Goedemorgen!
+12
Esperanza
loura
Blond
Oasis
Marin
Leine
Cheesegirl
Alex
Bosjesvrouw
Arwyn
Zonnetje
Lotus
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen!
Goedemorgen op deze zaterdag!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik ben normaal gesproken nooit zo vroeg op, maar ik ga zo met mn vader naar de Karwei om vloertegels voor in de badkamer & een inloopdouche te kopen Verder gewoon standaard even schoonmaken & boodschappen doen en eind vd middag naar mn vriend.
Fijne dag allemaal!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik ben normaal gesproken nooit zo vroeg op, maar ik ga zo met mn vader naar de Karwei om vloertegels voor in de badkamer & een inloopdouche te kopen Verder gewoon standaard even schoonmaken & boodschappen doen en eind vd middag naar mn vriend.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen,
Ik ben al een tijd wakker. Over een half uurtje ga ik naar de open dag van het Saxion. Daarna thuis even wat spullen pakken en dan richting het huis van mijn moeder. Boodschappen doen met mijn broertje en de rest van de dag rustig aan doen.
Fijne dag allemaal!
Ik ben al een tijd wakker. Over een half uurtje ga ik naar de open dag van het Saxion. Daarna thuis even wat spullen pakken en dan richting het huis van mijn moeder. Boodschappen doen met mijn broertje en de rest van de dag rustig aan doen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen! Ik heb heerlijk uitgeslapen zeg . En het is prachtig weer, de zon schijnt hier fel naar binnen . Ik heb Feline op visite dus ik kijk wel wat we gaan doen. Vanavond bij mijn nichtje eten en daarna zie ik het ook wel. Mss gaat zij nog ergens heen, dan ga ik wel mee en anders geen idee nog. Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen.
Zo meteen boodschappen doen en daarna was ophangen en nog meer wasjes draaien. Verder nog geen idee.
Ben wel weer bijna 2 kilo kwijt!
Fijne dag allemaal!
Zo meteen boodschappen doen en daarna was ophangen en nog meer wasjes draaien. Verder nog geen idee.
Ben wel weer bijna 2 kilo kwijt!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
@Theedoosje: wat fijn dat je 2 kilo kwijt bent!
Ik ga vandaag met een vriendin winkelen in Nijmegen en daar ook een hapje eten. Het is lekker weer, dus dat komt goed uit. Vanavond heb ik nog met een andere vriendin afgesproken. Een vriendinnendagje dus.
Ik ga vandaag met een vriendin winkelen in Nijmegen en daar ook een hapje eten. Het is lekker weer, dus dat komt goed uit. Vanavond heb ik nog met een andere vriendin afgesproken. Een vriendinnendagje dus.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik ben alweer even aan het werk. Hoef maar tot 1uur gelukkig. Op de terugweg naar huis snel even wat dingen halen en als ik thuis kom de was in de droger. Wachten tot die klaar is en ondertussen een broodje eten, dan een paar dingen inpakken en op naar m'n vriend in het zh. Daarna ga ik eten bij m'n ouders en vanavond weer naar bezoekuur. Verder vanavond geen plannen. Niet te laat naar bed, morgen weer werken.
Fijne dag allemaal!
Ik ben alweer even aan het werk. Hoef maar tot 1uur gelukkig. Op de terugweg naar huis snel even wat dingen halen en als ik thuis kom de was in de droger. Wachten tot die klaar is en ondertussen een broodje eten, dan een paar dingen inpakken en op naar m'n vriend in het zh. Daarna ga ik eten bij m'n ouders en vanavond weer naar bezoekuur. Verder vanavond geen plannen. Niet te laat naar bed, morgen weer werken.
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
zonnetje schreef:@Theedoosje: wat fijn dat je 2 kilo kwijt bent!
Dank je! Hele fijne dag jij
Gast- Gast
Goedemorgen.....
Mijn zoon komt zo en dan even met hem richting het winkelcentrum. Een ijskrabber halen hahaha.
En daarna naar de intocht van Sinterklaas bij de haven !
Vanavond relaxen met hem.
Mijn zoon komt zo en dan even met hem richting het winkelcentrum. Een ijskrabber halen hahaha.
En daarna naar de intocht van Sinterklaas bij de haven !
Vanavond relaxen met hem.
Gast- Gast
Goedemorgen,
over een half uur vetrek ik richting het "pietenhuis" (de kantine van ons openluchtzwembad) om pietje te zijn.
Heb er al weer zin in!
Fijne dag allemaal
over een half uur vetrek ik richting het "pietenhuis" (de kantine van ons openluchtzwembad) om pietje te zijn.
Heb er al weer zin in!
Fijne dag allemaal
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Goedemorgen!
Om 11.00 uur komt Sinterklaas hier in het dorp aan en daar ga ik heen met mijn dochter. Ik moet wel opschieten, voor het vol staat! Fijne dag iedereen!
Om 11.00 uur komt Sinterklaas hier in het dorp aan en daar ga ik heen met mijn dochter. Ik moet wel opschieten, voor het vol staat! Fijne dag iedereen!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goedemorgen,
Ik ben net een half uurtje wakker. Zometeen even hardlopen en vanmiddag lunchen met een vriendin in de stad. Eind van de middag (1700 uur) naar een vriend toe en wat eten om vervolgens naar het Oktoberfest te gaan!
Fijne dag allemaal
Ik ben net een half uurtje wakker. Zometeen even hardlopen en vanmiddag lunchen met een vriendin in de stad. Eind van de middag (1700 uur) naar een vriend toe en wat eten om vervolgens naar het Oktoberfest te gaan!
Fijne dag allemaal
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen!
Ik ga over een uurtje heerlijk kinderachtig op de bank zitten met warme chocolademelk en pepernoten, kijken naar de intocht.
Vandaag voor het eerst dat ik me weer echt beter voel, had van de week griep, dus wellicht vanavond toch mee naar het etentje van de oma van mijn vriend. Vanavond weer lekker rustig aan, op de bank voor de tv.
Fijne dag iedereen.
Ik ga over een uurtje heerlijk kinderachtig op de bank zitten met warme chocolademelk en pepernoten, kijken naar de intocht.
Vandaag voor het eerst dat ik me weer echt beter voel, had van de week griep, dus wellicht vanavond toch mee naar het etentje van de oma van mijn vriend. Vanavond weer lekker rustig aan, op de bank voor de tv.
Fijne dag iedereen.
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal!
Ik ga zo even douchen en een luchtbed zoeken en dan richting een vriendin. We hebben voor vanavond met een hele club afgesproken, heb er zin in!
Fijne zaterdag iedereen!
Ik ga zo even douchen en een luchtbed zoeken en dan richting een vriendin. We hebben voor vanavond met een hele club afgesproken, heb er zin in!
Fijne zaterdag iedereen!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Goedemorgen!
Ik ga vandaag naar de Sinterklaas intocht kijken met m'n vriend en die Amerikaanse vriendin. Er is een soort feestje bij m'n oom en tante met erwtensoep, pepernoten en Sint-taart, dus daar gaan we de intocht kijken En dan daarna heel Den Haag doorstappen, alle hotspots laten zien
Ik ga vandaag naar de Sinterklaas intocht kijken met m'n vriend en die Amerikaanse vriendin. Er is een soort feestje bij m'n oom en tante met erwtensoep, pepernoten en Sint-taart, dus daar gaan we de intocht kijken En dan daarna heel Den Haag doorstappen, alle hotspots laten zien
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen!
Vandaag ga ik aan het huiswerk, boodschappen doen en beetje huishouden.
Vanavond komt een vriendin filmpje kijken en daarna gaan we op stap.
Fijne dag allemaal!
Vandaag ga ik aan het huiswerk, boodschappen doen en beetje huishouden.
Vanavond komt een vriendin filmpje kijken en daarna gaan we op stap.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Straks ga ik de stad in met een vriendin die een nieuwe telefoon nodig heeft. Even kijken of we ook de Sint nog zien. Verder geen plannen, nog even genieten van de laatste vrije dagen voordat ik maandag weer aan het werk ga.
Fijne dag all!
Straks ga ik de stad in met een vriendin die een nieuwe telefoon nodig heeft. Even kijken of we ook de Sint nog zien. Verder geen plannen, nog even genieten van de laatste vrije dagen voordat ik maandag weer aan het werk ga.
Fijne dag all!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben ziek dus ik lig in bed straks de sint kijken op tv... Ben benieuwd naar de nieuwe sinterklaas. Verder maar beetje internetten en tv kijken.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
TD wat fijn dat je bent afgevallen!
Ik ben al weer een poosje wakker, en ik heb net even the voice terug gekeken. Verder heb ik niet zo veel plannen vandaag.
Fijne dag allemaal!
TD wat fijn dat je bent afgevallen!
Ik ben al weer een poosje wakker, en ik heb net even the voice terug gekeken. Verder heb ik niet zo veel plannen vandaag.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen!
Ik ben al een tijdje op en moet vanmiddag en vanavond werken.
Ga zo denk ik nog even lekker naar buiten, genieten van het mooie weer.
Mijn vriend is nu aan het werk, dus we lossen elkaar mooi af vandaag .
Ik ben al een tijdje op en moet vanmiddag en vanavond werken.
Ga zo denk ik nog even lekker naar buiten, genieten van het mooie weer.
Mijn vriend is nu aan het werk, dus we lossen elkaar mooi af vandaag .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Goedemrogen,
Vriend en ik zijn net een uurtje wakker. Nu even lekker ontbijten, dan douchen, boodschappen doen en op de koffie bij mijn lieve papa. Dan weer terug naar huis. Om vijf uur komt er iemand langs en vanavond komt de kapster (zijn heeft ons aan elkaar voorgesteld) eten en ons daarna knippen. Verder lekker op de bank Ushi en IHVH kijken en beetje bijtijds ons nestje weer in.
Fijn weeeknd allemaal.
Liefs Slaatje
Vriend en ik zijn net een uurtje wakker. Nu even lekker ontbijten, dan douchen, boodschappen doen en op de koffie bij mijn lieve papa. Dan weer terug naar huis. Om vijf uur komt er iemand langs en vanavond komt de kapster (zijn heeft ons aan elkaar voorgesteld) eten en ons daarna knippen. Verder lekker op de bank Ushi en IHVH kijken en beetje bijtijds ons nestje weer in.
Fijn weeeknd allemaal.
Liefs Slaatje
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen,
Ik heb wel lekker geslapen, alleen iedere keer wanneer ik op mijn zij wilde draaien werd ik wakker.
Iedere dag gaat het een beter met mijn knie, kan ook iedere dag weer iets meer. Zo loop ik al met 1 kruk, deed ik gister ook al, alleen was mijn knie nog wel iets stijf. Nu valt alles wel mee.
Vanmorgen ging alleen het injecteren niet zoals ik wilde. Hij wilde er niet in, dus heb em er maar ingeramd, ook niet goed, steekt nu dan ook nog na. Zal wel een blauw plek worden.
Verder ga ik vandaag weinig doen. Straks bij mijn schoonouders eten en dan zien we wel verder.
Vanavond gaat mijn vriend naar een verjaaradg. Was ook uitgenodigd, maar ik ga niet. Het is daar altijd een drukte van jewelste, en ik trek het niet om de hele avond op de been te staan.
Fijne dag iedereen.
Ik heb wel lekker geslapen, alleen iedere keer wanneer ik op mijn zij wilde draaien werd ik wakker.
Iedere dag gaat het een beter met mijn knie, kan ook iedere dag weer iets meer. Zo loop ik al met 1 kruk, deed ik gister ook al, alleen was mijn knie nog wel iets stijf. Nu valt alles wel mee.
Vanmorgen ging alleen het injecteren niet zoals ik wilde. Hij wilde er niet in, dus heb em er maar ingeramd, ook niet goed, steekt nu dan ook nog na. Zal wel een blauw plek worden.
Verder ga ik vandaag weinig doen. Straks bij mijn schoonouders eten en dan zien we wel verder.
Vanavond gaat mijn vriend naar een verjaaradg. Was ook uitgenodigd, maar ik ga niet. Het is daar altijd een drukte van jewelste, en ik trek het niet om de hele avond op de been te staan.
Fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goede morgen,
Ik heb de laatste paar uren zo veel bloed verloren dat ik nu lijkbleek op de bank lig. Van staan en lopen word ik heel duizelig, dus dat doe ik maar even niet.
Ik ga zo lekker Sinterklaas kijken
Verder heb ik geen plannen, haha
Ik heb de laatste paar uren zo veel bloed verloren dat ik nu lijkbleek op de bank lig. Van staan en lopen word ik heel duizelig, dus dat doe ik maar even niet.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Goede morgen,
Oh ja dat wil ik ook wel zien, eens kijken hoe deze nieuwe Sint het doet
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Spetterdespat schreef:Muppetje schreef:Goede morgen,
Oh ja dat wil ik ook wel zien, eens kijken hoe deze nieuwe Sint het doet
Ja precies
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Goede morgen,
bloed verloren??
Esperanza> ja vind het ook erg fijn
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: