DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Klinkt leuk zusje!!
Pm: truste
Heeeeeyy Erin
Pm: truste
Heeeeeyy Erin
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Iets met een 2 en een 5. Die 'iets' kan echt alles zijn, maar 32,5 vind ik, ondanks dat hij dan jonger is dan jij, niet te jong. En 42 en een half en alles daarboven valt af.Smikkell schreef:22 en een half?Smikkell schreef:12 en een half?Zusje schreef:Smikkell schreef:Hahaha, ja Zusje vertel nog eens over zijn leeftijd
Iets met een 2 en een 5
Dus of 12 en een half of 22 en een half..
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:12 en een half?Zusje schreef:Smikkell schreef:Hahaha, ja Zusje vertel nog eens over zijn leeftijd
Iets met een 2 en een 5
Ik vind het niet kunnen.
Mijn God, wat een forum heb ik opgezet
Gast- Gast
Hoe is het ladies?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Weet hij eigenlijk hoe oud jij bent?Zusje schreef:.oOErinOo. schreef:Hoe is het ladies?
Ik ben zojuist benoemd tot pedo geloof ik
Gast- Gast
Ja ik lees dat het iets te maken heeft met een boer die wel naar de kroeg gaat maar dat ie voor een toyboy door kan gaan. Hij is wel toch wel boven de 18 mag ik hopen Zusje?????
Erin- Ratel
.oOErinOo. schreef:Ja ik lees dat het iets te maken heeft met een boer die wel naar de kroeg gaat maar dat ie voor een toyboy door kan gaan. Hij is wel toch wel boven de 18 mag ik hopen Zusje?????
Ooit wel..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Weet hij eigenlijk hoe oud jij bent?Zusje schreef:.oOErinOo. schreef:Hoe is het ladies?
Nee maar 1 van de eerste dingen die hij met me besprak was dat hij leeftijd er zoooo niet toe vindt doen. Ik heb dus ook de behoefte niet gehad om het hem te vertellen
Gast- Gast
Is het trouwens nou boytoy of toyboy?
Erin- Ratel
Zusje schreef:Smikkell schreef:Weet hij eigenlijk hoe oud jij bent?Zusje schreef:.oOErinOo. schreef:Hoe is het ladies?
Nee maar 1 van de eerste dingen die hij met me besprak was dat hij leeftijd er zoooo niet toe vindt doen. Ik heb dus ook de behoefte niet gehad om het hem te vertellen
Hoeft toch ook altijd niet..
Jordana- Ratel
.oOErinOo. schreef:Ja ik lees dat het iets te maken heeft met een boer die wel naar de kroeg gaat maar dat ie voor een toyboy door kan gaan. Hij is wel toch wel boven de 18 mag ik hopen Zusje?????
Sjeeeeeeees. Ik vond hem erg leuk toen ik hem ontmoette en hij is 25 .
Gast- Gast
Ik at vandaag magnetronpannenkoeken, of eigenlijk at ik ze niet.
Het was de enige optie die er was op werk. Ik heb gepast..
Gelukkig vonden de kinderen het helemaal niet erg dat zij er dus meer hadden. Nadat ik baby een potje met vissmurrie had gegeven had ik ook meteen geen trek meer. Dat scheelde!!
Het was de enige optie die er was op werk. Ik heb gepast..
Gelukkig vonden de kinderen het helemaal niet erg dat zij er dus meer hadden. Nadat ik baby een potje met vissmurrie had gegeven had ik ook meteen geen trek meer. Dat scheelde!!
Laatst aangepast door Smikkell op zo 13 nov 2011 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Is het trouwens nou boytoy of toyboy?
Nou dat ligt eraan waar je op doelt
Gast- Gast
Of dat van mij Ik woon centraler.Reva schreef:Voelt iemand zich geroepen mijn vuilniszak buiten te zetten?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik at vandaag magnetronpannenkoeken, of eigenlijk at ik ze niet.
Het was wat de enige optie die er was op werk. Ik heb gepast..
de zijn lekker hoor die pannenkoeken Maar na de vissmurrie had ik ook gepast denk ik
Gast- Gast
Smikkell schreef:Of dat van mij Ik woon centraler.Reva schreef:Voelt iemand zich geroepen mijn vuilniszak buiten te zetten?
Klopt, maar Smikkell kun je ook zonder vuilniszak meeten.
Gast- Gast
Whahahaha... Nou, toch wil ik zijn gezicht wel zien op het moment dat hij er wel achter komt. Kijken hoeveel zijn woord waard is.Zusje schreef:Smikkell schreef:Weet hij eigenlijk hoe oud jij bent?Zusje schreef:.oOErinOo. schreef:Hoe is het ladies?
Gast- Gast
Zusje schreef:.oOErinOo. schreef:Ja ik lees dat het iets te maken heeft met een boer die wel naar de kroeg gaat maar dat ie voor een toyboy door kan gaan. Hij is wel toch wel boven de 18 mag ik hopen Zusje?????
Ohhhhh nou lekker toch!
Erin- Ratel
.oOErinOo. schreef:Zusje schreef:.oOErinOo. schreef:Ja ik lees dat het iets te maken heeft met een boer die wel naar de kroeg gaat maar dat ie voor een toyboy door kan gaan. Hij is wel toch wel boven de 18 mag ik hopen Zusje?????
Ohhhhh nou lekker toch!
Je merkt er toch helemaal niets van
Jordana- Ratel
Smikkell schreef:Whahahaha... Nou, toch wil ik zijn gezicht wel zien op het moment dat hij er wel achter komt. Kijken hoeveel zijn woord waard is.Zusje schreef:Smikkell schreef:Weet hij eigenlijk hoe oud jij bent?Zusje schreef:.oOErinOo. schreef:Hoe is het ladies?
Hij was er wel redelijk serieus over en zoals ik al zei; ik zie het wel . Hij is echt niet de eerste in die leeftijdscategorie die het niet boeit zolang hij maar bij mij kan zijn. Blijkbaar ben ik gewoon zo ontzettend leuk dat mijn leeftijd er niet toe doet.
Gast- Gast
Dat was vroeger.Reva schreef:Smikkell schreef:Of dat van mij Ik woon centraler.Reva schreef:Voelt iemand zich geroepen mijn vuilniszak buiten te zetten?
Klopt, maar Smikkell kun je ook zonder vuilniszak meeten.
Gast- Gast
Laat dat blijkbaar maar weg.Zusje schreef:Smikkell schreef:Whahahaha... Nou, toch wil ik zijn gezicht wel zien op het moment dat hij er wel achter komt. Kijken hoeveel zijn woord waard is.Zusje schreef:Smikkell schreef:Weet hij eigenlijk hoe oud jij bent?Zusje schreef:.oOErinOo. schreef:Hoe is het ladies?
Hij was er wel redelijk serieus over en zoals ik al zei; ik zie het wel . Hij is echt niet de eerste in die leeftijdscategorie die het niet boeit zolang hij maar bij mij kan zijn. Blijkbaar ben ik gewoon zo ontzettend leuk dat mijn leeftijd er niet toe doet.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: