Elektrisch deken
+37
Rush
TukTuk
SuperGrover
Antibes
Mermaid
Magenta
silly-one
Moon
Shy
Angela_1986
ExpressoB
Ella
Bazinga
M-G
Caresses
Zwerver
Japie
Arwyn
Esperanza
Bliss
Lady Starstruck
Caroow
Lindsya
sonly
Raindrop
Floor
Sarah1985
Miss G
Schaapke
Jeanette
Pussycat
Pancake
Zora
Aziraphale
RYW
Monte
sanne-84
41 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Elektrisch deken
Wij slapen altijd met het raam open, anders krijg ik een heet hoofd. In onze oude woning was het in de herfst en winter wel echt nodig, een elektrische deken. We zijn pas verhuisd en deze woning is echt veel beter geïsoleerd. We hadden in ons vorige huis de cv nu al aangehad, maar dat is hier nog niet nodig geweest. Ik weet dan ook niet of we een elektrische deken nodig hebben! Ik ben heel benieuwd. Ik denk wel dat ik van de vloerverwarming in de badkamer ga houden.
Gast- Gast
Het is ook slecht voor je. Je lichaam warmt zichzelf niet op. Je kunt ook wat warms aantrekken in bed en een echt goed dekbed kopen. Neem lekker warme pittenzak mee.
Heb ook gehoord van iemand waarbij die fik veroorzaakte. Het zijn trouwens ook stroomvreters en niet goed voor je matras.
Heb ook gehoord van iemand waarbij die fik veroorzaakte. Het zijn trouwens ook stroomvreters en niet goed voor je matras.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb 'm al 'n paar keer aangehad... Maar eigenlijk pas één keer omdat ik het écht koud had, de andere keren meer omdat ik last van m'n spieren had. Dat hangt meestal ook wel samen met het weer maar dan zet ik 'm dus niet aan om op te warmen maar om m'n spieren iets te laten ontspannen.
Voordat ik gisteren m'n bed ging verschonen heb ik nog wel even overwogen om m'n winterdekbed erin te doen maar dat vond ik toch nog wel ietsje te overdreven.
Voordat ik gisteren m'n bed ging verschonen heb ik nog wel even overwogen om m'n winterdekbed erin te doen maar dat vond ik toch nog wel ietsje te overdreven.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb 'm 's nachts ook nooit aan, alleen als ik m'n bed in ga. Ik heb wel 's winternachten gehad, dat ik tot diep in de nacht heb liggen bibberen en mezelf gewoon níet warm kreeg. Ben blij nu eletrieke dekentje te hebben! Slaap ik stuk makkelijker door in.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Met koude voeten kan ik niet/heel moeilijk in slaap komen. Pak dan paar sokken, werkt ook prima. Mijn oma heeft zelfs speciale bed slofjes gemaakt lkkr warme voetjes. Doe de sokken of slofjes snachts wel uit, dan heb ik hele hete voeten.
Terwijl de één tegen een electrische deken kruipt, slaap ik nog steeds met de waaier aan. Ik heb het nog te warm.
Gast- Gast
Maura schreef:Terwijl de één tegen een electrische deken kruipt, slaap ik nog steeds met de waaier aan. Ik heb het nog te warm.
hitsig.. uh nee warmbloedig typje
ExpressoB schreef:Met koude voeten kan ik niet/heel moeilijk in slaap komen. Pak dan paar sokken, werkt ook prima. Mijn oma heeft zelfs speciale bed slofjes gemaakt lkkr warme voetjes. Doe de sokken of slofjes snachts wel uit, dan heb ik hele hete voeten.
Nou, als ik écht koude voeten heb dan helpt een paar sokken niet hoor, ook niet de gebreide bedsokken van oma. Maar als ik alleen koude voeten heb dan maak ik een kruik.
Ik slaap overigens ook niet de hele nacht met het electrische deken aan. Als ik het al de hele tijd koud heb dan zet ik 'm aan voordat ik naar bed ga zodat m'n bed lekker warm is als ik ga slapen. Maar meestal ga ik zonder electrische deken aan naar bed maar als ik dan echt niet warm kan worden, dan zet ik 'm nog even aan. Vaak val ik dan wel met dat ding aan in slaap maar word ik na 'n uurtje ofzo weer wakker omdat ik het zo warm heb... Dan zet ik 'm dus weer uit. Het liefst zet ik 'm uit voordat ik in slaap val want 'n beetje eng vind ik het wel.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Hoe koud het ook is, het moment dat ik mijn koude bedje in stap, onder de dekens kruip en het warm begint te krijgen, vind ik heerlijk!
Alleen daarom heb ik al zin in de winter haha!
Gast- Gast
Heerlijk! Of lekker tegen man aan kruipen en dicht tegen elkaar in slaap vallen_Jackie schreef:Hoe koud het ook is, het moment dat ik mijn koude bedje in stap, onder de dekens kruip en het warm begint te krijgen, vind ik heerlijk!
Ja ik heb ook zin in de winter, een paar jaar geleden erge hekel aan maar ik ben veranderd
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Zwerver schreef:Nee ik persoonlijk vind dat een beetje overdreven, mijn tv kan ook zo in de fik vliegen.
Daar gaat het mij ook niet om haha.
Deden maar meer mensen zo 'overdreven' dan had dat in ieder geval in Nederland heel wat schade en helaas soms levens gescheeld.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
_Jackie schreef:Hoe koud het ook is, het moment dat ik mijn koude bedje in stap, onder de dekens kruip en het warm begint te krijgen, vind ik heerlijk!
+1
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er ook een maar die ligt nog in de kast. Ons zomer dekbed ligt er nog op en ik slaap in een shirtje. En als ik koude voeten heb dan warm ik ze even bij mijn vriend Ik vind het nu nog een beetje overdreven om 'm al te gebruiken want zo koud is het nog niet.
Ik gebruik 'm trouwens alleen voor om mijn bed op te warmen
Ik gebruik 'm trouwens alleen voor om mijn bed op te warmen
Gast- Gast
Voor wie 'm nu al aan heeft: wat doe je dan als 't koud gaat worden?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb ook een elektrische onderdeken en die gaat vanavond het bed weer op. Ik heb hem niet zozeer tegen de kou op zich, maar om mijn spieren warm te houden.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Ik ben geen fan meer van elektrische dekens sinds ik een keer bij een vriendin logeerde en ze wakker werd omdat het zo warm was bij haar voeten, echt brandend heet. Ze doet haar deken omhoog en haar halve matras was al weg geschroeid/gesmolten..
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Bliss schreef:Punk'd schreef:Ik heb er vorig jaar een van mijn vriend gekregen.
Ik warm hem op een half uurtje voordat ik naar bed ga op stand 3 (nu nog niet, alleen echt in de winter) en daarna trek ik de stekker eruit.
Ik laat dat ding echt nooit op 'standby' staan.
Trek je verder ook van alle apparaten in huis de stekkers eruit? Zo niet, dan zie ik hier het nut niet zo van in eigenlijk
haha echt heel oud topic en ik zie nu deze reactie.. maar ja dat doen we echt.. De stekker van de computer en tv trekken we er ook altijd uit.
Maar bij de tv brand ook altijd nog een lampje.. dat vind ik niet nodig. Hij moet gewoon uit staan. En zoveel moeite vind ik het niet om de stekker van de electrische deken eruit te trekken.
Gast- Gast
Mermaid schreef:Ik ben geen fan meer van elektrische dekens sinds ik een keer bij een vriendin logeerde en ze wakker werd omdat het zo warm was bij haar voeten, echt brandend heet. Ze doet haar deken omhoog en haar halve matras was al weg geschroeid/gesmolten..
Terwijl hij uit stond?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik schrik er eigenlijk best wel van hoeveel "jonge gezonde meiden" zo'n ding gebruiken. Ik heb het ook vaak koud in bed, maar wat is er mis met een pyjama en een kruik?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Warme pyjama's zijn niet sexy, en sexy pyjama's zijn niet warm Maar ik heb geen elektrische deken, ik heb broeikas studentenkamer.Antibes schreef:Ik schrik er eigenlijk best wel van hoeveel "jonge gezonde meiden" zo'n ding gebruiken. Ik heb het ook vaak koud in bed, maar wat is er mis met een pyjama en een kruik?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Warme pyjama's zijn niet sexy, en sexy pyjama's zijn niet warm Maar ik heb geen elektrische deken, ik heb broeikas studentenkamer.Antibes schreef:Ik schrik er eigenlijk best wel van hoeveel "jonge gezonde meiden" zo'n ding gebruiken. Ik heb het ook vaak koud in bed, maar wat is er mis met een pyjama en een kruik?
Nee, maar bij een elektrische deken heb ik oma-associaties.. Dan word ik toch heter van een flanellen pyjama (met kerst, bij haardvuur, daar kan ik tenminste nog leuke gedachten op loslaten).
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Mja, ik heb niet zoveel tegen pyjama's. Maar mannen dragen eigenlijk nooit pyjama's, ik kan me voorstellen dat zij een elektrische deken zouden willen.Antibes schreef:SuperGrover schreef:Warme pyjama's zijn niet sexy, en sexy pyjama's zijn niet warm Maar ik heb geen elektrische deken, ik heb broeikas studentenkamer.Antibes schreef:Ik schrik er eigenlijk best wel van hoeveel "jonge gezonde meiden" zo'n ding gebruiken. Ik heb het ook vaak koud in bed, maar wat is er mis met een pyjama en een kruik?
Nee, maar bij een elektrische deken heb ik oma-associaties.. Dan word ik toch heter van een flanellen pyjama (met kerst, bij haardvuur, daar kan ik tenminste nog leuke gedachten op loslaten).
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben er ook 2 liggen maar ik heb ze in deze woning waar we sinds vorig jaar april wonen nog niet gebruikt. (onze vorige woning, een flat, was veel kouder). Nu lig ik nog alleen onder het dekbedovertrek zonder dekbed erin... sinds ik zwanger ben heb ik het eerder te warm dan te koud en ik was altijd zo'n koukleum. Wij hebben ze nu 4 jaar en ze zijn nog in prima staat maar ze zijn dan ook niet ontzettend veel gebruikt.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Ik wil er ook graag een. Ik vind het altijd zo vervelend om in een ijskoud bed te stappen. Lekker inslapen zelfs met een dikke pyjama is niet fijn.
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Ik wil er ook graag een. Ik vind het altijd zo vervelend om in een ijskoud bed te stappen. Lekker inslapen zelfs met een dikke pyjama is niet fijn.
Je kan toch een kruik een uurtje voordat je gaat slapen in bed leggen? Stuk veiliger dan een elektrische deken.
Als ik het echt koud heb gebruik ik 2 dekbedden overigs, slaap nooit met een pyjama.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Elektrisch kolven met een enkelzijdige kolf
» Elektrische deken
» Electrisch deken
» deken kinderwagen
» Extra deken voor op bed
» Elektrische deken