DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Ik had hem zeg maar dat je van beneden naar boven kon aaien. Omdat zo de overburen, dacht en hoop ik, niet naar binnen konden kijken. Eigenlijk alleen een buurman die iets hoger woont. De annanas buurman zegmaar!!Reva schreef:Smikkell schreef:Ik hem mijn luxaflex de andere kant op dicht gedaan. Uitvinding van de eeuw
Oh leer het me. Als je van boven naar beneden aait, is het dan glad of blijf je elke keer steken zeg maar?
Maar toen zag ik dus dat je vanaf de binnenplaats echt heel erg bij me naar binnen kon kijken. Nou goed je kent het verhaal....
Nu heb ik hem dus dat je van boven naar beneden kan aaien. Vanaf de binnenplaats ben ik nu niet zichtbaar. Wat de bovenbuurman ziet weet ik niet
Aaien is wel een goed woord ook, ik moet hem nodig afstoffen want hij wordt erg aaibaar.
Gast- Gast
Slaap lekker, .oOErinOo.
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Dank je wel, jij ook straks.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Die van mijn kan je van beneden naar boven aaien, ik dacht dat dat goed was... Ik heb geen overburen op ooghoogte alleen op hooghoogte in de verte. Maar dat is een enkeling, hoop ik/denk ik.
Ananascommunicatie
Ananascommunicatie
Gast- Gast
De mensen tegenover jou wonen wel heeul ver weg. Al heb je aan de straatkant wel last van winkelende en uitgaande mensen natuurlijk. Aan de achterkant heb ik geen idee. Ik denk dat van boven naar beneden aaien in de meeste gevallen de beste optie is.Reva schreef:Die van mijn kan je van beneden naar boven aaien, ik dacht dat dat goed was... Ik heb geen overburen op ooghoogte alleen op hooghoogte in de verte. Maar dat is een enkeling, hoop ik/denk ik.
Ananascommunicatie
Ananascommunicatie heeft nooit meer plaats gevonden. Wanneer is het weer ananassentijd?
Gast- Gast
mijn CD!
Na de documentaire 'kinderen van Agape' was ik zo onder de indruk dat ik meteen een cd heb besteld toen. Vandaag besloot ik hem weer eens op te zetten.
Traditional Zulu songs bij the childeren of agape. Nu ik de koppies, kinderen en verhalen achter de stemmetjes ken is de muziek helemaal bijzonder.
Na de documentaire 'kinderen van Agape' was ik zo onder de indruk dat ik meteen een cd heb besteld toen. Vandaag besloot ik hem weer eens op te zetten.
Traditional Zulu songs bij the childeren of agape. Nu ik de koppies, kinderen en verhalen achter de stemmetjes ken is de muziek helemaal bijzonder.
Gast- Gast
Weeskinderen van ouders gestorven aan aids. Sommige kindjes nog zo jong en allemaal een fantastische stemReva schreef:Klinkt lief, Smikkell!
Ik ga slapen!
Edit: ze onderhouden zichzelf (het weeshuis) door de muziek.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Goede morgen!!
Ik ben weer bijna 2 kilo kwijt!!
Zo dat wilde ik ff kwijt
Ooo teach me! Hier + 0.6 kg Booeeee
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Yaelynn schreef:Theedoosje schreef:Goede morgen!!
Ik ben weer bijna 2 kilo kwijt!!
Zo dat wilde ik ff kwijt
Ooo teach me! Hier + 0.6 kg Booeeee
doenu elke dag bijna 30 min steps op de wii en let op wat ik eet Maar heb heel lang stil gestaan en daarvoor weer iets aangekomen dus mag wel weer
Gast- Gast
Wat goed, Theedoosje!
Yaelynn, hoe is het gegaan op de verjaardag?
Yaelynn, hoe is het gegaan op de verjaardag?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Het gaat goed! Ik ben gisteren naar de kapper geweest en ik vind het verfrissend Aanstaande dinsdag start ik in de vierdaagse van mijn behandeling en ondanks dat ik supernerveus ben, ben ik blij dat ik kan beginnen.
Alex- Ratel
Evy schreef:Het gaat goed! Ik ben gisteren naar de kapper geweest en ik vind het verfrissend Aanstaande dinsdag start ik in de vierdaagse van mijn behandeling en ondanks dat ik supernerveus ben, ben ik blij dat ik kan beginnen.
Je post voelt ook positief aan! Fijn dat het nu goed gaat en je kan beginnen met de behandeling. Snap dat je nerveus bent.
Gast- Gast
Ik wil ook zo goed kunnen afslanken maar ik ben echt een bourgondisch persoon en ik wil nu zo graag afslanken dat ik drink waar ik het meeste afschuw voor heb: water. Ik drink dat met lange kiezen maar ik MOET van mezelf want ik wil niet meer 127 kg wegen maar 80 kg
Op verjaardag ging het redelijk. Ik heb 1 glas dubbelfriss en 2 glazen cassis gedronken en toen ook nog eens 2 blokjes kaas en 1 plakje leverworst gegeten... Dat dus met al die andere lekkere hapjes om me heen, ik ging er haast scheel van kijken!! Ik heb daar 4 uur lang gezeten (ik was afhankelijk van mijn vervoerders) dus ik vind dat ik het best knap heb gedaan
Daarstraks 2 crackers met beetje knoflookboter gegeten en nu zit ik nog steeds aan mn water... Heb 1 glas op maar moet van mezelf 2 glazen water drinken erbij Ooo wat een hel, maar voor een goed doel. Ik hoorde dat je van thee een stop in stoelgang krijgt en van rijstwafels ook dus wat moet ik nu geloven??
XxX
Op verjaardag ging het redelijk. Ik heb 1 glas dubbelfriss en 2 glazen cassis gedronken en toen ook nog eens 2 blokjes kaas en 1 plakje leverworst gegeten... Dat dus met al die andere lekkere hapjes om me heen, ik ging er haast scheel van kijken!! Ik heb daar 4 uur lang gezeten (ik was afhankelijk van mijn vervoerders) dus ik vind dat ik het best knap heb gedaan
Daarstraks 2 crackers met beetje knoflookboter gegeten en nu zit ik nog steeds aan mn water... Heb 1 glas op maar moet van mezelf 2 glazen water drinken erbij Ooo wat een hel, maar voor een goed doel. Ik hoorde dat je van thee een stop in stoelgang krijgt en van rijstwafels ook dus wat moet ik nu geloven??
XxX
Yaelynn- Fluisteraar
Yealin jammer dat je zo ver weg woont anders hadden we samen kunnen wandelen of zo.
Maar bij mij is het uiteindelijk ook een doel om onder de 100 te komen Maar eerst onder de 110. Das nog 2,5 kilo ong
Niet quoten graag
Maar bij mij is het uiteindelijk ook een doel om onder de 100 te komen Maar eerst onder de 110. Das nog 2,5 kilo ong
Niet quoten graag
Gast- Gast
Oow en ik heb gewoon een flesje water naast miji en dat helpt bij mij wel. Vind het overigens wel lekker dus geen probleem mee verder.
Gast- Gast
Als je water echt zo vies vindt kun je er best een beetje siroop doorheen doen! Daar kom je echt niet van aan. Kun je niet beter brood eten in plaats van crackers trouwens?
Alex- Ratel
Van thee een stop in je stoelgang? Heb nog nooit last van gehad en van rijstwafels ook niet.
Ik eet gewoon 2 sneetjes brood voor ontbijt en lunch ook 2 of 3 ... tussendoor een ontbijtkoekje soms bijvoorbeeld.
Ik eet gewoon 2 sneetjes brood voor ontbijt en lunch ook 2 of 3 ... tussendoor een ontbijtkoekje soms bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Ik eet crackers omdat iemand zegt dat ik van teveel koolhydraten aankom en dat klopt ook wel want als ik op een dag 4 sneetjes volkorenbrood eet dan ben ik zo weer een halve kg erbij... Dus ik doe het in de ochtend met 2 crackers en dan in de middag 2 sneetjes volkoren brood
Oja nog een vraag.. Mag ik maar 2 aardappels bij het avondeten? Dat hoorde ik..
Ik wil wel rond de 1500 cal zitten
Oja nog een vraag.. Mag ik maar 2 aardappels bij het avondeten? Dat hoorde ik..
Ik wil wel rond de 1500 cal zitten
Yaelynn- Fluisteraar
Nou ik eet altijd brood kom daar niet per definitie van aan. Weet niet wat je voorheen altijd at?
over aardappels ik eet er nooit meer eigenlijk hahah. Alleen met stamppotten Dus geen idee.
over aardappels ik eet er nooit meer eigenlijk hahah. Alleen met stamppotten Dus geen idee.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Voorheen vond ik water ook niet lekker. Maar ik heb het mezelf aangewend. En ik moet zeggen dat water wel maakt dat ik én minder trek heb in andere dingen én koud wel te drinken is.
Voorheen vond ik water ook niet lekker. Maar ik heb het mezelf aangewend. En ik moet zeggen dat water wel maakt dat ik én minder trek heb in andere dingen én koud wel te drinken is.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik ga trouwens ff boodschappen doen tot later!
Dat ga ik vanmiddag ook doen en ik ga een boodschappenlijstje maken met gezonde dingen
Yaelynn- Fluisteraar
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: