Aangemaakte rode curry invriezen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aangemaakte rode curry invriezen
Vanavond ga ik blokjes kipfilet met tuinerwten in rode curry maken.
Nu ben ik vanavond zomaar alleen dus ik ga wat van de currypasta over houden. Op de verpakking staat dat het na opening nog 3 dagen goed is in de koelkast, maar in de komende 3 dagen ga ik geen rode curry meer eten.
Kan ik de currypasta aanmaken met kokosmelk (zonder groente en andere ingredienten) en daarna invriezen voor een volgend gebruik?
Nu ben ik vanavond zomaar alleen dus ik ga wat van de currypasta over houden. Op de verpakking staat dat het na opening nog 3 dagen goed is in de koelkast, maar in de komende 3 dagen ga ik geen rode curry meer eten.
Kan ik de currypasta aanmaken met kokosmelk (zonder groente en andere ingredienten) en daarna invriezen voor een volgend gebruik?
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Re: Aangemaakte rode curry invriezen
Ja hoor dat kan gewoon
Ik doe de curry nog wel eens in een ijsblokjeshouder! Als ze bevroren zijn in een diepvrieszakje! Ideaal!
Ik doe de curry nog wel eens in een ijsblokjeshouder! Als ze bevroren zijn in een diepvrieszakje! Ideaal!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je, dan ga ik het in de vriezer doen en een goed idee van je om het in een ijsblokjeshouder te doen!
litllejoy- Prater
Kokosmelk kan je sowieso heel goed invriezen, ik gebruik vaak maar een half blikje en dan doe ik de andere helft in een zakje en gooi dat in de diepvries!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Dank je! Ik wist dat niet dat je kokosmelk ook zo kon invriezen. Heb ook vaak over, dus dan kan ik dat in het vervolg invriezen.
litllejoy- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Rode Curry
» Kokos kip curry uit de Delicious van oktober
» Curry
» Curry (Indiaanse gerecht)
» (Heel..) simpel curry recept?
» Kokos kip curry uit de Delicious van oktober
» Curry