DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
We hebben samen besloten dat het beter is om even afstand te nemen. En ik ga er aan onderdoor maar hij ook.
Het is zo complex geworden.
Nooit gedacht dat ik zoveel om iemand kon geven op zo'n korte periode al.
Ik hoop nog steeds diep van binnen dat het goed komt maar ik begin mijn vertrouwen inmiddels te verliezen.
Het is zo complex geworden.
Nooit gedacht dat ik zoveel om iemand kon geven op zo'n korte periode al.
Ik hoop nog steeds diep van binnen dat het goed komt maar ik begin mijn vertrouwen inmiddels te verliezen.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:*
Lieverd, Je kan in een korte periode onwijs veel om iemand gaan geven. Iemand waar jij jezelf kan zijn, Iemand die er voor je wanneer jij iemand nodig hebt. En die iemand kan zich in je hart graven en zich vast zetten..
Maar je kan er voor kiezen om voor te gaan maar je moet er echt vertrouwen in hebben lief.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Stuiterbal schreef:*
Lieverd, Je kan in een korte periode onwijs veel om iemand gaan geven. Iemand waar jij jezelf kan zijn, Iemand die er voor je wanneer jij iemand nodig hebt. En die iemand kan zich in je hart graven en zich vast zetten..
Maar je kan er voor kiezen om voor te gaan maar je moet er echt vertrouwen in hebben lief.
Ik weet het je hebt ook gelijk. Het is gewoon even kut maar gaat wel over. Los laten is altijd het moeilijkste.
Gast- Gast
Stuit:
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Stuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal schreef:*
Ik weet het je hebt ook gelijk. Het is gewoon even kut maar gaat wel over. Los laten is altijd het moeilijkste.
Iemand loslaten die je graag ziet is onwijs moeilijk. Het liefste zou je hem in een doosje willen stoppen en die altijd bij je houden en nooit meer los te laten. Jullie tijd komt echt wel.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Zusje schreef:
Doe het gemiddeld 1 keer per weekmet de buurman dus.
Maarrr ik zit nog steeds thuis en hij heeft nu 3 keer gevraagd vandaag (vanavond ook al maar gezegd dat ik echt iets af moest maken - zie de nieuwe kop van het forum ging voor de buurman) dus gok dat hij het niet nog een keer gaat vragen. Ik ga wel ff HIMYM kijken. Afleiding...
Is niet slim he Maar niet proberen te gaan.. Ga idd mar tv kijken..
Ah poep, hij smst...
Gast- Gast
thnxx meiden.. ik ben het weer even kwijt. Morgen weer therapie dus gooi ik daar mijn hart maar eens leeg.
Denk dat ik morgen breek en voor het eerst ga huilen daar.
Denk dat ik morgen breek en voor het eerst ga huilen daar.
Gast- Gast
Zusje: Ga je?
Stuiter: Laat ze stromen alsjeblieft..
Stuiter: Laat ze stromen alsjeblieft..
Jordana- Ratel
stuitje
goeieavond, ik mis ook iemand
goeieavond, ik mis ook iemand
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl wie mis jij?
Jordana- Ratel
En ik heb mijn verhaal over mijn moeder nog eens gedaan hahah Waar ik me heel de week raar over heb gevoeld
Jordana- Ratel
Nee. Maar die dicussie voeren we wel als je beter bentEvy schreef:Zie je dat je niet dik bent, PM. Ik ben dikker dan jij.
Gast- Gast
Maar even een update over mijn moeder..
Ze is van de week voor het eerst gelaserd. We kregen te horen dat ze nog 2 keer terug moet komen.
Dat is vooral voor het oog rustig te houden en te zorgen dat die niet zo erg wordt als links.
Verder gaat het wel goed. Maar we als gezin maken er ons zorgen over hoe alles gaat lopen.
Ze is van de week voor het eerst gelaserd. We kregen te horen dat ze nog 2 keer terug moet komen.
Dat is vooral voor het oog rustig te houden en te zorgen dat die niet zo erg wordt als links.
Verder gaat het wel goed. Maar we als gezin maken er ons zorgen over hoe alles gaat lopen.
Jordana- Ratel
dat kan ik me voorstellen Jordana dat jullie je zorgen maken. Hoe is je moeder er zelf onder ???
Gast- Gast
Oh Jor ja helemaal vergeten naar te vragen Fijn dat het wel goed gaat nu,. maar snap jullie zorgen wel hoor
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nee. Maar die dicussie voeren we wel als je beter bentEvy schreef:Zie je dat je niet dik bent, PM. Ik ben dikker dan jij.
Hoe kan ik kleiner en zwaarder zijn dan jij en toch slanker?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:ProudMama schreef:Nee. Maar die dicussie voeren we wel als je beter bentEvy schreef:Zie je dat je niet dik bent, PM. Ik ben dikker dan jij.
Hoe kan ik kleiner en zwaarder zijn dan jij en toch slanker?
Meer hersens!
Gast- Gast
Rustig, maar ze is nu vooral bang voor de narcose. Bang dat ze niet wakker wordt dus dat gelijk maar even uit haar hoofd gepraat.
Maar we hebben er vertrouwen in.. Dat was ik deze week wel echt kwijt.
Maar we hebben er vertrouwen in.. Dat was ik deze week wel echt kwijt.
Jordana- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: