Elektrisch deken
+37
Rush
TukTuk
SuperGrover
Antibes
Mermaid
Magenta
silly-one
Moon
Shy
Angela_1986
ExpressoB
Ella
Bazinga
M-G
Caresses
Zwerver
Japie
Arwyn
Esperanza
Bliss
Lady Starstruck
Caroow
Lindsya
sonly
Raindrop
Floor
Sarah1985
Miss G
Schaapke
Jeanette
Pussycat
Pancake
Zora
Aziraphale
RYW
Monte
sanne-84
41 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Elektrisch deken
wij hebben er eentje, die je aan twee kanten apart van elkaar kan opwarmen (handig als m'n vriend laat thuiskomt na trainen, als ik dan naar bed ga, zet ik de zijne aan).
Wij woonden tot januari in een appartement met héle slechte isolatie en alleen een gaskachel in de woonkamer. In de rest van het huis was het 's winters dus stervenskoud. Nou ben ik niet zo'n koukleum (vergeet hier geregeld de thermostaat aan te zetten, terwijl 't hier in huis dan 16 graden is), maar in m'n vorige huis kreeg ik het écht niet warm in bed 's winters! Dus heerlijk zo'n deken dan
(vriendinnen lachten me altijd een beetje uit erom, maar sinds ze een keer bij me gelogeerd hebben, doen ze dat niet meer )
Wij woonden tot januari in een appartement met héle slechte isolatie en alleen een gaskachel in de woonkamer. In de rest van het huis was het 's winters dus stervenskoud. Nou ben ik niet zo'n koukleum (vergeet hier geregeld de thermostaat aan te zetten, terwijl 't hier in huis dan 16 graden is), maar in m'n vorige huis kreeg ik het écht niet warm in bed 's winters! Dus heerlijk zo'n deken dan
(vriendinnen lachten me altijd een beetje uit erom, maar sinds ze een keer bij me gelogeerd hebben, doen ze dat niet meer )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Esperanza schreef:...Aangezien de winter nog maar net is begonnen...
Ik weet niet waar jij woont, maar hier in Europa is het nog steeds herfst
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Haha, je hebt gelijk hoor, maar ik bedoelde meer het koudere weer.Jerry schreef:Esperanza schreef:...Aangezien de winter nog maar net is begonnen...
Ik weet niet waar jij woont, maar hier in Europa is het nog steeds herfst
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Esperanza, bij blokker.nl kun je allerlei soorten elektrische dekens zien en de prijzen ervan
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
In de winter hebben wij er een op bed liggen.
Als ik in de winter 's avonds weg ben geweest en dan gelijk naar bed ga, ben ik altijd ontzettend koud en ik kan dan gewoon niet meer warm worden uit mezelf. Lig dan vervolgens dus de hele nacht te rillen, waar ik vervolgens gewoon misselijk van wordt. Enige wat nog een beetje helpt is de combinatie van elektrische deken op de hoogste stand, heet douchen en m'n hittepit erbij. Dan duurt het alsnog een uur of 2 voor ik warm genoeg ben om te kunnen slapen, maar dat is beter dan de hele nacht wakker liggen..
Als ik in de winter 's avonds weg ben geweest en dan gelijk naar bed ga, ben ik altijd ontzettend koud en ik kan dan gewoon niet meer warm worden uit mezelf. Lig dan vervolgens dus de hele nacht te rillen, waar ik vervolgens gewoon misselijk van wordt. Enige wat nog een beetje helpt is de combinatie van elektrische deken op de hoogste stand, heet douchen en m'n hittepit erbij. Dan duurt het alsnog een uur of 2 voor ik warm genoeg ben om te kunnen slapen, maar dat is beter dan de hele nacht wakker liggen..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Aziraphale, bedankt voor de tip, ik heb meteen even gekeken. De prijzen vallen me echt heel erg mee!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb er vorig jaar een van mijn vriend gekregen.
Ik warm hem op een half uurtje voordat ik naar bed ga op stand 3 (nu nog niet, alleen echt in de winter) en daarna trek ik de stekker eruit.
Ik laat dat ding echt nooit op 'standby' staan.
Ik warm hem op een half uurtje voordat ik naar bed ga op stand 3 (nu nog niet, alleen echt in de winter) en daarna trek ik de stekker eruit.
Gast- Gast
Ik heb er ook eentje! Had vroeger altijd een heel kleine die ik op mijn buik kon leggen als ik ongesteld was. Daarna had ik er nooit meer eentje nodig, totdat ik met vriend ging samenwonen en ons huis heeeeeeeel slecht geïsoleerd bleek te zijn. In de slaapkamer is het altijd koud en vriend houdt niet zo van mijn ijsklomp-voetjes 's avonds. Dus een electrische deken is een uitkomst.
Eerst had ik er eentje van Tomado, maar die veroorzaakte vorige winter kortsluiting (alle stoppen sloegen eruit) en dit jaar heb ik er eentje gekocht van Inventum, op advies van iemand. Deken was 35 euro bij de blokker. Dat heb ik er graag voor over! Overigens heb ik 'm gisteravond voor 't eerst weer aan gehad, héérlijk warm!
Eerst had ik er eentje van Tomado, maar die veroorzaakte vorige winter kortsluiting (alle stoppen sloegen eruit) en dit jaar heb ik er eentje gekocht van Inventum, op advies van iemand. Deken was 35 euro bij de blokker. Dat heb ik er graag voor over! Overigens heb ik 'm gisteravond voor 't eerst weer aan gehad, héérlijk warm!
Gast- Gast
Ik heb een paar weken geleden zo'n deken gekregen van mijn ouders. Ik ben er zo blij mee!! Het is nu soms al erg koud op mijn slaapkamer, dus heb hem al een paar keer aan gehad.
Er zitten 3 standen op. Een uur van te voren zet ik hem op stand 3. Als ik naar bed ga lees ik altijd nog even en als ik echt ga slapen zet ik hem uit. Zo ben ik al lekker opgewarmd!
Er zitten 3 standen op. Een uur van te voren zet ik hem op stand 3. Als ik naar bed ga lees ik altijd nog even en als ik echt ga slapen zet ik hem uit. Zo ben ik al lekker opgewarmd!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Punk'd schreef:Ik heb er vorig jaar een van mijn vriend gekregen.
Trek je verder ook van alle apparaten in huis de stekkers eruit? Zo niet, dan zie ik hier het nut niet zo van in eigenlijk
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb er ook eentje in de winter, doe eigenlijk 't zelfde als de rest; voor ik naar bed ga, gaat-ie even aan en daarna gewoon uit! Anders kan ik 't eerste uur dat ik in m'n nest lig, niet slapen, omdat ik alleen maar bezig ben met 't bed opwarmen
Gast- Gast
Ik mag voor mijn verjaardag een elektrische deken uitzoeken!
Waar moet ik echt op letten? En is het echt belangrijk dat het van een bepaald merk is? Kwam namelijk een Cresta tegen. Geen idee of dat wat is.
Hebben jullie aanraders? Hoeveel watt moet zoiets hebben?
Waar moet ik echt op letten? En is het echt belangrijk dat het van een bepaald merk is? Kwam namelijk een Cresta tegen. Geen idee of dat wat is.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
heb geen idee eigenlijk.. heb deze al zeker 4 jaar en gekregen van ons mam..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik heb ook geen idee, de mijne is net zo oud als m'n broer geloof ik en die's 26... Ze vliegen niet allemaal in de fik hoor...
Gast- Gast
Nee ik persoonlijk vind dat een beetje overdreven, mijn tv kan ook zo in de fik vliegen.
Daar gaat het mij ook niet om haha.
Daar gaat het mij ook niet om haha.
Zwerver- Ratel
Na 2 weken 's avonds een uur of langer in bed te hebben liggen bibberen en na het lezen van dit topic wat me op het idee bracht heb ik een electrische deken gekocht!
Gisterenavond voor het eerst uitgeprobeerd en ik vond het echt heerlijk. Mijn man zei nog heel stoer dat hij niet hoefde maar wie ligt er nu op mijn helft op de electrische deken? Juist...mijn man. En hij had een of andere zielige smoes dat hij door zijn rug gegaan was, hahaha!
Gisterenavond voor het eerst uitgeprobeerd en ik vond het echt heerlijk. Mijn man zei nog heel stoer dat hij niet hoefde maar wie ligt er nu op mijn helft op de electrische deken? Juist...mijn man. En hij had een of andere zielige smoes dat hij door zijn rug gegaan was, hahaha!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
wc-eend schreef:Ik mag voor mijn verjaardag een elektrische deken uitzoeken!
Up, ben ook benieuwd naar dit antwoord..
Is Cresta een prima merk? Zag dat die een stuk goedkoper is dan Inventum maar als ik naar de specificaties kijk zie ik nauwelijks verschil.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Cresta ben ik ook een paar keer tegen gekomen!
Ik heb er nu 1, maar jezus wat een klote ding is dat! Wordt helemaal niet warm.. Ik ga denk ik van de week cresta ophalen bij de blokker
Ik heb er nu 1, maar jezus wat een klote ding is dat! Wordt helemaal niet warm.. Ik ga denk ik van de week cresta ophalen bij de blokker
Zwerver- Ratel
Wij hebben er ook 2 van de blokker. Heerlijk warm, met 4 standen.
Momenteel heb ik ze nog niet op bed liggen. Het kan best zijn dat ik ze vergeet, net als vorig jaar. Ik heb geen idee hoelang ze meegaan maar aangezien ze hier erg weinig gebruikt worden, denk ik dat ze best nog een paar jaar mee kunnen.
Momenteel heb ik ze nog niet op bed liggen. Het kan best zijn dat ik ze vergeet, net als vorig jaar. Ik heb geen idee hoelang ze meegaan maar aangezien ze hier erg weinig gebruikt worden, denk ik dat ze best nog een paar jaar mee kunnen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb nu een cresta van de blokker, maar ik ga 'm terug brengen en ik koop een deken bij de Hema. Mijn moeder heeft die gekregen en wordt echt heeeeerlijk warm! Niks vergeleken met die Cresta!
Zwerver- Ratel
Inventum van Blokker is ook prima!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Even uppen
Hebben jullie deze nu al in gebruik?
De afgelopen nachten heb ik het zo koud gehad, maar eigenlijk te eigenwijs om het al aan te zetten..
Hebben jullie deze nu al in gebruik?
De afgelopen nachten heb ik het zo koud gehad, maar eigenlijk te eigenwijs om het al aan te zetten..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik vind 't nog niet koud genoeg, maar kan echt niet wachten
Geloof dat ik voor m'n verjaardag een nieuwe krijg (heb nu een oudje en heb toch angst dat 't mis gaat met zo'n lel) en kijk er echt naar uit. Ding alvast aanzetten voor 't naar bed gaan, nog even douchen, weer koud krijgen tijdens 't afdrogen en omkleden en dan je bed in, dat al helemaal opgewarmt is... Hemels. Absoluut. Hemels...
Geloof dat ik voor m'n verjaardag een nieuwe krijg (heb nu een oudje en heb toch angst dat 't mis gaat met zo'n lel) en kijk er echt naar uit. Ding alvast aanzetten voor 't naar bed gaan, nog even douchen, weer koud krijgen tijdens 't afdrogen en omkleden en dan je bed in, dat al helemaal opgewarmt is... Hemels. Absoluut. Hemels...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb hem er nog niet opliggen hoor maar vond het de laatste 2 nachten ook een stuk kouder..... Zal niet lang meer duren denk ik voor hij erop ligt...... *ga alleen wel even nadenken wanneer ik hem er weer af moet halen*
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Het is bij ons in huis nooit echt warm aangezien we in het bos wonen, maar met slapen is het echt nog niet koud ofzo
De ramen staan hier 's nachts nog helemaal open!
De ramen staan hier 's nachts nog helemaal open!
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Elektrisch kolven met een enkelzijdige kolf
» Elektrische deken
» Electrisch deken
» deken kinderwagen
» Extra deken voor op bed
» Elektrische deken
» Electrisch deken
» deken kinderwagen
» Extra deken voor op bed