DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ik ga zo heel hard huilen. Hier waren helaas geen zelfgemaakte lampions en alleen het voorste kind, het kind met de tas, pakte het snoep. Ik had de toen met de kleintjes achteraan. Die krijgen op deze manier zo weinig mee van het feest en de magie.Reva schreef:Smikkell schreef:Reev. Hier lopen ze trouwens met één groep. Dat vinden de ouders zo gezellig
En dat is dan ook meteen de enige groep. Waren ongeveer 26 kinderen. De ouders hebben bedacht dat al het snoep in een zak gaat en dat wordt meegenomen naar huis waar de ouders dan langs de kinderen gaan die met een zakje op een rijtje zitten. De sfeer van het feest was wel een beetje zoek. Ja, feest was er wel, maar dan bij de ouders in de tuin.
Hmm, das wel heel erg dan. En een beetje jammer. Wij waren met 5 'ouders' en 8 kindjes (tussen 1.5 en 5). En zij mochten een snoepje pakken bij de deuren en wij bij sommige deuren een glaasje
Ik denk erover het kindje van 1.5 te ontvoeren. Nog nooit zo'n klein minimensje intens gelukkig zien waggelen met een melkpak met een lichtje erin, kraaiend van blijdschap. Hij gilde het hardst van iedereen tijdens het 'zingen' en dan ging hij uit enthousiasme ook gelijk weer waggelend naar de volgende deur, zonder snoepje te hebben gepakt
Allemaal een eigen tasje en allemaal je eigen snoepje kiezen en dan trots zijn. Zo hoort dat!!!
Gelukkig maakt je info over 1,5 jarige minimens me weer een beetje blij.
Ik heb ook een ontvoering op de planning staan
Vertel!!!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik ook, wat ontzettend lief..oOErinOo. schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Reev. Hier lopen ze trouwens met één groep. Dat vinden de ouders zo gezellig
En dat is dan ook meteen de enige groep. Waren ongeveer 26 kinderen. De ouders hebben bedacht dat al het snoep in een zak gaat en dat wordt meegenomen naar huis waar de ouders dan langs de kinderen gaan die met een zakje op een rijtje zitten. De sfeer van het feest was wel een beetje zoek. Ja, feest was er wel, maar dan bij de ouders in de tuin.
Hmm, das wel heel erg dan. En een beetje jammer. Wij waren met 5 'ouders' en 8 kindjes (tussen 1.5 en 5). En zij mochten een snoepje pakken bij de deuren en wij bij sommige deuren een glaasje
Ik denk erover het kindje van 1.5 te ontvoeren. Nog nooit zo'n klein minimensje intens gelukkig zien waggelen met een melkpak met een lichtje erin, kraaiend van blijdschap. Hij gilde het hardst van iedereen tijdens het 'zingen' en dan ging hij uit enthousiasme ook gelijk weer waggelend naar de volgende deur, zonder snoepje te hebben gepakt
Aaaahhh krijg gewoon kriebels in mijn buik van dit verhaal!
Gast- Gast
En de boef van 2.5 die had een vrij duidelijke mening over mandarijnen, want die flikkerde ze elke keer niet in haar eigen tasje, maar die van haar grote zus. Dus die stond opeens half huilend naast mij 'IK HEB HEEL VEEL MANDARIJNEN IN M'N TASJE..BOEEEHOEEEE'
Gast- Gast
Het zouden toch alleen olijven worden?Reva schreef:Stokbrood met kruidenboter ertussen, helemaal voor Reva alleen
Ik at vandaag dus zelfgemaakte hamburgers, maar dan met een visburger. Net toen we aan tafel gingen kwam vader thuis en ik moest van hem een glas wijn nemen want hij had een slecht humeur. Ik snap de logica niet, maar ik heb me maar in laten schenken.. Sja
Ik heb voor het grootste gedeelte alleen wel het brood weggelaten bij mijn broodje
Laatst aangepast door Smikkell op vr 11 nov 2011 - 10:32; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Wie kijkt er morgen ook de intocht vanFlodderSint? Ik ga voor de versie met doventolken uiteraard heerlijk, die humor
Ik ga naar Sint in mijn woonplaats, met een (hopelijk) enthousiast meisje van 2
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja je whatsapp had ik al ongeveer zo opgevat, haha. Tenminste, over die visburger. Maar nu is het helderder kan ook aan mij gelegen hebben. Ja, ik pakte de olijven en toen floot het stokbrood me terug.
Gast- Gast
Sint komt aan op mijn eiland, maar ik ga er niet heen.Evy schreef:Reva schreef:Wie kijkt er morgen ook de intocht vanFlodderSint? Ik ga voor de versie met doventolken uiteraard heerlijk, die humor
Gast- Gast
De rotzakReva schreef:Ja je whatsapp had ik al ongeveer zo opgevat, haha. Tenminste, over die visburger. Maar nu is het helderder kan ook aan mij gelegen hebben. Ja, ik pakte de olijven en toen floot het stokbrood me terug.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Sint komt aan op mijn eiland, maar ik ga er niet heen.Evy schreef:Reva schreef:Wie kijkt er morgen ook de intocht vanFlodderSint? Ik ga voor de versie met doventolken uiteraard heerlijk, die humor
Ik ga ook niet hoor, veel te druk!
Alex- Ratel
Iemand een verklaring waarom ik zo ontzettend bang ben in m'n eigen huis als ik alleen ben?
Gast- Gast
Zelda schreef:Iemand een verklaring waarom ik zo ontzettend bang ben in m'n eigen huis als ik alleen ben?
Waarschijnlijk om dezelfde reden als ik als ik alleen in mijn eigen huis ben
Alex- Ratel
Zelda schreef:Iemand een verklaring waarom ik zo ontzettend bang ben in m'n eigen huis als ik alleen ben?
Nee maar wel een vervelend voor je!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, de laatste was is ook weer opgehangen, heerlijk zo'n dagje thuis rommelen, daar was ik aan toe
Merai- Ratel
Wat is die reden dan? Want ik weet het nietEvy schreef:Zelda schreef:Iemand een verklaring waarom ik zo ontzettend bang ben in m'n eigen huis als ik alleen ben?
Gast- Gast
Misschien kunnen jullie beginnen met vertellen wáár jullie dan zo bang voor zijn?Zelda schreef:Wat is die reden dan? Want ik weet het nietEvy schreef:Zelda schreef:Iemand een verklaring waarom ik zo ontzettend bang ben in m'n eigen huis als ik alleen ben?
Gast- Gast
Zelda schreef:Wat is die reden dan? Want ik weet het nietEvy schreef:Zelda schreef:Iemand een verklaring waarom ik zo ontzettend bang ben in m'n eigen huis als ik alleen ben?
Ik weet het ook niet
Alex- Ratel
Ik ben zo blij dat ik dat hier niet heb...absoluut niet (en zou ook niet handig zijn met alle debielen hier ) Had het bij mijn ouders thuis wel altijd, verschrikkelijk gevoel is dat. Brrr.
Gast- Gast
Ik heb gewoon een ontzettend onrustig, onveilig gevoel als ik alleen thuis ben. Het is zo erg dat ik niet eens alleen durf te slapen, ik lig dan met hartkloppingen in bed enzo. En waarom, tsja, ik ben bang voor geesten ofzo? Ik weet het niet.Smikkell schreef:Misschien kunnen jullie beginnen met vertellen wáár jullie dan zo bang voor zijn?Zelda schreef:Wat is die reden dan? Want ik weet het nietEvy schreef:Zelda schreef:Iemand een verklaring waarom ik zo ontzettend bang ben in m'n eigen huis als ik alleen ben?
Gast- Gast
Ik had dat bij mijn ouders ook altijd, overal eigenlijk wel.Reva schreef:Ik ben zo blij dat ik dat hier niet heb...absoluut niet (en zou ook niet handig zijn met alle debielen hier ) Had het bij mijn ouders thuis wel altijd, verschrikkelijk gevoel is dat. Brrr.
Gast- Gast
Wat lijkt me dat vervelend, voel je je er wel thuis? Ik kan me er (gelukkig) niets bij voorstellen maar ik ken de angstgevoelens wel, dat kost veel energie.
Merai- Ratel
Zelda schreef:Ik ben echt zo hard getagd in een lelijke foto op Facebook....
Gewoon weer untaggen
Merai- Ratel
Wie kan me trouwens vertellen of Vera vandaag bij the voice was? En zoja, is ze door?
Merai- Ratel
Ik voel me er helemaal niet thuis, helaas. Dit voelt niet als thuis.Merai schreef:Wat lijkt me dat vervelend, voel je je er wel thuis? Ik kan me er (gelukkig) niets bij voorstellen maar ik ken de angstgevoelens wel, dat kost veel energie.
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: