Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 32 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  *Lookie* wo 30 maa 2011 - 8:26

@ Giacomo: Oeh, spannend! Bij embryoselectie moeten er dus bij voorkeur wat meer bevruchte eitjes zijn? Ik duim voor je dat alles goed gaat en dat er een meisje (of meer) bij blijkt te zitten. Ik hoop het voor je!

@ all: Enorm hoofdpijn al weet ik niet of het door de hormonen komt. Gisterochtend bloed geprikt, helemaal vergeten te vragen wanner ze de uitslag hebben maar ik bel denk ik vrijdag even want dan ben ik vrij en kan ik even rustig bellen. Hopen dat ze dan wat meer weten, dan kan ik verder met de Provera indien er geen eisprong is geweest.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 32 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Earane wo 30 maa 2011 - 21:05

@ Giacomo: Wat spannend zeg! Balen dat ze er minder eicellen uitgekregen hebben. Ik hoop dat je zaterdag hoort dat er meisjes bijzitten!

@ Lookie: Balen van je hoofdpijn! Ik hoop dat je snel de uitslag krijgt, wel zo fijn om te weten waar je aan toe bent.

@ All: Hier gaat het prima. Nog 3 dagen clomid slikken en ik heb tot nu toe niet echt last van bijwerkingen. Ik merk alleen wel dat ik nu erg snel prikkelbaar reageer, arme vriend... Wink
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  moepie wo 30 maa 2011 - 22:44

Lookie; hoe is het nu met je hoofdpijn? Hopelijk is het over of in elk geval een stuk minder.

Ingrid; bij jou is de behandeling dus niet goed gegaan Sad Balen!!! hug

Earene; beetje prikkelbaarder dan normaal was bij mij ook het geval met het slikken van de clomid. Nog 3 dagen voor jou, hopelijk doet de clomid netjes z'n werk!

all: vanmorgen weer geweest voor een echo. Ik zeg tegen die vrouw dat ze maandag m'n rechter eierstok niet konden vinden dus dat ik hoopte dat het nu anders zou zijn. Ze had gelijk de linker te pakken en zei toen dat ze de rechter ook al had gezien, gelukkig! In de linker zat een groeiend eitje, dus ik zei; "oh dat was maandag niet het geval!" zegt ze: "nou het is toch echt zo!" (maar ze zei het op een niet zo'n aardige manier) toen naar de rechter eierstok; "hier zit niks!" zei ze....... He??? Was mijn reactie, daar zat maandag wel een eitje! "nou dat is niet zo hoor!" Dus ik haar vragen hoe dat dat kan, kan toch niet maar zo ineens anders zijn? Ze zei dat ze het maandag verkeerd hebben gedaan.... Ow, nou ja oke! Maakt ook niet uit, er is in elk geval nog steeds een goed groeiend eitje. Hij was nu 15,5 mm en we moeten zaterdag weer terug. Ze weet niet of het eitje dan al zal springen, het kan maar ze verwacht dat het nog wat langer duurt. Als we 'zin' hebben dan mogen we gemeensschap hebben maar het moest geen 'moeten' zijn haha... nou we maken wel zin smile !!

Ik vroeg nog of we nog een samenlevingtest moesten doen, toen reageerde ze weer niet zo aardig;
"nee, je hebt toch al een dochter?! Dan zit het goed" Dus ik zeg; "ja maar daarna is er van alles met mijn man gebeurd, bij ham zat het ook niet helemaal goed en nu zit hij met het kwaliteit van zijn zaad op de grens" ik was namelijk van mening dat dat ook wat met de samenlevingtest te maken had.
Haar reactie: "samenlevingstest is alleen bedoeld voor jouw baarmoederslijmvlies! En dat is goed want je hebt al een dochter!!" Oke......
Ze zag wel op papier iets staan over de test zei ze toen, maar zij vond het echt niet nodig...
Nou ja daar gaan we dan maar vanuit.

Sorry voor het lange verhaal hoor, het ging dus goed en we een mooi groeiend eitje, daar ben ik super blij om!! Maar deze vrouw was gewoon niet heel erg aardig... misschien had ze haar dag niet, of ik trek het me teveel aan haha.

Liefs
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Clapperdie do 31 maa 2011 - 9:33

@Lookie: Hoe gaat het nu met je? Morgen ga je dus om de uitslag vragen. Ik ben benieuwd!

@Earane: Oh je de leuke bijwerkingen van de Clomid! Wanneer moet je voor de echo?

@Moepie: Wat vervelend dat die vrouw zo onaardig was zeg! Ook al had ze haar dag niet dan kan je toch niet zo onaardig doen... Ik heb ook wel eens een echoscopiste (schrijf je dat zo?) die niet zo heel aardig is.. Bij negatieve berichten komt ze helemaal niet meelevend over. Kleine moeite is dat toch.
Ik ben benieuwd naar zaterdag! Wel fijn dat jullie dan echo;s kunnen krijgen. Bij ons in het ziekenhuis zijn ze er niet in het weekend.. Met kerst waren ze zelfs 2 weken gesloten! precies in mijn echoperiode..

@Giacomo: Nog 2 dagen wachten en dan weet je eindelijk meer! Ik duim nog steeds voor je.

@all: Nog even en dan eindelijk de echo! Ik hoop dat alles weg is en dat ik weer met de clomid beginnen. Vorige week een zwtest gedaan en nog knalpositief. En vandaag weer een en het streepje was heel licht nog. Dus ik ben wel positief gestemd dat ik dinsdag mag beginnen.

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Buiten de ziekenhuisbezoekjes om? Zaterdag lekker weer! Very Happy
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  moepie do 31 maa 2011 - 9:51

Clapperdie schreef:?

@Moepie: Wat vervelend dat die vrouw zo onaardig was zeg! Ook al had ze haar dag niet dan kan je toch niet zo onaardig doen... Ik heb ook wel eens een echoscopiste (schrijf je dat zo?) die niet zo heel aardig is.. Bij negatieve berichten komt ze helemaal niet meelevend over. Kleine moeite is dat toch.
Ik ben benieuwd naar zaterdag! Wel fijn dat jullie dan echo;s kunnen krijgen. Bij ons in het ziekenhuis zijn ze er niet in het weekend.. Met kerst waren ze zelfs 2 weken gesloten! precies in mijn echoperiode..

@all: Nog even en dan eindelijk de echo! Ik hoop dat alles weg is en dat ik weer met de clomid beginnen. Vorige week een zwtest gedaan en nog knalpositief. En vandaag weer een en het streepje was heel licht nog. Dus ik ben wel positief gestemd dat ik dinsdag mag beginnen.

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Buiten de ziekenhuisbezoekjes om? Zaterdag lekker weer! Very Happy

bij ons zitten ze tussen kerst en oud & nieuw wel dicht. In het weekend kun je volgens mij terecht van 9.00-12.00 ofzo (ik had vanmiddag moeten bellen voor de uiteindelijke afspraak, die kon ze nog niet maken vanmorgen, maar ben het vergeten. Dus morgenochtend ff doen)

Dat die test nog positief was bij jou, dan blijft dat zwangerschapshormoon toch lang in je lichaam he? Ik heb het wel eens vaker gehoord. Hopen dat je dinsdag kunt beginnen.

Wij hebben zaterdag een verjaardag van de oma van m'n man. Lekker met het mooie weer kunnen we daar mooi in de tuin zitten. Verder weinig plannen. Eigenlijk wil ik nog wel even shoppen ofzo, maar denk dat dat er niet van gaat komen. Heb echt even een leuke jas nodig voor de zomer...

moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane do 31 maa 2011 - 21:39

@ Moepie: Wat stom dat die vrouw zo onaardig deed! Lijkt me vooral ook vervelend tijdens een echo. Gelukkig was er een groeiend eitje te zien! Hopelijk heb je zaterdag weer een goede echo.

@ Clapperdie: Heb je vandaag je echo? Lijkt me best confronterend als je nog een paar keer positief test en het streepje lichter ziet worden. Ik hoop dat je dinsdag mag beginnen! Ik heb 7 april de echo. Wat betreft het weekend, zaterdag in de tuin bezig. Wat planten verplaatsen en de tuin herinrichten. We gaan het gras opnieuw zaaien, dus genoeg te doen! Zondag een verjaardag. En jij, nog leuke plannen?

Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* vr 1 apr 2011 - 0:44

@ Clapperdie: Ben ook wel benieuwd naar jouw echo. Zaterdag wordt het idd heerlijk weer, ik verheug me er ook al op lekker buiten te zijn! Veel plezier met de verjaardag van je oma!

@ Moepie: Een minder goede ervaring dus dit keer.. Raar dat ze zo onaardig doet. Het lijkt net of ze links en rechts door elkaar hebben gehaald, dat je de ene keer aan de ene kant een eitje leek te hebben en later aan de andere kant. Bij mij is daar ook al eens verwarring over geweest toen de assistente de echo maakte, toen heeft de gyn het nog over gedaan om zeker te weten aan welke kant het zat.

@all: Vandaag even gebeld met zh over de uitslag, die ze gelukkig al hadden. Er bleek tĂłch een eisprong te zijn geweest. Heel apart, omdat het niet zo leek volgens de gyn. Maar dat verklaard wel dat het ei ineens weg was. Ik denk alleen dat we net wat te vroeg hebben 'geklust', nl vrijdag en de eisprong moet ergens maandag of dinsdag zijn geweest.. Stom dat we het daarna niet meer hebben gedaan maar omdat we dat weekendje weg waren met vrienden in een huisje is het er niet zo van gekomen, ook maandag niet toen we weer thuis waren. Dus ik ga nergens van uit en hoop dat ik snel ongesteld word. Ik ga maar weer van een ruim 50 dagen-cyclus uit...
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie vr 1 apr 2011 - 2:10

@ lookie: Wel goed dat er een eisprong is geweest! Inderdaad jammer dat er dan niet optimaal gebruik van is gemaakt! Maar ik had op woensdag/donderdag mn eisprong maar hadden die dinsdag daarvoor gehoord dat de samenlevingstest negatief was dus we hadden alleen het weekend (za zo ma) geklust en toch bleek ik zwanger. Dus zo zie je maar hoelang die rakkers blijven leven.
Uhm mijn oma is niet jarig dus ik denk dat je in de war bent!

Ik heb trouwens dinsdag mijn echo (weet even niet wie het vroeg) Maar ben positief gestemd.

Wij gaan dit weekend schilderen.... Pas een verbouwing gehad. We hadden alvast een babykamer laten maken aangezien wij maar Ă©Ă©n slaapkamer hadden hier in huis. Dus nu de kamer er is willen we meteen doorpakken en alle muren weer even wit maken. Zit wel te twijfelen om in het kamertje een wand alvast een kleurtje te geven aangezien we nu toch bezig zijn met schilderen. Maar ja misschien duurt het nogwel heel lang voordat we zwanger zijn en dan kan het altijd nog. Wat zouden jullie doen? Meteen meepikken of wachten?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:35

Earane: toegepaste psychologie, leuk!! En in je derde jaar alweer. Wil je hierna nog uni doen of hou je het hierbij? Ook een thuisstudie dus. Bevalt het? En die bijwerkingen, tja je vent moet dat maar snappen hoor :P Stom he, dat wij vrouwen alles moeten doen!

Chloe, hoe is het met de bijwerkingen? De echo komt gauw dichterbij nu he! Ik hoop dat je genoeg eitjes kweekt! Very Happy

Clapperdie, ik ben draagster van een erfelijke ziekte, welke jongens alleen kunnen krijgen. Mijn zoon was puur geluk, hij had 50 procent kans om ziek te zijn! Ik zou trouwens het muurtje wel meepikken. Scheelt weer straks Wink

Lookie: zie dat je je eisprong al gehad hebt. Balen.. Sad

Moepie: die reactie van die vrouw lag vast niet aan jou. Je hebt er soms botte mutsen bij zitten. Of ze had inderdaad niet haar dag. Maar 15,5 mm is al aardig, goh wat spannend zeg! Ik zou er ook zeker wel tijd voor maken. Alsof je voor je lol elke keer afreist naar het ziekenhuis.

Ik ben vanmiddag gebeld! Super zenuwachtig! Er zijn 5 goede embryo's overgebleven die nu onderzocht worden op geslacht. Morgen om 12 uur krijg ik een terugplaatsing, tenzij ze tussen 9-10 bellen dat er geen meisjes bij zitten.. Dus ik hoop dat ze morgen NIET gaan bellen! Wink Pff wat een spanning allemaal. Ben blij als het allemaal achter de rug is weer!
Dus willen jullie nog even duimen? Ik heb vanavond nog weer een acupunctuurbehandeling voor de terugplaatsing en als er een tp plaats vindt ook 1 erna. Voor de stimulatie van de baarmoeder en dergelijke. Ben benieuwd of het wat teweeg brengt!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:38

Ingrid, hoe is het nu met je? Ben je al een beetje over de 1e klap heen? Sad Potverdrie zeg! Komt het nou omdat je te weinig gespoten hebt of?

Gast
Gast

Bericht  Pien vr 1 apr 2011 - 3:52

@Giacomo, ik lees hier stiekum mee en ga nu heel hard voor jullie duimen!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  chloe30 vr 1 apr 2011 - 5:47

hallo allemaal,

@moepie das vervelend als iemand niet zo aardig is! je verwacht toch dat zo iemand juist wel aardig doet omdat ze weten hoe vervelend het allemaal is.ze zeiden tegen ons wel omdat hun veel partime werken we waarschijnlijk veel verschillende mensen zouden krijgen maar als we ons ergens niet prettig bij voelde we dat moesten zeggen.

@giacomo heb nog steeds dezelfde bijwerkingen,opvliegers die zijn well te doen moet ik zeggen,alleen herkent iemand het probleem van slecht slapen?? ik kom bijna niet in slaap of als ik snel in slaap kom slaap ik geen enkele nacht door.het is voor het goede doel dus probeer niet teveel te klagen maar slecht slapen breekt me altijd wel snel op.

@all hier alles hetzelfde we spuiten trouw elke avond en volgende week de 1e echo ben benieuwd!
fijne dag allemaal morgen geniet van het weer ik moet helaas werken Cry

chloe30
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 6:16

Pien schreef:@Giacomo, ik lees hier stiekum mee en ga nu heel hard voor jullie duimen!!
+1

Gast
Gast

Bericht  moepie vr 1 apr 2011 - 6:31

Earene; hoe is het met jou?

Lookie; ja waarschijnlijk hebben ze bij mij gewoon links en rechts door de war gehaald. Ben benieuwd wat ik morgen te horen krijgen, straks is het dan weer andersom :shock: haha...

Je hebt dus tĂłch een eisprong gehad. Wie weet, je weet maar nooit misschien zijn er een paar mooie zaadjes blijven zwemmen! smile Maar nu waarschijlijk wel weer een lange cyclus? Dat is vervelend!!

Clapperdie; jullie zijn dus druk aan het schilderen dit weekend! Suc6!! Als je heel zeker weet wat van kleurtje je op die ene muur wil zou ik hem gewoon meepakken. Heb je dat vast gedaan en we hopen natuurlijk dat het helemaal niet lang meer duurt!!

Giacomo; 5 goede embryo's overgebleven!! Wat spannend meid!! Ik duim heel hard voor je dat ze je NIET!! gaan bellen en dat er een goede terugplaatsing plaats vind! Mijn duimen draaien!

Cloe; ja ik zie ook steeds verschillende mensen, dat maakt me op zich niet zo veel uit. Ik wist dat nog wel van de vorige keer. Ach ik ben het eigenlijk al wel weer vergeten van donderdag, misschien maakte ik het wel groter dan dat het was.
Ben alleen benieuwd waar ze morgen het eitje vinden, rechts of links haha. (kijken welke nu gelijk had)

Is het te doen met het spuiten?
Hopelijk kun je morgen na je werk nog even genieten van het lekkere weer, in elk geval werkse!

all; zo nieuwsgierig als ik ben heb ik er vandaag even een ovulatietest tegenaan gegooid. Deze was negatief, maar toch vertrouw ik die dingen niet zo. We nemen wel het zekere voor het onzekere. Wink Al komt mijn man pas rond 12 uur vannacht thuis....dat wordt wakker blijven!

Ik ga lekker voor de tv hangen. Fijne avond allemaal!!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pien vr 1 apr 2011 - 22:22

Ben heel erg benieuwd of je nog gebeld bent Giacomo, ik hoop van niet en ik hoop ook dat je nu al lang en breed in het ziekenhuis bent waar zo de terugplaatsing zal gebeuren! Mijn duimen draaien nog...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 0:51

Ik heb inderdaad een terugplaatsing gehad. Er was 1 meisje over van de 5 embryo's. Dus nu maar hopen dat ze een blijvertje is!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 1:11

Giacomo schreef:Ik heb inderdaad een terugplaatsing gehad. Er was 1 meisje over van de 5 embryo's. Dus nu maar hopen dat ze een blijvertje is!
Wat spannend meid!! Ga echt hopen en duimen voor je!

Hoe voel je je verder?

Gast
Gast

Bericht  Pien za 2 apr 2011 - 5:20

wow wat spannend gia!! hoe gaat het nu verder in zn werk? je zou waarschijnlijk over een week of 2 ongesteld moeten worden (wat uiteraard niet mag gebeuren in dit geval) en dan kun je testen?

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie za 2 apr 2011 - 5:27

Giacomo: Wat super spannend! Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe nu verder?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 6:14

Ja klopt, gewoon over 2 weken testen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 6:16

ProudMama schreef:
Giacomo schreef:Ik heb inderdaad een terugplaatsing gehad. Er was 1 meisje over van de 5 embryo's. Dus nu maar hopen dat ze een blijvertje is!
Wat spannend meid!! Ga echt hopen en duimen voor je!

Hoe voel je je verder?

Vooral heel moe van alle stressweken en al het reizen, dus ga nu proberen zoveel mogelijk te relaxen! Jammer dat net vandaag de vaatwasser kapot is gegaan grrr!

Gast
Gast

Bericht  moepie za 2 apr 2011 - 7:39

Giacomo; Wat goed dat de terugplaatsing door kon gaan!! En nu hopen dat ze bij jullie blijft. Mijn duimen draaien heel hard, echt spannend nu!
Wie weet testen we dan samen positief over 2 weken! Enne, lekker je vent die vaatwasser in laten ruimen en uit laten ruimen Wink

all: vanmorgen weer geweest voor een echo. Wat wederom geen pretje was Sad Dit keer moest ik zelf op m'n buik drukken want er was geen assistent bij. Maar het belangrijkste het eitje was wederom gegroeid! Alleen heb ik geen idee meer hoe groot het nu was het enige dat is blijven hangen is "hij gaat springen!!" haha... dus wij doen ons best dit weekend Very Happy
Maandag weer terug om te kijken of hij daadwerkelijk gesprongen is.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* zo 3 apr 2011 - 1:08

@ Giacomo: Wat goed dat er een meisje bij zat en dat 'het' is teruggeplaatst! Nu wordt het natuurlijk echt spannend! Wat je zegt, maar proberen te relaxen, dat is denk ik het beste. Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed gaat!!

@ Moepie: Vervelend dat de echo weer zo vreemd ging (zelf op je buik drukken, waarom??). Maar wel fijn dat hij elk moment kan gaan springen! Van die wetenschap moet je even gebruik maken natuurlijk! Veel plezier dan maar dit weekend en ik hoop er voor jou het allerbeste van!!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  moepie zo 3 apr 2011 - 1:29

*Lookie* schreef:

@ Moepie: Vervelend dat de echo weer zo vreemd ging (zelf op je buik drukken, waarom??). Maar wel fijn dat hij elk moment kan gaan springen! Van die wetenschap moet je even gebruik maken natuurlijk! Veel plezier dan maar dit weekend en ik hoop er voor jou het allerbeste van!!

Mijn linker eileider was weer even zoeken, door het drukken op de buik komt hij dan tevoorschijn. De arts moest op de computer het eitje opmeten en had in zijn andere hand die staaf dus tja toen moest ik zelf drukken.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane zo 3 apr 2011 - 7:00

@ Lookie: Toch een eisprong gehad dus? Wel balen dat je er niet optimaal gebruik van hebt kunnen maken, maar wie weet! Is het niet zo dat je 2 weken na de eisprong ongesteld wordt, en je geen lange cyclus hebt? Of ging het de vorige ronde ook zo, dat er zeker een eisprong is geweest en het toch langer dan 2 weken duurde voordat je ongesteld werd?

@ Clapperdie: Druk aan het schilderen geweest? Ik zou dat muurtje ook gewoon meepikken. Succes dinsdag bij de echo.

@ Giacomo: Wat fijn dat je een terugplaatsing hebt gehad! Ik hoop op goed nieuws over 2 weken! Ik doe ook een thuisstudie inderdaad. Had daarvoor gekozen omdat ik dan ook de mogelijkheid had om parttime te werken. Het bevalt me nog wel, alleen ik zal blij zijn als ik klaar ben. Mijn discipline is niet meer zoals de eerste 2 jaar, dus dat is lastig. Wink Ik heb nog getwijfeld om te switchen naar de OU, maar toch niet gedaan. Moet ook binnen de diplomatermijn van 10 jaar blijven. Hoe ervaar jij het thuisstuderen?

@ Moepie: Wat spannend, een naderende eisprong! Wel vervelend zeg, dat je weer een nare ervaring hebt gehad bij de echo… Zelf op je buik drukken, echt raar! Hopelijk hoef je na maandag niet meer terug voor een echo!

@ All: Hier gaat het prima. Leuk en druk weekend gehad. Volgens mij had ik afgelopen nacht last van opvliegers, had het ineens zo ontzettend warm en zweten... Ben blij dat ik gister de laatste clomid heb geslikt (van deze ronde). En nu maar afwachten tot donderdag. Ben benieuwd!
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: