Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Teveel spullen.

+9
Zonnetje
luenca
Jasmine
Caresses
VeryCherry
Caroow
Leine
Susan
Yaelynn
13 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 4 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Supertalentje wo 16 nov 2011 - 0:10

.


Laatst aangepast door Supertalentje op vr 30 dec 2011 - 13:35; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 4 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  luenca wo 16 nov 2011 - 9:51

Supertalentje schreef:Dan maar een verwende consument, maar hier gaat er veel de prullebak in. Ik heb weleens stapeltjes/tasjes gemaakt met spullen voor mijn zussen, mijn moeder, vriendinnen, maar ik vergeet die dingen altijd mee te nemen, dus nu gooi ik het gewoon weg. Bij de kringloop kom ik nooit, maar vaak als ik hier iets aan de straat zet (gametv van man die het gewoon nog deed, nieuw toetsenbord omdat ik een week later een mooiere had gezien, de kerstboom want ik heb geen zin dat ding op te zetten dit jaar) is het binnen no-time weg. Op MP koop ik weleens iets, maar ik hou zelf niet van leuren met mijn oude spullen, dus dat doe ik ook nooit.
Tijdschriften lees ik en gaan daarna weg, accesoires wissel ik zelden en als ik het doe dan gaat wat er stond gewoon in de prullebak. Zelfs kleding gooi ik gewoon weg als ik het niet meer draag. Vroeger bewaarde ik veel meer, want stel dat ik het nog eens nodig zou kunnen hebben, maar als ik nu iets heb weggegooid dat ik later toch nodig heb, dan koop ik het gewoon opnieuw, dus bang om iets weg te gooien ben ik niet meer. Het is hier ook niet groot, ik hou niet van prullen en tierelantijntjes en voor baby moesten we ook ruimte maken.

zo doe ik t ook , heerlijk. geeft zo veel rust
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 4 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Yaelynn wo 16 nov 2011 - 23:19

Supertalentje schreef:Maar waarom dan, het zijn toch maar spullen?

Mijn fotoalbums van vroeger zet ik never nooit aan de straat, die kan ik niet vervangen. Maar wat heb ik aan zogenaamd hele mooie spullen als ze alleen maar staan te versloffen ergens op zolder of in een berging?

Ja daar zit wat in :P Ik denk heel gauw: o heb ik vast nog weleens nodig

Zo heb ik ooit een gourmetstel al een jaar niet gebruikt en bracht ik het weg, nou die kerst erop hadden we een gourmetstel nodig en toen moest ik een nieuwe kopen... Ik heb ook zoveel make-up wel 7 mandjes vol :P Middelmaat opbergmandjes dan he
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 4 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Supertalentje do 17 nov 2011 - 3:42

.


Laatst aangepast door Supertalentje op vr 30 dec 2011 - 13:36; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 4 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  woezel do 17 nov 2011 - 4:50

Hier ook veel te veel spullen.
Dat we vorig jaar verhuisde dacht ik alles goed uit te zoeken, maar wat toen zo moe vd zwangerschap dat het meeste zo is mee verhuisd. Moet echt nodig eens een rondje doen. Maar vind het ook moeilijk om dingen weg te gooien.
Mijn man bewaart het liefst ook nog alle stukken autotjes, want dat is leuk om te maken, maar die gooi ik wel geregeld weg. Huis is vol genoeg met al het speelgoed.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 4 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Yaelynn vr 18 nov 2011 - 4:40

Hihi, ik heb af en toe wel een weggooi moment. Ik bewonder ook de mensen die het met 1 ketting, 2 paar oorbellen, 2 armbanden en 5 ringen kunnen doen...
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 4 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Supertalentje za 19 nov 2011 - 23:39

.


Laatst aangepast door Supertalentje op vr 30 dec 2011 - 13:37; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 4 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  mzcharlotte zo 20 nov 2011 - 0:52

Mijn oma was een verschrikkelijke verzamelaarster, mijn oom was een verzamelaar, mijn moeder is er één, mijn zusjes woning begint naar mijn mening ook aardig uit te puilen, maar ik gooi dus veel makkelijker spullen weg. Althans, ik zorg altijd dat het naar de kringloop gaat, want ik voel me er dus niet prettig bij om het weg te gooien terwijl anderen er nog baat bij kunnen hebben of het gerecycled kan worden.

We hebben vorig jaar mijn ooms flat moeten uitruimen en wat een drama was dat zeg. Er kwamen ongeveer 25 kratten boeken uit, 4 dozen gereedschap enz. Allemaal prachtig en gevuld met herinneringen, maar het was daarom des te moeilijker om alles weg te doen. Toch hebben mijn familieleden aardig doorgebuffeld en een hoop weggedaan. Gelukkig was dat voor mijn moeder ook een eye-opener en gaat ze haar huis ook uitmesten.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 4 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Starla zo 20 nov 2011 - 1:10

In einem aufgeräumten Zimmer ist auch die Seele aufgeräumt.

Ik kan me helemaal vinden in deze quote. Ik vind het heerlijk om oude/kapotte spullen weg te doen, en spullen die ik niet meer gebruik.
Kleding en huisfrutsels naar de kringloop, tijdschriften en boeken die ik niet meer lees/hebben wil geef ik aan familie of vrienden. Ik kan echt genieten van een opgeruimd huis, wat niet vol staat met allerlei prullen en spullen.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 4 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 1:50

Susan schreef:Ja, wij hebben ook wel redelijk veel spullen, maar het begint al minder te worden, de rommel van ons dan. Vroeger kocht ik heel erg veel kleren en hij heel veel computerspul en dat hebben we wel geminderd. Nu hebben we twee kinderen die samen weer heel veel spullen hebben.

Ik heb nu ook een e-reader besteld, dat scheelt hopelijk ook veel in de rommel, want ik kocht/koop ook behoorlijk veel boeken.

Dat lijkt me voor jou écht het ideale cadeau!
Een e-reader, fantastisch!! Maar leest het wel lekker, vraag ik me dan af?
Vind je het niet veel fijner om echt met je neus in de boeken te zitten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 4 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 14:08

Ik ga eindelijk dan wat spullen weg doen. Zie ook het topic 'Smikkells tijdelijke winkeltje'.
Nu kijken hoe het bevalt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 4 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum