Goedemorgen!
+12
Esperanza
loura
Blond
Oasis
Marin
Leine
Cheesegirl
Alex
Bosjesvrouw
Arwyn
Zonnetje
Lotus
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen!
Theedoosje schreef:Muppetje schreef:Goede morgen,
Ik heb de laatste paar uren zo veel bloed verloren dat ik nu lijkbleek op de bank lig. Van staan en lopen word ik heel duizelig, dus dat doe ik maar even niet.
Ik ga zo lekker Sinterklaas kijken
Verder heb ik geen plannen, haha
bloed verloren??
Esperanza> ja vind het ook erg fijn
Ja, als je er het fijne van wilt weten moet je even in de andere pijler kijken, maar ik heb momenteel een miskraam.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Theedoosje schreef:Muppetje schreef:Goede morgen,
Ik heb de laatste paar uren zo veel bloed verloren dat ik nu lijkbleek op de bank lig. Van staan en lopen word ik heel duizelig, dus dat doe ik maar even niet.
Ik ga zo lekker Sinterklaas kijken
Verder heb ik geen plannen, haha
bloed verloren??
Esperanza> ja vind het ook erg fijn
Ja, als je er het fijne van wilt weten moet je even in de andere pijler kijken, maar ik heb momenteel een miskraam.
Wilde net typen datik het al weet... Heel erg naar dit
Gast- Gast
Theedoosje, bedankt. We zijn er heel erg verdrietig om, maar het is niet anders...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Theedoosje, bedankt. We zijn er heel erg verdrietig om, maar het is niet anders...
Logisch dat je verdrietig bent. Het is niet niks. Hopelijk kunnen jullie het een plaatsje geven
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Muppetje schreef:Theedoosje, bedankt. We zijn er heel erg verdrietig om, maar het is niet anders...
Logisch dat je verdrietig bent. Het is niet niks. Hopelijk kunnen jullie het een plaatsje geven
Dankje. Dat komt met de tijd vast goed. Voor nu laat ik me even lekker vertroetelen...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Theedoosje schreef:Muppetje schreef:Theedoosje, bedankt. We zijn er heel erg verdrietig om, maar het is niet anders...
Dankje. Dat komt met de tijd vast goed. Voor nu laat ik me even lekker vertroetelen...
Heel goed dat heb je ook ff nodig ..sterkte iig!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: