Electrisch deken
+7
Roxy89
sanne-84
Jeanette
Rush
Pompoen
Caresses
Toet
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Electrisch deken
Wie heeft er een electrisch deken? En gebruik je die veel? En alleen om je bed op te warmen of om echt de hele nacht op te slapen?
Ik heb er net een gekregen en ik wil 'm deze week wel een keer uit gaan proberen
Ik heb er net een gekregen en ik wil 'm deze week wel een keer uit gaan proberen
Gast- Gast
Re: Electrisch deken
Ik heb er 1, en ik gebruik 'm alleen om mijn bed op te warmen, aan laten zou moeten kunnen op stand 1 en 2, maar dat durf ik niet. Hij staat hier ook niet zo heel lang aan. Gewoon even om de kou eraf te halen, en als ik ziek ben bijv. Als ik last van mijn nieren heb is het ook heerlijk.
Ik kan niet meer zonder inmiddels!
Er is trouwens al een heel topic over, staat veel info in.
Ik kan niet meer zonder inmiddels!
Er is trouwens al een heel topic over, staat veel info in.
Gast- Gast
Ik heb er een maar gebruik hem nooit. Aan laten staan zou ik niet doen hoor, dan wordt je midden in de nacht mega bezweet wakker (althans, dat heb ik) Als ik bij mijn vriendin slaap die er wel een heeft vind ik het heerlijk, maar zelf voel ik niet de behoefte zo'n ding te gebruiken, iets houd me tegen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja, sinds een paar weken. Mijn vriend heeft het vaak koud, dus dit leek mij wel een goede oplossing.
Sindsdien staat hij elke avond voor we naar bed gaan even aan. Als we erin gaan doen we hem uit.
Sindsdien staat hij elke avond voor we naar bed gaan even aan. Als we erin gaan doen we hem uit.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
wij hebben er geen maar ik zou voordta je gaat slapen `m even aanzetten en als je gaat slapen uit. Heb al een aantal verhalen gehoord van m`n moeder van senioren die dat ding ook aan laten staan maar omdat ie dan te lang aanstaat ofzo gaattie roken enzo.
Gast- Gast
Ik heb er sinds dit jaar eentje. Ik lag elke keer uren in bed te bibberen omdat ik niet warm werd. Vaak zijn mijn benen dan koud (mijn dijen) en willen ze niet meer warm worden. Voelt alsof ik dan twee koude kruikjes in bed heb. Een kruik helpt dan niet want zodra ik die weg haal om bij mijn andere been te leggen word het ene been weer koud.
Ik ben echt zo gelukkig met mijn electrische deken! Ik heb het veel minder koud en mijn rug en heup doen er ook minder pijn door.
Gisterenavond had ik het heel erg koud, zelfs met electrische deken, ik had buiten in de sneeuwregen gefietst, dus had twee ijsklompbenen die maar langzaam opwarmden. Maar 't ging met mijn deken echt stukken sneller dan met kruik. Alleen ben ik in slaap gevallen met dat ding aan op de hoogste stand. Dus toen werd ik om 3.30 u wakker omdat ik het zo loeiheet had.
Ik gebruik 'm in principe om mijn bed op te warmen. Zet 'm een half uur van te voren aan. Als ik er dan in lig doe ik meestal nog een spelletje op mijn telefoon of ik klets wat met mijn man en als ik dan warm ben en echt ga slapen zet ik 'm uit. Ik vind het niet lekker als hij aan blijft staan. Ik krijg het normaal gesproken, winter of zomer maakt niet uit, hartstikke warm midden in de nacht. Ook zonder electrische deken!
Ik ben echt zo gelukkig met mijn electrische deken! Ik heb het veel minder koud en mijn rug en heup doen er ook minder pijn door.
Gisterenavond had ik het heel erg koud, zelfs met electrische deken, ik had buiten in de sneeuwregen gefietst, dus had twee ijsklompbenen die maar langzaam opwarmden. Maar 't ging met mijn deken echt stukken sneller dan met kruik. Alleen ben ik in slaap gevallen met dat ding aan op de hoogste stand. Dus toen werd ik om 3.30 u wakker omdat ik het zo loeiheet had.
Ik gebruik 'm in principe om mijn bed op te warmen. Zet 'm een half uur van te voren aan. Als ik er dan in lig doe ik meestal nog een spelletje op mijn telefoon of ik klets wat met mijn man en als ik dan warm ben en echt ga slapen zet ik 'm uit. Ik vind het niet lekker als hij aan blijft staan. Ik krijg het normaal gesproken, winter of zomer maakt niet uit, hartstikke warm midden in de nacht. Ook zonder electrische deken!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook!тыквашка schreef:. Ik krijg het normaal gesproken, winter of zomer maakt niet uit, hartstikke warm midden in de nacht. Ook zonder electrische deken!
Ik vind het heerlijk als het fris is als ik moet slapen, dus ik heb geen elektrische deken. Warm word ik vanzelf.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik ook!тыквашка schreef:. Ik krijg het normaal gesproken, winter of zomer maakt niet uit, hartstikke warm midden in de nacht. Ook zonder electrische deken!
Ik vind het heerlijk als het fris is als ik moet slapen, dus ik heb geen elektrische deken. Warm word ik vanzelf.
Ik heb het eigenlijk bijna altijd koud als ik er in ga liggen, zonder elektrische deken duurt het wel een uurtje voor ik opgewarmd ben. Daarom heb ik 'm. Maar verder...wij slapen met de balkondeur open en de verwarming moet ook écht uit want anders kan ik niet slapen en krijg ik hoofdpijn. En ik haat het om het heet te hebben! Dus die electrische deken gaat altijd vrij snel al uit en dan houd ik mezelf echt wel goed warm de rest van de nacht. Als ik 'm te lang aan laat heb ik het zelfs de rest van de nacht heet, dat vind ik dus niet zo lekker ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik heb er een, maar gebruik deze werkelijk nooit meer eigenlijk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
https://yescafe.actieforum.com/t17320-elektrisch-deken?highlight=elektrisch+deken
dit is de andere topic;)
en ik gebruik hem alleen om mn bed op te warmen. blijft nog wel aan als ik in bed lig te lezen, maar als ik ga slapen dan gaat ie uit
dit is de andere topic;)
en ik gebruik hem alleen om mn bed op te warmen. blijft nog wel aan als ik in bed lig te lezen, maar als ik ga slapen dan gaat ie uit
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Dankje Sanne-84
Ik heb 'm net aangezet en ik duik over een half uurtje ongeveer m'n bed in ! Ben benieuwd ! Ik zeg 'm iig wel uit als ik echt ga slapen
Ik heb 'm net aangezet en ik duik over een half uurtje ongeveer m'n bed in ! Ben benieuwd ! Ik zeg 'm iig wel uit als ik echt ga slapen
Gast- Gast
Oooow wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met mijn elektrische dekentje! Bij mij ligt hij er al weer een paar weekjes op, hoef ik tenminste ook niet meer te bibberen in bed... Ik laat hem trouwens wel gewoon aan hoor 's nachts alleen dan op 1 (heel soms 2), anders wordt ik als nog wakker van de kou.
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb er toevallig vandaag net eentje besteld bij de Wehkamp! Heb zoveel rugklachten delaatste tijd, ik lig dan helemaal stijf en rillend in bed.
Dus kan niet wachten tot ik hem heb!
Dus kan niet wachten tot ik hem heb!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Voor degene die hem s'nachts uit zetten...
Halen jullie ook de stekker er echt uit? Of zet je hem alleen op stand 0/uit.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Voor degene die hem s'nachts uit zetten...
Ik alleen op de uit stand
Ik heb trouwens echt heerlijk geslapen vanacht !
Gast- Gast
Belladonna schreef:Ik ook alleen op de uit stand.
+1
Bij mij lag ie er zelfs in de zomer nog op (niet aan hoor). Stel je voor dat het ff koud is, dan joef ik het alleen aan te zetten;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik zet hem aan om op te warmen en gaat uit als ik ga slapen. Dan gaat ie op stand 0
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
ik zet 'm op 0. Ik haal de stekker er niet uit, maar denk bij ons nieuwe huis wel hahaha (ivm stookkosten etc)
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Pannen van Electrisch naar Gas
» Elektrisch deken
» dekbed vs deken
» Wat voor een deken?
» Elektrische deken
» Elektrisch deken
» dekbed vs deken