookie: altijd fijn een weekendje weg! Fijn dat je ei goed gegroeid is! Spannend weer.. hopelijk wordt het wachten beloond. Ik moet inderdaad straks 100mg clomid gaan slikken. Bij jou sloeg 50mg ook niet aan he, was je niet bang dat 100mg ook niet aan zou slaan? Ik ben er wel bang voor dat clomid bij mij helemaal niet gaat helpen. Maar het is even afwachten Wink

@ all: hier niet veel nieuws. Nog een paar dagen provera slikken en dan wachten tot ik ongesteld word.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ingrid82 di 22 maa 2011 - 5:48

hoihoi,
vanochtend de punctie gehad..van de 6 zijn er nog 3 goede overgebleven!
(beter dan de vorige x vd 16, 2 goed)
Vrijdag bellen of er een bevruchting is en of we een terugplaatsing krijgen..spannend dus!
groetjes
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Clapperdie di 22 maa 2011 - 5:58

@ Ingrid: Oh wat spannend zeg! Ik duim voor je!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Earane di 22 maa 2011 - 6:55

@ Ingrid: Fijn dat er nog drie goede zijn overgebleven, hopelijk krijgen jullie een terugplaatsing. Spannend!

@ Clapperdie: Hoe gaat het bij jou? Is niet niks waar je nu doorheen moet..
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 12:33

@ Ingrid en Giacomo: Ik vind het heel spannend voor jullie en hoop er het beste van!

Wij hebben morgen een gesprek bij de gyneacoloog. Er is onder andere genetisch onderzoek gedaan in verband met mijn miskramen en daar krijgen we de uitslag van. Ik verwacht niet dat er wat uit zal komen. Verder willen we graag wat duidelijkheid in het behandelplan, want dat hebben we op dit moment niet. Ben er erg zenuwachtig voor. Mijn vriend gaat morgen voor het eerst mee. Gaan jullie mannen / vrienden vaak mee?

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 22 maa 2011 - 19:35

Twellie schreef:@ Ingrid en Giacomo: Ik vind het heel spannend voor jullie en hoop er het beste van!

Wij hebben morgen een gesprek bij de gyneacoloog. Er is onder andere genetisch onderzoek gedaan in verband met mijn miskramen en daar krijgen we de uitslag van. Ik verwacht niet dat er wat uit zal komen. Verder willen we graag wat duidelijkheid in het behandelplan, want dat hebben we op dit moment niet. Ben er erg zenuwachtig voor. Mijn vriend gaat morgen voor het eerst mee. Gaan jullie mannen / vrienden vaak mee?

hai twellie! spannend zeg! ik ga pas 8 april voor het eerst naar het ziekenhuis, en mijn vriend moet wel mee, ik geloof dat dat altijd moet bij de eerste afspraak!

ik zit nog even op het wachtbankje! nog 3 dagen...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 19:44

ingrid82 schreef:hoihoi,
vanochtend de punctie gehad..van de 6 zijn er nog 3 goede overgebleven!
(beter dan de vorige x vd 16, 2 goed)
Vrijdag bellen of er een bevruchting is en of we een terugplaatsing krijgen..spannend dus!
groetjes

Succes!! Goede score! Ik duim voor je. Deed de punctie pijn dit keer? Ik zit nu in de auto op weg naar het ziekenhuis voor de volgende echo. Ben benieuwd..

Twellie: spannend, misschien is er juist wel wat uit gekomen?

Gast
Gast

Bericht  moepie wo 23 maa 2011 - 1:30

Ingrid; spannend meid! Mijn duimen draaien!!

Twellie; fijn dat je vriend mee gaat, ik neem aan dat het dus vandaag is? aangezien je om vannacht om 00.00 je berichtje plaatste? Heel veel suc6 ik hoop dat jullie het na vandaag wat meer duidelijk hebben.
Mijn man is tot nu toe met me meegeweest. Ben nu alleen 2x geweest voor een kort gesprekje en maandag moet ik voor de eerste echo, hij kijkt even of hij mee kan, als het niet lukt maakt het niet uit. het is alleen maar die echo en ik sta zo weer buiten. Weet wat me te wachten staat omdat ik het allemaal al mee heb gemaakt. Maar ook de vorige keer probeerde hij zo veel mogelijk mee te gaan, dat vind ik gewoon het prettigst. Maar het lukt niet altijd, en helemaal omdat het met die echo's maar voor zo kort is ging hij soms gewoon werken, dan ging mijn vader of moeder mee (die bleven wel wachten in de wachtkamer).

all: hier gaat het goed. Ben alleen best heftig ongesteld. Dat was ik niet meer gewend! Zaterdag geworden en nu is het nog steeds heftig. Maar volgens mij was het toen ook zo dat ik wel zeker 7 dagen ongesteld was. Was eerder ook zo toen ik nog niet aan de pil was. Heb nu 3 dagen clomid geslikt, nog 2 te gaan en dan maandag de eerste echo. spannend!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 7:05

@ Joyce0606: hopelijk is het deze ronde raak en is de gyneacoloog niet eens meer nodig voor jullie.

@ Moepie: Fijn dat je nu echt kunt beginnen met zwanger worden! Krijgen jullie IUI of is dat niet meer nodig?

@All: Vandaag gesprek gehad bij de gyneacoloog. Er zijn geen genetische fouten, stollingsproblemen of immuunziekten gevonden. Dus dat is goed nieuws. Dan is er namelijk nog de kans dat het gewoon twee keer stomme pech is geweest. Ik ga gewoon door met Clomid slikken, omdat dat zo goed aanslaat bij mij. Na lang aandringen van mijn kant krijgen we ook een samenlevingstest. Ik wilde wel graag wat vervolgakties, omdat zes keer Clomid slikken tot nu toe nog geen zwangerschap heeft opgeleverd.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 23 maa 2011 - 7:16

Twellie schreef:@ Joyce0606: hopelijk is het deze ronde raak en is de gyneacoloog niet eens meer nodig voor jullie.

@ Moepie: Fijn dat je nu echt kunt beginnen met zwanger worden! Krijgen jullie IUI of is dat niet meer nodig?

@All: Vandaag gesprek gehad bij de gyneacoloog. Er zijn geen genetische fouten, stollingsproblemen of immuunziekten gevonden. Dus dat is goed nieuws. Dan is er namelijk nog de kans dat het gewoon twee keer stomme pech is geweest. Ik ga gewoon door met Clomid slikken, omdat dat zo goed aanslaat bij mij. Na lang aandringen van mijn kant krijgen we ook een samenlevingstest. Ik wilde wel graag wat vervolgakties, omdat zes keer Clomid slikken tot nu toe nog geen zwangerschap heeft opgeleverd.

daar hopen we stiekum wel op!
ik had er tot vandaag een goed gevoel over, alleen nu denk ik dat het weer niet raak is, ik voel me niet lekker, en heb krampen in mijn buik, me temperatuur is nog wel goed, maar ik weet van mezelf dat na me temp. daling ik vrij snel ongesteld wordt... ik wil zaterdag ochtend gaan testen...ik zit in ieder geval op morgen op dag 12 na me eisprong, en dat is de langste luteale fase die ik ooit heb gehad! een persoonlijk record smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 7:31

Twellie fijn dat er geen afwijkingen zijn gevonden. dat is dan weer een opluchting. Begrijpelijk dat je er zenuwachtig voor was hoor. Mijn vriend ging /gaat ook altijd mee, zeker als er dingen besproken moesten worden. Voor een simpele echo was dat wat mij betreft nooit nodig dus dan ging hij gewoon naar zijn werk.
Goed dat je hebt aangedrongen op vervolgstappen. Heb je onlangs je tweede miskraam gehad? dat heb ik even gemist. Wel ontzettend vervelend voor je meid!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 8:07

Twellie schreef:

Wat fijn!!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 8:10

Moepie, heel veel succes!!

Over echo's e.d: mijn vriend gaat wel zo vaak mogelijk mee. Het is hier ook niet even om de hoek ofzo, we moeten vaak 1,5 uur van tevoren weg willen we op tijd zijn. ''Scheelt'' wel dat ik waarschijnlijk niet zo vaak moet als jullie. Ja, tijdens een poging een paar keer heel dicht op elkaar (om de dag nu), maar het is niet elke maand zo natuurlijk. Ik kan me wel voorstellen dat je dan gewoon alleen gaat, zou ik ook doen denk ik (als het in de buurt was)

Gast
Gast

Bericht  ingrid82 wo 23 maa 2011 - 8:31

Giacomo schreef:

Over echo's e.d: mijn vriend gaat wel zo vaak mogelijk mee. Het is hier ook niet even om de hoek ofzo, we moeten vaak 1,5 uur van tevoren weg willen we op tijd zijn. ''Scheelt'' wel dat ik waarschijnlijk niet zo vaak moet als jullie. Ja, tijdens een poging een paar keer heel dicht op elkaar (om de dag nu), maar het is niet elke maand zo natuurlijk. Ik kan me wel voorstellen dat je dan gewoon alleen gaat, zou ik ook doen denk ik (als het in de buurt was)

Hoe was het vandaag gegaan??
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 8:36

Wat fijn dat jullie allemaal reageren, ondanks dat ik hier niet vaak meer meeschrijf- of lees.

Giacomo: Hoe was je echo vandaag?

Sharky: Ik heb bijna drie maanden geleden weer een miskraam gekregen, deze was nog vroeger mis als de eerste. Ben maar een paar dagen overtijd gegaan.

Joyce: Dat klinkt nog steeds wel redelijk hoopgevend, toch? Vooral dat je luteale fase nu zo lang duurt, wie weet!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 8:39

Sharky: Hoe sta je nu tegenover het IVF-gebeuren? Vast nog wel steeds gemengde gevoelens... Hebben jullie al een beslissing genomen of jullie het door gaan zetten of niet?

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* do 24 maa 2011 - 7:35

@ Twellie: Fijn dat er geen afwijkingen zijn gevonden en dat ze nu op jouw verzoek een samenlevingstest gaan doen. Dat geeft toch weer iets meer 'zekerheid' hoewel je daar natuurlijk nooit helemaal van kan spreken. Mijn vriend gaat lang niet altijd mee, tenminste niet naar de echo's die ik steeds moet. Alleen als hij vrij is dan gaat hij wel mee, en bij andere onderzoeken/behandelingen.

@ Moepie: Ik ben ook altijd heviger ongesteld van Provera dus dat is niet raar volgens mij dat je zo hevig ongesteld bent. Hopen dat je er ook gauw weer vanaf bent!

@ Ingrid: Wat fijn dat er iig 3 bruikbaar zijn. Nu maar hopen dat er ook een terugplaatsing gaat plaatsvinden!

@ all: Hier helaas minder goed nieuws. Ik moest gisteren voor een echo, de 4e alweer deze ronde (dag 10: 10 mm, dag 13: 13 mm en dag 16: 16mm), gisteren was dag 18. Het leek dus allemaal zo goed te gaan, maar nu ineens was het eitje weg! En waarschijnlijk heeft er geen eisprong plaatsgevonden, dat schijnen ze te kunnen zien aan het baarmoederslijmvlies en het zou ook wel snel zijn volgens de gyn, tenminste tijdens het Clomidgebruik. Voor de zekerheid moet is a.s. dinsdag bloedprikken om te kijken of er progesteron in mijn bloed zit. Is dat het geval, dan is er een eisprong geweest en kan ik gewoon mijn menstruatie afwachten en daarna verder met Clomid 100mg. Is het niet het geval, wat dus het meest waarschijnlijke is, dan is er geen eisprong geweest, moet er een bloeding opgewekt worden met Provera en moet ik daarna beginnen met Clomid 150 mg. Dat kwam wel even onverwacht omdat het allemaal steeds zo positief leek. Maar de gyn vond achteraf bekeken mijn vorige cyclus ook veel te lang duren dus volgens haar slaat de 100 mg dan toch nog niet voldoende aan. Ik was wel even overstuur van dit nieuws, omdat ik nu ook al wel last heb van bijwerkingen en omdat het toch wel wat onverwacht kwam. Inmiddels kan ik het wel weer relativeren gelukkig, en zie ik ook wel het positieve er van in (dat het hopelijk dan de volgende ronde wat vlotter gaat allemaal). Dus dinsdag eerst even afwachten, en dan de uitslag nog natuurlijk en dan maar weer op naar de volgende ronde. Deze ronde hebben we dus helaas geen kans gehad (al moest ik voor de zekerheid wel een zwangerschastest doen voor ik weer met Clomid begin maar die kans lijkt mij zo ongeveer 0)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 7:36

Wow Lookie, dat lijkt me echt klote...Sad hug

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 7:37

ingrid82 schreef:
Giacomo schreef:

Hoe was het vandaag gegaan??

Gisteren alweer, maar..

6/7 follikels boven de cm, dus het gaat goed! Morgen weer kijken hoe het eruit ziet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 7:43

Lookie, wat heb je er toch elke keer pech mee hug . Dan zal dit ook wel zijn wat er de vorige keer is gebeurd met je ei. Ik vind het altijd wel knap hoe je de moed erin houdt. Om het van de positieve kant te bekijken: Clomid doet in elk geval wel iets en nog een tablet extra kan net het zetje geven dat je wel een eisprong krijgt.

Vandaag had ik follikelmeting en ineens kreeg ik te horen dat ik morgen de samenlevingstest al heb. Ik had verwacht dat dat ook nog wel lang zou duren, net zoals alles lang duurt in dit ziekenhuis, maar dat valt dus even mee. Ik heb nog nooit een echt inwendig onderzoek gehad en dit gaat met een eendenbek, ik zie niet echt uit naar de procedure... maar natuurlijk wel naar het resultaat. Heeft iemand hier het ook al eens gehad? Duurde het lang?

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie do 24 maa 2011 - 7:46

Twellie schreef:Lookie, wat heb je er toch elke keer pech mee hug . Dan zal dit ook wel zijn wat er de vorige keer is gebeurd met je ei. Ik vind het altijd wel knap hoe je de moed erin houdt. Om het van de positieve kant te bekijken: Clomid doet in elk geval wel iets en nog een tablet extra kan net het zetje geven dat je wel een eisprong krijgt.

Vandaag had ik follikelmeting en ineens kreeg ik te horen dat ik morgen de samenlevingstest al heb. Ik had verwacht dat dat ook nog wel lang zou duren, net zoals alles lang duurt in dit ziekenhuis, maar dat valt dus even mee. Ik heb nog nooit een echt inwendig onderzoek gehad en dit gaat met een eendenbek, ik zie niet echt uit naar de procedure... maar natuurlijk wel naar het resultaat. Heeft iemand hier het ook al eens gehad? Duurde het lang?

Ze gaan inderdaad met een eendebek naar binnen. Dan gaan ze met een slangetje naar binnen en nemen ze een "zuigje". Is met 1 minuut gebeurd en niet pijnlijk. Wel heb ik dag daarna een soort van blauwe plek gevoel gehad daar beneden maar dat was toen ik niet geplast had van te voren en mn blaas in de weg zat. Dus plas van te voren even Wink
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: