DagCafé
+22
Champagne
Caroow
Yaelynn
Jade
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
GreenGrass
Alex
Tiana
PluDan
Erin
Leine
May
Pompoen
Suus
Burn
Tullow
Lotus
Rush
VeryCherry
sonly
26 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Goedemorgen!
Ik hoop dat ik me vandaag nog beter ga voelen dan dat ik me nu voel. Hopelijk zijn het wat opstartproblemen.
Ik hoop dat ik me vandaag nog beter ga voelen dan dat ik me nu voel. Hopelijk zijn het wat opstartproblemen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
maar hoe gaat het met jou lotus? Hier schijnt het zonnetje al
Voel je je niet lekker may?
En ja uitslapen scheelt heel veel alleen heb ik dus weer meer last van m`n ticdisorden dus ben benieuwd hoe dat morgen bij het optreden gaat. Zou het jammer vinden als ik na een half uur al zou moeten gaan omdat ik het niet aankan
Voel je je niet lekker may?
En ja uitslapen scheelt heel veel alleen heb ik dus weer meer last van m`n ticdisorden dus ben benieuwd hoe dat morgen bij het optreden gaat. Zou het jammer vinden als ik na een half uur al zou moeten gaan omdat ik het niet aankan
Gast- Gast
Nee het voelt alsof ik een nacht gewoon niet heb geslapen, terwijl ik toch wel een goede nacht heb gemaakt.
May- Ratel
Ik hoop dat het goed gaat Lily!
May- Ratel
May dat is ook niet fijn. Heb je misschien onbewust gedroomd wat het vermoeiend maakt.
Gast- Gast
dan hoop ik dat het ook wat opstartproblemen zijn may heb je een drukke dag of kan je eventueel vanmiddag ofzo nog even gaan liggen anders?
Gast- Gast
Denk dat ik gister teveel gedaan heb. Maar ik moet nu naar de dieetist. Tot straks misschien!Theedoosje schreef:May dat is ook niet fijn. Heb je misschien onbewust gedroomd wat het vermoeiend maakt.
May- Ratel
May schreef:Denk dat ik gister teveel gedaan heb. Maar ik moet nu naar de dieetist. Tot straks misschien!Theedoosje schreef:May dat is ook niet fijn. Heb je misschien onbewust gedroomd wat het vermoeiend maakt.
Dat kan ook. Succes ! Ben ook zo weg denk ik.
Gast- Gast
Goeiemorgen allemaal!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:net m`n smsje voorgelezen op de radio bij 3FM wat stoer haha
oooh wtf nu heb ik de radio niet aan...welk smsje was het ???
Gast- Gast
ze draaiden ACDC thunderstruck en ik smste dat het zo`n goed nummer is en dat ik daarbij meteen moest terugdenken aan onze openingsdans met de bruiloft. Hij zei dat zal dan wel een ontzettend goed feestje geweest zijn met zo`n nummer als openingsdans haha.
Gast- Gast
Woohoo, ik heb de make-up gekocht die ik wilde hebben, ze hadden het eindelijk En nog een schoencadeautje voor N. en een hele mooie kleur wol voor de achterkant van m'n kussenhoes
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Lily schreef:ze draaiden ACDC thunderstruck en ik smste dat het zo`n goed nummer is en dat ik daarbij meteen moest terugdenken aan onze openingsdans met de bruiloft. Hij zei dat zal dan wel een ontzettend goed feestje geweest zijn met zo`n nummer als openingsdans haha.
wat gaaf hahah
VC> fijn dat je zo geslaagd bent
Gast- Gast
hmm ben in een creatieve bui denk dat ik een plaat ga maken voor onze kerstkaarten op te hangen. Ga ik bij de action een canvasdoek halen een lap stof ergens met lint en dan moet het goedkomen
edit, ja ik vind het echt supergaaf had het ook niet verwacht haha.
edit, ja ik vind het echt supergaaf had het ook niet verwacht haha.
Laatst aangepast door Lily op do 10 nov 2011 - 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh das leuk Lily! Laat je het resultaat zien als het klaar is?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Yup, ben er ook erg blij mee En ik ben zooo benieuwd wat N. van zijn schoencadeautje vind, maar ik moet tot zondagochtend wachten En ik heb ook een klein cadeautje voor nu omdat zijn kin zo'n pijn doet.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Yup, ben er ook erg blij mee En ik ben zooo benieuwd wat N. van zijn schoencadeautje vind, maar ik moet tot zondagochtend wachten En ik heb ook een klein cadeautje voor nu omdat zijn kin zo'n pijn doet.
haha ja nog ff wachten dus.
Maar zijn kin pjn doet? Is hij gevallen?
Gast- Gast
Goedemorgen!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: