Elektrisch deken
+37
Rush
TukTuk
SuperGrover
Antibes
Mermaid
Magenta
silly-one
Moon
Shy
Angela_1986
ExpressoB
Ella
Bazinga
M-G
Caresses
Zwerver
Japie
Arwyn
Esperanza
Bliss
Lady Starstruck
Caroow
Lindsya
sonly
Raindrop
Floor
Sarah1985
Miss G
Schaapke
Jeanette
Pussycat
Pancake
Zora
Aziraphale
RYW
Monte
sanne-84
41 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Elektrisch deken
Ik vind een kruik echt niets. Kruiken kunnen bovendien ook lekken.AngelNyn schreef:Dropdraakje schreef:Ik wil er ook graag een. Ik vind het altijd zo vervelend om in een ijskoud bed te stappen. Lekker inslapen zelfs met een dikke pyjama is niet fijn.
Je kan toch een kruik een uurtje voordat je gaat slapen in bed leggen? Stuk veiliger dan een elektrische deken.
Als ik het echt koud heb gebruik ik 2 dekbedden overigs, slaap nooit met een pyjama.
Maar goed, ik heb mijn deken wel deels om 'gezondheidsredenen'.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Ja, dan heb je een nat bed. Beter dan een verbrand bed.Magenta schreef:Kruiken kunnen bovendien ook lekken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb mijn electrische deken er nog niet eens afgehaald deze zomer. Heb 'm ook van de zomer nog wel eens aangehad. Het is heel raar, maar wij slapen zomer en winter onder het zelfde dekbed. Ik heb het eigenlijk altijd koud als ik in bed ga liggen, voordat ik een deken had lag ik dan uren wakker voordat ik een beetje opgewarmd was, extra dekens, dikke sokken, pyama, het maakte allemaal geen barst uit, het duurde uren! Met die deken word ik gewoon eigenlijk ontspannen en sloom, heb ook vaak last van mijn spieren. Dus zet 'm aan voor ik naar bed ga, speel nog een spelletje op mijn ipad, zet mijn deken uit en ga slapen. Werkt prima. En ach ja, oma-associaties, prima, die heb ik ook regelmatig met mijn eigen lichaam .
Als ik trouwens eenmaal warm ben heb ik dat ding de hele nacht niet meer nodig, we slapen ook hartje winter altijd met de balkondeur open. Ik heb gewoon moeite met opwarmen, het lijkt soms wel alsof mijn dijen en billen dan een soort icepack zijn die me koud houden in plaats van warm!
Oh en ik slaap zonder pyama behalve als ik het heel koud heb. Maar vind dat vervelende dingen want raak altijd zo in de knoop! Bovendien moeten die dan 's nachts vaak uit als het te warm is, dus dan ben ik enorm aan het worstelen.
Als ik trouwens eenmaal warm ben heb ik dat ding de hele nacht niet meer nodig, we slapen ook hartje winter altijd met de balkondeur open. Ik heb gewoon moeite met opwarmen, het lijkt soms wel alsof mijn dijen en billen dan een soort icepack zijn die me koud houden in plaats van warm!
Oh en ik slaap zonder pyama behalve als ik het heel koud heb. Maar vind dat vervelende dingen want raak altijd zo in de knoop! Bovendien moeten die dan 's nachts vaak uit als het te warm is, dus dan ben ik enorm aan het worstelen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Wij slapen ook zomer en winter onder hetzelfde dekbed en in dezelfde outfit (alleen een onderbroek).
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Wij slapen ook zomer en winter onder hetzelfde dekbed en in dezelfde outfit (alleen een onderbroek).
Wij ook, ik alleen slapen wij wel met een T-shirt aan ook nog ;-). Mijn man wil nog wel eens in de zomer als het heet is wat uittrekken, maar ik slaap altijd met een T-shirt aan.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik wil ook een elektrische deken Lijkt me echt ontzettend fijn, want ik ben een enorme koukleum.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jerry schreef:Mermaid schreef:Ik ben geen fan meer van elektrische dekens sinds ik een keer bij een vriendin logeerde en ze wakker werd omdat het zo warm was bij haar voeten, echt brandend heet. Ze doet haar deken omhoog en haar halve matras was al weg geschroeid/gesmolten..
Terwijl hij uit stond?
geen idee, het is al ruim 15 jaar geleden gebeurd denk ik.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Waar moet ik op letten bij het zoeken/kopen van een elektrisch deken?!
Wat is fijner 1 2-persoons of 2 1-persoons?
Wat voor materiaal?
Welke hebben jullie/ raden jullie aan?
Wat is fijner 1 2-persoons of 2 1-persoons?
Wat voor materiaal?
Welke hebben jullie/ raden jullie aan?
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Wij hebben 1 2-persoons die je wel apart van elkaar kunt aanzetten (handig, want m'n vriend moet vaak tot laat trainen en dan lig ik al lang en breed te tukken) en waarbij je ook het voeteneind apart van 'de rest' kunt aanzetten...
Heb 'm gekocht bij de Blokker, weet niet meer van welk merk...
Voor de mensen zonder elektrische deken die wel uren liggen te koukleumen voordat ze het warm krijgen in bed: je dekbed, sokken, pyama, etc. geven geen warme, ze isoleren alleen de warmte die je zelf maakt.
Wat bij mij altijd hielp (want nu proud owner van een elektrische deken) was voor het slapen gaan onder de warme douche. Niet persé douchen en haren wassen enzo, maar gewoon warm worden en meteen daarna (nouja, na afdrogen) m'n bedje in!
Je kunt ook een paar keer de trap op en neer rennen, maar weet niet of je daar nou zoveel beter van in slaap valt
Heb 'm gekocht bij de Blokker, weet niet meer van welk merk...
Voor de mensen zonder elektrische deken die wel uren liggen te koukleumen voordat ze het warm krijgen in bed: je dekbed, sokken, pyama, etc. geven geen warme, ze isoleren alleen de warmte die je zelf maakt.
Wat bij mij altijd hielp (want nu proud owner van een elektrische deken) was voor het slapen gaan onder de warme douche. Niet persé douchen en haren wassen enzo, maar gewoon warm worden en meteen daarna (nouja, na afdrogen) m'n bedje in!
Je kunt ook een paar keer de trap op en neer rennen, maar weet niet of je daar nou zoveel beter van in slaap valt
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb een tomado, mijn man een inventum. Ik heb die van hem net gekocht. Die van mij is wat harder en vrij kort, daardoor heb ik nooit warme voeten. Die van mijn man van inventum is toch wel een stuk langer. Die was overigens 20 euro bij de blokker. Ik heb 3 standen, mijn man 2. Ik gebruik eigenlijk meestal standje drie en dan zet ik 'm uit als ik ga slapen en dan houd ik het de rest van de nacht meestal wel warm. Mijn man zet hem de hele nacht op stand 1.
Ik zou dus vooral letten op het formaat en het aantal standen, het is wel erg lekker als ie verstelbaar is qua warmte, dan is het niet zo alles of niets. Ik zet 'm ook wel eens een standje lager of op 1 als ik het 's nachts koud blijf houden. Verder vind ik die van mij vrij stug en hard en ik heb het gevoel dat een iets zachtere wel eens lekkerder zou kunnen zijn.
Ik zou dus vooral letten op het formaat en het aantal standen, het is wel erg lekker als ie verstelbaar is qua warmte, dan is het niet zo alles of niets. Ik zet 'm ook wel eens een standje lager of op 1 als ik het 's nachts koud blijf houden. Verder vind ik die van mij vrij stug en hard en ik heb het gevoel dat een iets zachtere wel eens lekkerder zou kunnen zijn.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Elektrisch kolven met een enkelzijdige kolf
» Elektrische deken
» Electrisch deken
» deken kinderwagen
» Extra deken voor op bed
» Elektrische deken