Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Teveel spullen.

+9
Zonnetje
luenca
Jasmine
Caresses
VeryCherry
Caroow
Leine
Susan
Yaelynn
13 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Yaelynn do 10 nov 2011 - 10:51

Maura schreef:Maar zijn de beeldjes niet al meer dan twee jaar oud? Want ik hem hem ooit gekocht voor een vakkenkast en dat was nog in mijn oude huis, want ik ben al een tijd van dat klerekreng verlost. smile

Ja, ze zijn inderdaad al zo'n 2 jaar oud. In het begin had ik het op mijn pc-kast staan. Heeft nu plaatsgemaakt voor IKEA vaasjes en een boeddha-zen-tuintje :P

Geweldig he die bewaartic? <vleugje sarcasme>
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:58

Yaelynn schreef:
Maura schreef:Maar zijn de beeldjes niet al meer dan twee jaar oud? Want ik hem hem ooit gekocht voor een vakkenkast en dat was nog in mijn oude huis, want ik ben al een tijd van dat klerekreng verlost. smile

Ja, ze zijn inderdaad al zo'n 2 jaar oud. In het begin had ik het op mijn pc-kast staan. Heeft nu plaatsgemaakt voor IKEA vaasjes en een boeddha-zen-tuintje :P

Geweldig he die bewaartic? <vleugje sarcasme>

Ik beken.... Want ik heb hem ook nog.... Maar ik vind hem ook nog erg mooi... Voor op het toilet... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Yaelynn do 10 nov 2011 - 11:11

Hahaha :P

Of wat denk je van mijn magazine-standaard? Die puilt helemaal uit! Geen tijd voor om die magazines eens te lezen. Te druk met andere dingen zoals gezin, zoonlief en nu ook nog eens dit leuke forum! :P

Best gek om te beseffen dat je die magazines ooit gaat lezen, de bruikbare dingen eruit scheurt (tenminste, ik wel) en dan de magazine weg gooit. Het is eigenlijk geld dat je weg gooit...

XxX
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 11:13

Wederom.... TOILET! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 11:14

Maura schreef:Wederom.... TOILET! angel


whaha Mau hoe vol staat jouw toilet? Very Happy Hoe groot is die ruimte? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Yaelynn do 10 nov 2011 - 11:15

Maura schreef:Wederom.... TOILET! angel

Goh, wat zal jij dan een supergezellig toilet hebben! Zo 1 waar je best een half uurtje op kan zitten om de decoratie te bestuderen of een leuk tijdschriftje te lezen. Wink
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 11:29

Theedoosje schreef:
Maura schreef:Wederom.... TOILET! angel


whaha Mau hoe vol staat jouw toilet? Very Happy Hoe groot is die ruimte? Very Happy

Er ligt gewoon genoeg leesvoer en ook dingen om naar te kijken. Maar meestal vergeten ze alles als ze merken dat het water omhoog komt in het toilet, i.p.v. naar beneden. Sanibroyeur zorgt ervoor dat mannen niet wijzer worden dan ze zijn. De vrouwenblaadjes en stuff zijn van mij. Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 11:30

Yaelynn schreef:
Maura schreef:Wederom.... TOILET! angel

Goh, wat zal jij dan een supergezellig toilet hebben! Zo 1 waar je best een half uurtje op kan zitten om de decoratie te bestuderen of een leuk tijdschriftje te lezen. Wink

Dat is wel de bedoeling. Als ik er even zit wil ik lezen en dingen om me heen zien. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Yaelynn do 10 nov 2011 - 11:34

Hihi heb je een foto van je toilet?

Ja, ik weet het. Off-topic :P

XxX
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Caroow do 10 nov 2011 - 11:52

Ik wil zo graag een keer bij jou naar de wc Maura! Echt een beleving volgens mij Cool

Voorderest kan ik jullie niet helpen, wat ik niet gebruik gooi ik weg. Ik hou niet van opruimen, dus als het in de weg staat gaat het gewoon in de kliko.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 12:05

Caroow schreef:Ik wil zo graag een keer bij jou naar de wc Maura! Echt een beleving volgens mij Cool

Voorderest kan ik jullie niet helpen, wat ik niet gebruik gooi ik weg. Ik hou niet van opruimen, dus als het in de weg staat gaat het gewoon in de kliko.
Ik vind het zelf gewoon zonde om te kopen en weer weg te gooien. Sowieso soms de kriebels van de consumptiemaatschappij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Caroow do 10 nov 2011 - 12:10

Smikkell schreef:
Caroow schreef:Ik wil zo graag een keer bij jou naar de wc Maura! Echt een beleving volgens mij Cool

Voorderest kan ik jullie niet helpen, wat ik niet gebruik gooi ik weg. Ik hou niet van opruimen, dus als het in de weg staat gaat het gewoon in de kliko.
Ik vind het zelf gewoon zonde om te kopen en weer weg te gooien. Sowieso soms de kriebels van de consumptiemaatschappij.

Het staat er misschien alsof ik continu vanalles koop en weer weggooi, maar dat is absoluut niet zo. Ik koop ook gewoon niet zo veel. Stamt denk ik nog uit de tijd dat ik erg weinig te besteden had.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Yaelynn do 10 nov 2011 - 20:50

Caroow schreef:
Smikkell schreef:
Caroow schreef:Ik wil zo graag een keer bij jou naar de wc Maura! Echt een beleving volgens mij Cool

Voorderest kan ik jullie niet helpen, wat ik niet gebruik gooi ik weg. Ik hou niet van opruimen, dus als het in de weg staat gaat het gewoon in de kliko.
Ik vind het zelf gewoon zonde om te kopen en weer weg te gooien. Sowieso soms de kriebels van de consumptiemaatschappij.

Het staat er misschien alsof ik continu vanalles koop en weer weggooi, maar dat is absoluut niet zo. Ik koop ook gewoon niet zo veel. Stamt denk ik nog uit de tijd dat ik erg weinig te besteden had.

Das een handig iets Caroow smile Ik wou dat IK niet veel kocht...
Geef je nooit iets aan de kringloop? Gooi je echt ALLES weg?
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  VeryCherry do 10 nov 2011 - 20:51

IK heb ook way too much spullen, mijn vriend daarentegen niet. Ik zie nu al op tegen de tijd dat we gaan verhuizen, ik vrees echt 8 containers nodig te hebben Embarassed de berging is nog redelijk leeg. Staan vooral veel meubels in de opslag. Maar dan ook weer dingen van familie wat hier tijdelijk wel kon staan. Alleen dat tijdelijke is verruild voor het eeuwige laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Caresses do 10 nov 2011 - 21:07

Ik heb juist precies het tegenovergestelde smile. (Dus doe ook wel eens dingen weg die ik later nodig blijk te hebben).
Maar kan niet zo goed tegen rommel. Mijn vriend wel (nou ja hij vind het geen rommel en heeft bij elk ding ook een verhaal waardoor hij het moeilijk vind om dingen weg te doen), maar een paar x per jaar gaan we samen een doos met zijn "spullen" opruimen en ben ik altijd heel streng. (Maar dat moet ook wel anders wordt het hier heel vol).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Susan do 10 nov 2011 - 21:18

Caresses schreef:Ik heb juist precies het tegenovergestelde smile. (Dus doe ook wel eens dingen weg die ik later nodig blijk te hebben).
Maar kan niet zo goed tegen rommel. Mijn vriend wel (nou ja hij vind het geen rommel en heeft bij elk ding ook een verhaal waardoor hij het moeilijk vind om dingen weg te doen), maar een paar x per jaar gaan we samen een doos met zijn "spullen" opruimen en ben ik altijd heel streng. (Maar dat moet ook wel anders wordt het hier heel vol).

Hoezo streng? Ik zou er zelf echt niet tegen kunnen als een ander voor mij zou bepalen dat ik iets weg moet gooien, dat moet toch echt vanuit mezelf komen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 0:24

Echt niet dat een ander voor mij bepaald wat weg kan of niet. Mijn zus deed dat ook bij haar man. Zeif een enorme koopverslaving, maar alles van haar man wat ze niet mooi vond ging weg, zonder overleg. Het arme schaap wilde alleen graag zijn grote soepkommen houden. Die waren fijn en had hij al eeuwen.. Helaas, ook die waren op een dag weg. Met het grootste plezier in de kliko en weer een excuus om nieuwe te kopen naar haar zin.
Inmiddels zijn ze gescheiden en hij mist ze nog steeds.

Zelf koop ik niet zo veel en al helemaal geen prul van winkels als de action.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  VeryCherry vr 11 nov 2011 - 0:30

Ik koop ook niet zo héél veel, maar ik maak veel Wink
Ik zou bij mijn vriend weggaan als hij zomaar spullen van mij weg zou gooien en andersom is dat ook zo.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Jasmine vr 11 nov 2011 - 1:12

Pfff, héél herkenbaar!

En hoewel we de afgelopen tijd al enorm veel spullen het huis úit hebben gewerkt, lijkt de berg spullen niet te slinken.

Hebben een eengezinswoning, met een grote zolder. Voorheen hadden we ook nog een rommel-/studeerkamer, maar omdat we bezig zijn voor een tweede kindje, moet ook die kamer leeg. Vraag me serieus af hoe ik dat ooit voor elkaar gaan krijgen.

Ben gewoon een opperchaoot. Heb overal bakjes/mandjes/doosjes met kleine spulletjes, die ik mogelijk ooit nog eens nodig ga hebben. Misschien toch maar eens grote opruiming houden en al die spullen wegkieperen (want veel zit er al minstens een jaar ongebruikt in)...
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 1:17

VeryCherry schreef:Ik koop ook niet zo héél veel, maar ik maak veel Wink
Ik zou bij mijn vriend weggaan als hij zomaar spullen van mij weg zou gooien en andersom is dat ook zo.
En ik vind veel angel

Ik vind het ook respectloos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  VeryCherry vr 11 nov 2011 - 1:53

Mijn huis is mijn museum, jammer dat jullie het nog nooit in het echt gezien hebben.
Het toilet is ook geweldig, met metallicroze muren en overal hangt wel wat Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Yaelynn vr 11 nov 2011 - 2:08

Yasmine schreef:Pfff, héél herkenbaar!

En hoewel we de afgelopen tijd al enorm veel spullen het huis úit hebben gewerkt, lijkt de berg spullen niet te slinken.

Hebben een eengezinswoning, met een grote zolder. Voorheen hadden we ook nog een rommel-/studeerkamer, maar omdat we bezig zijn voor een tweede kindje, moet ook die kamer leeg. Vraag me serieus af hoe ik dat ooit voor elkaar gaan krijgen.

Ben gewoon een opperchaoot. Heb overal bakjes/mandjes/doosjes met kleine spulletjes, die ik mogelijk ooit nog eens nodig ga hebben. Misschien toch maar eens grote opruiming houden en al die spullen wegkieperen (want veel zit er al minstens een jaar ongebruikt in)...

WAUW... Echt alsof ik mezelf hoor praten! Hier ook bezig voor een 2de en ook een opperchaoot plus ook overal mandjes enzo... Wink

Hihi...

XxX
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 2:11

VeryCherry schreef:Mijn huis is mijn museum, jammer dat jullie het nog nooit in het echt gezien hebben.
Het toilet is ook geweldig, met metallicroze muren en overal hangt wel wat Wink
In de VTwonen stond de quote:
"Mijn huis is net een museum, maar dan zonder het bordje 'Niet aanraken a.u.b.'"

Er zijn meerdere mensen die de quote hebben uitgeknipt en ingelijst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  VeryCherry vr 11 nov 2011 - 2:13

Oeh die is leuk Very Happy in welke VT Wonen stond die quote?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Yaelynn vr 11 nov 2011 - 2:15

VeryCherry schreef:Mijn huis is mijn museum, jammer dat jullie het nog nooit in het echt gezien hebben.
Het toilet is ook geweldig, met metallicroze muren en overal hangt wel wat Wink

Hihi, maar daarvoor heb je hier ook de functie foto's uploaden :P Deel je toilet met ons als je wil Wink We zijn nu wel nieuwsgierig haha.
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Teveel spullen. - Pagina 2 Empty Re: Teveel spullen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum