Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Liva schreef:Daar heb je 9 maanden de tijd voor
Haha ja tegen die tijd zal ik het wel geloven
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate: Wauw alvast voorzichtig gefeliciteerd! Zie je wel dat mijn gevoel het bij jou dan toch ook goed had Koop anders nog die van kruidvat 2 voor 5. Daar is echt wel duidelijk te zien of er een streep staat of niet.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Haha ja Schism. Je had gewoon gelijk
Dank je wel!!
Ik ga ook zeker nog een test kopen. Wil nog een keer een streep zien haha
Meiden ik ga er even uit met man, wil even naar buiten
Ben er straks wel weer!
Dank je wel!!
Ik ga ook zeker nog een test kopen. Wil nog een keer een streep zien haha
Meiden ik ga er even uit met man, wil even naar buiten
Ben er straks wel weer!
chocolate- Fluisteraar
Gefeliciteerd Chocolate!!!! Wauw, wat een mooie kerstkado!!! Geniet ervan!
@ all, fijne kerst nog!!
@ all, fijne kerst nog!!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Liva, we gaan er in het nieuwe jaar voor. Bij ons is geen wachtlijst dus we kunnen gelijk beginnen.
Hoe gaat het met jou? Heb jullie al een nieuwe afspraak?
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Lindsya schreef:Liva, we gaan er in het nieuwe jaar voor. Bij ons is geen wachtlijst dus we kunnen gelijk beginnen.
Wat fijn! In welk ziekenhuis zitten jullie dan dat je geen wachtlijst hebt? Ik moet half maart weer beginnen met spuiten en begin april de punctie. Baalde er eerst wel van dat de wachtlijst nog zo lang was, maar het is ook wel goed om even bij te komen. Ben er ook achter gekomen dat mijn alvleesklier niet goed werkt, dus het is wel even beter dat ik dat probeer te herstellen voordat we weer een poging in gaan, aangezien je alvleesklier voor de hormoonproductie zorgt en dus een flinke klap krijgt door een poging.
Gast- Gast
Chelle schreef:Gefeliciteerd Chocolate!!!! Wauw, wat een mooie kerstkado!!! Geniet ervan!
@ all, fijne kerst nog!!
Dank je wel!!
Even een vraag: ik verloor net wat bruin/roze afscheiding. Absoluut geen helderrood bloed! Dat kan geen kwaad toch? Daarna werd ik ineens kotsmisselijk. Ben dus maar niet meegegaan met man
chocolate- Fluisteraar
chocolate: gefeliciteerd, wat een super kerstcadeau voor jullie! Ik zie ook een streep hoor! Beetje roze afscheiding zegt niks hoor, ik heb in de zwangerschap ook twee keer bloedverlies gehad!
Gast- Gast
Dromertje schreef:chocolate: gefeliciteerd, wat een super kerstcadeau voor jullie! Ik zie ook een streep hoor! Beetje roze afscheiding zegt niks hoor, ik heb in de zwangerschap ook twee keer bloedverlies gehad!
Dank je wel!! We hadden geen beter kerstcadeau kunnen krijgen
Ik begin het langzaamaan te geloven haha.
Oh je stelt me weer wat meer gerust. Was toch best wel een beetje geschrokken.
chocolate- Fluisteraar
@ Chocolate: Ze zeggen dat dat vaak nog van de innesteling is. Ook schijnen veel vrouwen bloedverlies te hebben tijdens de zwangerschap. Zolang je geen bloed Ă©n pijn hebt is er meestal niks aan de hand zeggen ze.
Ja had ik ook vast opgezocht mocht het bij mij ook gebeuren
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Schism schreef:@ Chocolate: Ze zeggen dat dat vaak nog van de innesteling is. Ook schijnen veel vrouwen bloedverlies te hebben tijdens de zwangerschap. Zolang je geen bloed Ă©n pijn hebt is er meestal niks aan de hand zeggen ze.
Pijn heb ik niet, wel wat steken, maar geen kramp. Ja heb net ook even gekeken haha.
Is toch wel even schrikken als het je overkomt. Volgens mij is het nu zo goed als over.
Heb jij er ook last van gehad?
chocolate- Fluisteraar
Gefeliciteerd, ik zie ook echt een streepje!chocolate schreef:Schism schreef:@ Chocolate: Ze zeggen dat dat vaak nog van de innesteling is. Ook schijnen veel vrouwen bloedverlies te hebben tijdens de zwangerschap. Zolang je geen bloed Ă©n pijn hebt is er meestal niks aan de hand zeggen ze.
Pijn heb ik niet, wel wat steken, maar geen kramp. Ja heb net ook even gekeken haha.
Is toch wel even schrikken als het je overkomt. Volgens mij is het nu zo goed als over.
Steken had ik ook, zeker de eerste 2 weken, nu is het minder. Was er niet echt bang van, moest er meer om glimlachen, had dan zoiets van "ja, ik weet dat je er bent"
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Gefeliciteerd, ik zie ook echt een streepje!chocolate schreef:Schism schreef:@ Chocolate: Ze zeggen dat dat vaak nog van de innesteling is. Ook schijnen veel vrouwen bloedverlies te hebben tijdens de zwangerschap. Zolang je geen bloed Ă©n pijn hebt is er meestal niks aan de hand zeggen ze.
Steken had ik ook, zeker de eerste 2 weken, nu is het minder. Was er niet echt bang van, moest er meer om glimlachen, had dan zoiets van "ja, ik weet dat je er bent"
Dank je wel!! Ik vind het echt heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die het streepje ziet.
Echt bij alles wat ik voel vraag ik me af of het normaal is. Weet natuurlijk wel dat het erbij hoort, maar ik kan enorm piekeren
Het enige wat van mij wel mag ophouden is die afscheiding.
Haha ja dat had ik net ook even
Oh ik zie trouwens dat je bijna de echo krijgt. Spannend!!
chocolate- Fluisteraar
@ Chocolat: Jeetje, dus toch onverwacht een positieve test, super meid! Gefeliciteerd!!! Superleuk kerstkado ook
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
*Lookie* schreef:@ Chocolat: Jeetje, dus toch onverwacht een positieve test, super meid! Gefeliciteerd!!! Superleuk kerstkado ook
Dank je wel!!
Dit had ik idd helemaal niet verwacht haha.
chocolate- Fluisteraar
@Chocolate: Is wel echt het mooiste kerstkadootje he?! Mijn eerste streepjes waren ook erg licht, en nu knallen ze!
Ja, alles is nieuw he?! Vind het af en toe ook wel erg spannend, nu aftellen tot dinsdag...
Ja, alles is nieuw he?! Vind het af en toe ook wel erg spannend, nu aftellen tot dinsdag...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:@Chocolate: Is wel echt het mooiste kerstkadootje he?! Mijn eerste streepjes waren ook erg licht, en nu knallen ze!
Ja een mooier kerstcadeau had ik niet kunnen krijgen! Ik hoop ook dat ik heel snel een duidelijke streep krijg. Ik heb net nog een keer een test gedaan, kon niet wachten
En die was ook positief, wel nog met een licht streepje, maar het stond er
Ja ik vind het best eng, zeker met dat bruin/rozeslijm.
Ben jij niet al wat verder? Ik zag net je buikje in het andere topic en je zou zeggen dat je toch al wat verder zou zijn (niet dat ik er echt verstand van heb haha).
Nog 2 dagen...heb je nog geduld haha.
Ik mag over 2 weken!
chocolate- Fluisteraar
Dat slijm kan echt van innesteling zijn hoor!!chocolate schreef:Beauty Addict schreef:@Chocolate: Is wel echt het mooiste kerstkadootje he?! Mijn eerste streepjes waren ook erg licht, en nu knallen ze!
Ja een mooier kerstcadeau had ik niet kunnen krijgen! Ik hoop ook dat ik heel snel een duidelijke streep krijg. Ik heb net nog een keer een test gedaan, kon niet wachten
Ben jij niet al wat verder? Ik zag net je buikje in het andere topic en je zou zeggen dat je toch al wat verder zou zijn (niet dat ik er echt verstand van heb haha).
Ik mag over 2 weken!
Ga je ook de digitale van CB doen? Toen was ik pas blij, zwanger, zwart op wit
Hoop en denk het wel, heb al een week voor ik ongesteld moest worden met cyclus van 25 dagen positief getest. We wachten het gewoon af.
En het jurkje tekent erg hoor, met een broek en trui zie je het niet.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Dat slijm kan echt van innesteling zijn hoor!!chocolate schreef:Beauty Addict schreef:@Chocolate: Is wel echt het mooiste kerstkadootje he?! Mijn eerste streepjes waren ook erg licht, en nu knallen ze!
Ik mag over 2 weken!
Ga je ook de digitale van CB doen? Toen was ik pas blij, zwanger, zwart op wit
Hoop en denk het wel, heb al een week voor ik ongesteld moest worden met cyclus van 25 dagen positief getest. We wachten het gewoon af.
En het jurkje tekent erg hoor, met een broek en trui zie je het niet.
Ik moet ook eens ophouden met piekeren.
Ik ga zeker een digitale test van CB halen. Dat zal ook pas het moment zijn dat ik het helemaal geloof. Vind het nog een beetje onwerkelijk.
Ik ben benieuwd hoever je echt bent!
Is ook wel zo dat veel jurkjes tekenen, maar je weet natuurlijk maar nooit
chocolate- Fluisteraar
Chocolate, super meis, GEFELICITEERD!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Chocolate, super meis, GEFELICITEERD!!
Dank je wel!!
chocolate- Fluisteraar
@Chocolate: gefeliciteerd!! Wat fijn dat het toch spontaan gelukt is en jullie niet het IVF-traject in hoeven!!
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Wauw, chocolate, gefeliciteerd!!! Wat super joh!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Dank je wel meiden!!
@ Blauwwitrood: Deze keer zouden we aan IUI beginnen. Het is nogal een lang verhaal haha. Mijn cyclus kwam de vorige keer niet op gang en nu wel weer (deze cyclus was wel heel lang). En daarom besloot de arts dat we eerst aan IUI zouden beginnen. Natuurlijk hartstikke blij dat dat niet hoeft!
Hoe gaat het met iedereen?? Ben daar ook wel benieuwd naar haha
@ Blauwwitrood: Deze keer zouden we aan IUI beginnen. Het is nogal een lang verhaal haha. Mijn cyclus kwam de vorige keer niet op gang en nu wel weer (deze cyclus was wel heel lang). En daarom besloot de arts dat we eerst aan IUI zouden beginnen. Natuurlijk hartstikke blij dat dat niet hoeft!
Hoe gaat het met iedereen?? Ben daar ook wel benieuwd naar haha
chocolate- Fluisteraar
Gefeliciteerd Chocolate!!!
Wat fijn zeg, toch nog zo spontaan! En een mooi kerstcadeautje inderdaad. Ga je vandaag een digitale test halen?
@ Domingo, Als het de volgende ronde nog niet raak is zal ik een aantal rondes hormonen moeten spuiten en het dan zo proberen. Blijft een zwangerschap dan nog uit dan zullen we waarschijnlijk aan de IUI moeten.
@ all, volgens mij staan de laatste drie pagina's vol met de positieve test van Chocolate , als ik een vraag of opmerking over het hoofd heb gezien, sorry!
Hier weinig te melden. Wel al een paar dagen last van m'n buik, maar dat kan heel goed van al dat kerst eten komen. Ben nogal gevoelig voor 'anders dan normaal' eten. Wel heb ik ook iedere keer last van maagzuur, terwijl ik normaal als ik goed gegeten en gedronken heb daar geen last van heb. Probeer er maar niets aan te hangen, maar toen ik tegen m'n zus zei dat ik daar last van had, zei ze: 'goh, zwanger?' Zij had daar dus heel veel last van aan het begin van haar zwangerschap.
Wat fijn zeg, toch nog zo spontaan! En een mooi kerstcadeautje inderdaad. Ga je vandaag een digitale test halen?
@ Domingo, Als het de volgende ronde nog niet raak is zal ik een aantal rondes hormonen moeten spuiten en het dan zo proberen. Blijft een zwangerschap dan nog uit dan zullen we waarschijnlijk aan de IUI moeten.
@ all, volgens mij staan de laatste drie pagina's vol met de positieve test van Chocolate , als ik een vraag of opmerking over het hoofd heb gezien, sorry!
Hier weinig te melden. Wel al een paar dagen last van m'n buik, maar dat kan heel goed van al dat kerst eten komen. Ben nogal gevoelig voor 'anders dan normaal' eten. Wel heb ik ook iedere keer last van maagzuur, terwijl ik normaal als ik goed gegeten en gedronken heb daar geen last van heb. Probeer er maar niets aan te hangen, maar toen ik tegen m'n zus zei dat ik daar last van had, zei ze: 'goh, zwanger?' Zij had daar dus heel veel last van aan het begin van haar zwangerschap.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten