DagCafé
+22
Champagne
Caroow
Yaelynn
Jade
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
GreenGrass
Alex
Tiana
PluDan
Erin
Leine
May
Pompoen
Suus
Burn
Tullow
Lotus
Rush
VeryCherry
sonly
26 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Goedemorgen!! Ik heb een PS3 gekocht voor m'n vriend. Kan ik mooi de hele dag sims spelen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Whahaha wat leuk Rush!! Is je vriend er blij mee?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hij wilde zich al ziekmelden bijna om vandaag ook te gamen hahaha.VeryCherry schreef:Whahaha wat leuk Rush!! Is je vriend er blij mee?
Hij had dinsdag gezegd dat hem dat wel vet lijkt omdat binnenkort zijn favo spel uitkomt met een nieuw deel. Toen zag ik gisteren dat er ook Sims voor was en kreeg ik de kriebels hihi. Toen gisterenavond zijn PS2 voor de zoveelste keer en error gaf zei ik; kom we gaan een PS3 halen. Je had z'n kop moeten zien, geweldig!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh wat lief van je!! Mijn paps heeft de ps3 voor zijn verjaardag gekregen, die is er ook amper bij weg te slaan
ik wil m als babytas...Reva schreef:Haha ja, ik zag de mail ook. Gelukkig vond ik ze niet mooi maar het is geen geld.
Bluh, over tien minuten ga ik al aan het werk. Zit nu te ontbijten, maar zou het liefst weer terug naar bed gaan.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik had overigens mijn mail niet moeten openen van www.ichica.nl , daar hebben ze vandaag pip studio tassen voor 24,95. En die wil ik.
ooh ik wil ook de tas!!!
Goedemorgen trouwens
Gast- Gast
NEEE, ik wil sex met die kale op de radio, whahaha.
Laatst aangepast door VeryCherry op do 10 nov 2011 - 21:42; in totaal 1 keer bewerkt
oeh die piptassen kan je ook kiezen welke je wil? Of krijg je er een willekeurig toegestuurd
edit heb het al gevonden
edit heb het al gevonden
Gast- Gast
Ik heb gisteren net een nieuwe tas gekocht en die vind ik veel leuker.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind die je meteen ziet als je op de link klikt leuk. Lily die van jouw vind ik iets minder bij mij passen of zo.
Gast- Gast
die andere is ook leuk maar ik vind die handvatten niks, en ik draag al m`n tassen als schoudertas.
Hmmm kopen of niet kopen ... heb al dure schoenen gekocht.
Gast- Gast
Lily schreef:die andere is ook leuk maar ik vind die handvatten niks, en ik draag al m`n tassen als schoudertas.
ja maar er zit ook een langer hengsel aan Voor mij is de keuze simpel helaas
Gast- Gast
Ik blijf vanavond in mijn studentenhuis. Morgen ga ik naar de open dag van het Saxion. Daarna ga ik voor de rest van het weekend naar het huis van mijn moeder. Zij is er dan niet, maar mijn jongste broertje wel. Zondagochtend body combat en dan 's avonds weer terug.
Lotus- Ratel
vanavond eerst sinterklaasshoppen voor de kids, daarna een verjaardag van `n vriend, morgen verrassingfeest van m`n nicht, daarna door naar een optreden van Flogging Molly en dan nog een feest van de bloemencorso. Zondagavond bij m`n ouders lootjes trekken en misschien `smiddags nog naar m`n schoonouders (aangezien ik daar al twee en halve week niet ben geweest )
Gast- Gast
Jij hoeft je niet te vervelen, zo te zien!
Lotus- Ratel
pfff nee en vooral morgen verschrikkelijk druk van het ene meteen door naar het volgende.
Gast- Gast
Ik kan daar nooit zo goed tegen, die drukke dagen. Gelukkig heb ik er daar meestal ook niet zoveel van.
Lotus- Ratel
Ik ook niet Lotus haha. Liever een lekker rustig weekend met hier en daar wat te doen mag
Gast- Gast
tja ik heb het liever ook niet zo mja dat optreden staat al een half jaar vast en tja dan komen er dingen bij. Achja dat feestje bij de bloemencorso gaat door tot in de vroege uurtjes dus daar val ik om een uur of 12 nog binnen :p En ik kan `s ochtends uitslapen dat scheelt ook.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: