Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Elektrisch deken

+37
Rush
TukTuk
SuperGrover
Antibes
Mermaid
Magenta
silly-one
Moon
Shy
Angela_1986
ExpressoB
Ella
Bazinga
M-G
Caresses
Zwerver
Japie
Arwyn
Esperanza
Bliss
Lady Starstruck
Caroow
Lindsya
sonly
Raindrop
Floor
Sarah1985
Miss G
Schaapke
Jeanette
Pussycat
Pancake
Zora
Aziraphale
RYW
Monte
sanne-84
41 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Elektrisch deken Empty Elektrisch deken

Bericht  sanne-84 do 10 nov 2011 - 11:04

Ik lig nu heerlijk warm in bed met mn elektrische deken. Wie heeft er ook 1? En hoelang gaan deze mee? Heb deze alweer een paar jaar en kan nie zonder, moet in een warm bed komen. Overweeg zelfs om eem nieuwe te kopen, 1die nog sneller warm wordt, of meer standen heefy
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrisch deken Empty Re: Elektrisch deken

Bericht  Monte do 10 nov 2011 - 11:07

Ik ben echt een leek, maar hoe werkt het precies? Hij moet eerst opwarmen, maar doe je dit voordat je je bed ingaat of tijdens? en gaat hij ook weer uit dan? en waar laat je hem dan?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  RYW do 10 nov 2011 - 11:12

Ik heb er eentje gekregen van mijn moeder. Heerlijk!

Die van mij heeft 3 standen, en ik zet 'm op de laagste stand als mijn zoons gaan slapen (uur of Cool en als ik zelf ga slapen is mijn bedje lekker warm als ik erin stap! Dan zet ik 'm uit, ik hou hem niet aan terwijl ik slaap.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 11:14

Pap en mam hebben ons vroeger beiden één gegeven. Maar wat ben ik blij dat ik koud in bed kan stappen. Ik hekel electrische dekens. :P

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale do 10 nov 2011 - 11:19

Ik heb er al jaren één en die is nog steeds prima! van mijn moeder gekregen, want zij had er al eentje toen ik klein was en dan mocht ik lekker in haar bed slapen en was mijn eigen bed ontzettend koud Wink

Ik heb een éénpersoons elektrisch deken, je legt hem op je molton of op de je matras en je hoeslaken gaat eroverheen. Ik heb drie standen; feet, 1 en 2. Bij 1 of 2 verwarmd de hele deken, bij feet alleen de onderste rand waar je voeten liggen. 1 is wel fijn, dan is net de kou van je matras af maar verder niet superwarm. Ik gebruik alleen feet en heel soms 1 of 2 als ik last van mijn rug heb of ziek ben.
Mijn vriend zet de deken meestal voor me aan en kegt zijn koude voeten er ook op smile Ik zet de deken troiwens direct uit zodra ik in bed stap.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sanne-84 do 10 nov 2011 - 11:23

Ik zet hem een half uurtje vordat ik naar bed ga aan, op Standje 3 (hoogste) en als ik nog wat lees dan laat ik het aanstaan, maar als ik ga slapen gaat het idd uit. (en blijft het wel gewoon onder mn hoeslaken liggen, waar het altijd ligt)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Zora do 10 nov 2011 - 19:25

Oooh heerlijk! Zonder mijn elektrische deken kom ik de winter niet door Very Happy Het vriest op onze slaapkamer... Wij hebben sinds 2 jaar eentje met 3 standen, ik zet 'm altijd een uur ofzo voordat ik naar bed ga aan, op 3. En dan 's nachts uit, of op de laagste stand. Hiervoor hadden we een goedkopere, die heeft het 3 jaar volgehouden.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Pancake do 10 nov 2011 - 22:00

Ik heb er ook een, en het is zooo lekker. Ik heb 'm ook echt al jaren. Ik zet 'm meestal een kwartier voor het slapen op stand 3, en dan heb ik een heerlijk warm bedje. Als ik in bed stap zet ik 'm uit. Al gebeurt het wel eens dat ik 'm vergeet uit te zetten... dan lig je echt in je bed te sudderen.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376

Bericht  Pussycat do 10 nov 2011 - 22:16

ooow ik zei gisteren ook al tegen mijn vriend dat ik er dit jaar toch echt eentje wil! Want voordat ik eindelijk warm ben en in slaap kan vallen ben ik een uur verder. bah wat een kou!
Zou een speciaal merk nog uitmaken dat die beter zijn ofzo? Of is eentje bij bijvoorbeeld een blokker net zo goed?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Jeanette do 10 nov 2011 - 22:22

Ik heb er al jaren eentje en het is heerlijk!! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Schaapke do 10 nov 2011 - 23:17

Pussycat schreef:
Zou een speciaal merk nog uitmaken dat die beter zijn ofzo? Of is eentje bij bijvoorbeeld een blokker net zo goed?

Dat vraag ik me ook af!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Aziraphale do 10 nov 2011 - 23:17

Pussycat schreef:

Ik heb er eentje van de Blokker, zo heel goedkoop zijn die niet eens smile En ik heb de mijne denk ik al bijna 10 jaar. Ik heb een Inventum, met extra voetverwarming.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Miss G do 10 nov 2011 - 23:37

Het was het beste cadeau wat mijn vriend mij ooit heeft gegeven :P. Hoewel hij het ook voor zichzelf deed aangezien ik anders mijn koude voeten bij hem onder de dekens stopte Twisted Evil
Ik kan niet meer zonder!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Sarah1985 vr 11 nov 2011 - 1:18

wij hebber er 1 van de action vandaan. Heerlijk we hebben hem op het voeteneind en doen hem rond 7 uur aan. En als we naar bed gaan is het lekker warm
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Floor vr 11 nov 2011 - 2:11

Mijn man had er ooit 1 maar die vloog in de fik (dan kan je dus alles nieuw aanschaffen, matras, dekbed enzovoort omdat alles zwart wordt en zo erg stinkt wat er niet meer uit gaat). Nee ik hoef zo'n ding niet. Ik heb altijd koude voeten maar ik leg gewoon even een kersenpittenzak bij m'n voeten in bed en dan slaap ik prima.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Raindrop vr 11 nov 2011 - 2:30

Een aantal jaar terug had ik er ook eentje, heerlijk om een warm bed in te stappen. Maar de deken van mijn nichtje is in de fik gevlogen en sindsdien hoef ik er geen meer.
Sowieso mis ik het ook niet eigenlijk. Als ik koude voeten heb doe ik gewoon sokken aan in bed en zodra het warm genoeg is doe ik ze uit smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  sonly vr 11 nov 2011 - 2:35

Floor schreef:Mijn man had er ooit 1 maar die vloog in de fik (dan kan je dus alles nieuw aanschaffen, matras, dekbed enzovoort omdat alles zwart wordt en zo erg stinkt wat er niet meer uit gaat). Nee ik hoef zo'n ding niet. Ik heb altijd koude voeten maar ik leg gewoon even een kersenpittenzak bij m'n voeten in bed en dan slaap ik prima.

dat is ook de reden dat ik niet zo'n ding in m'n bed durf te leggen.. Lijkt me heerlijk, maar hoor iets te vaak van die verhalen! Een neefje van me heeft geloof ik ook gehad dat zijn elektrische deken in de fik vloog..
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Lindsya vr 11 nov 2011 - 3:01

Ik heb er ook één sinds een paar jaar. Hij heeft vier standen, er zit er een op speciaal alleen voor je voeten maar die gebruik ik eigenlijk nooit. Ik zet hem s'avonds even aan en als ik naar bed gaat zet ik hem helemaal uit.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Caroow vr 11 nov 2011 - 9:01

Zora schreef:Oooh heerlijk! Zonder mijn elektrische deken kom ik de winter niet door Very Happy Het vriest op onze slaapkamer... Wij hebben sinds 2 jaar eentje met 3 standen, ik zet 'm altijd een uur ofzo voordat ik naar bed ga aan, op 3. En dan 's nachts uit, of op de laagste stand. Hiervoor hadden we een goedkopere, die heeft het 3 jaar volgehouden.

Serieus? Dan zou ik tussen twee elektrische dekens gaan liggen met moonboots aan. Bij ons is het nooit kouder dan een graad of 20, dus wij hebben en hoeven er geen.

Ot, we hebben de verwarming nog niet eens aan nerd
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Lady Starstruck vr 11 nov 2011 - 9:12

Raindrop schreef:Een aantal jaar terug had ik er ook eentje, heerlijk om een warm bed in te stappen. Maar de deken van mijn nichtje is in de fik gevlogen en sindsdien hoef ik er geen meer.
Sowieso mis ik het ook niet eigenlijk. Als ik koude voeten heb doe ik gewoon sokken aan in bed en zodra het warm genoeg is doe ik ze uit smile

Is bij mijn nichtje ook gebeurd toen ze klein was. Sindsdien durf ik er ook niet aan!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Bliss vr 11 nov 2011 - 9:43

Ha ik dacht al dat ik zo'n beetje de enige van mijn leeftijd was met een elektrische deken! Ik heb er al jaaaaaren één en kan absoluut niet meer zonder. Heb het altijd ijskoud in bed en móét gewoon in een warm bedje stappen, heerlijk. Ik zet m meestal een half uur of een uur van tevoren op stand 3 en als ik ga slapen gaat ie uit. Idd ook wel eens vergeten en toen werd ik midden in de nacht zwetend wakker :P Heb nog nooit gehoord dat zo'n ding in de fik is gevlogen trouwens :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Pussycat vr 11 nov 2011 - 9:44

hallo ik wilde geen verhalen lezen van dekens die in de fik vliegen! :shock:
Hoe kan dat? Laat je ze dan te lang aanstaan ofzo? Of door ouderdom... of.. Nou ja in ieder geval uitzetten dus als je gaat slapen...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Caroow vr 11 nov 2011 - 9:45

Pussycat schreef:hallo ik wilde geen verhalen lezen van dekens die in de fik vliegen! :shock:
Hoe kan dat? Laat je ze dan te lang aanstaan ofzo? Of door ouderdom... of.. Nou ja in ieder geval uitzetten dus als je gaat slapen...

En nooit aan laten staan als je bijvoorbeeld nog even met de hond gaat wandelen!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Lady Starstruck vr 11 nov 2011 - 9:56

Pussycat schreef:hallo ik wilde geen verhalen lezen van dekens die in de fik vliegen! :shock:

Ik heb echt geen idee hoe dat toen is gebeurd eigenlijk. Volgens mij hadden ze kortsluiting of zoiets.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Esperanza za 12 nov 2011 - 3:29

Oh wat eng die verhalen over dat ze in de fik vliegen! :shock:

Als klein kind had ik een elektrische deken, toen die kapot ging heb ik eigenlijk altijd zonder geslapen en het nooit gemist.
De laatste paar jaar heb ik het echt ontzettend koud in bed en ik kan dan niet warm worden. Sindsdien slaap ik vaak met sokken en een kruik. En die heb ik nu ook al echt nodig en dan nog heb ik het niet echt warm. Aangezien de winter nog maar net is begonnen, ben ik bang dat ik dit jaar wel een elektrische deken ga nodig hebben (ik ben verhuisd en m'n slaapkamer heeft geen verwarming).

Aan wat voor prijs moet ik dan denken?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud