Waarover krijg jij complimenten?
+49
Dennenappel
CCC
Merai
Caroow
Lady4
RYW
PluDan
Bliss
xxlisaxx
Sweety
Caresses
Sylvana
Bay
Toet
Oasis
RioolSpook
Lavendel
Sjirafje
VeryCherry
Julia
Melis_je
Sugarfall
Zwerver
Esperanza
Lieke128
Marin
Polly
Jeanette
myloon
Paper Crown
Shisha
bolus26
Blond
Serena
Gizmo
Rumble
Rush
Chocolate Cookie
Kaboutertje
Salander
Inge
TGR
Arwyn
Lien
Penny Blossom
loura
Feline
Flippin' Bitch
Beachgirl
53 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Waarover krijg jij complimenten?
Ik heb nu al 4 keer gehoord dat ik op een elfje lijk Wat ze daar precies mee bedoelen weet ik niet, ik zie het zelf niet zo erg! Maar dat was wel een compliment! En dat ik mooie nagels heb, ik hoor regelmatig dat ik zo slank ben en dat ik er jonger uit zie dan mijn leeftijd.
Gast- Gast
Ligt eraan wanneer eigenlijk. Als ik wordt opgemaakt door iemand dan zijn het mijn ogen en wimpers. Een vriendin complimenteert mij met mijn nagels, wimpers, borsten. Bij de kapper mijn haarkleur en de dikte van mijn haar. ( is mijn eigen kleur niet geverfd ) Daarbuiten zijn het: borsten, billen, ogen en mijn moedervlek boven mijn lip.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Mn ogen, sproetjes, handen, figuur, de vorm van mn bovenarmen en kont
xxlisaxx- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10
Ik krijg niet heel vaak complimenten volgens mij. Als er iets genoemd wordt, is het over mijn kleding/sieraden, borsten (als ik met iemand in bed lig haha), mijn figuur (dit klinkt raar want ik ben te zwaar, maar het vet verdeelt zich kennelijk goed en daardoor kloppen de verhoudingen wel en heb ik een vrouwelijk figuur).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Vaak over mijn haar en ogen.
Ook noemen ze mij vaak het zonnetje omdat ze me vrolijk vinden.
Ook noemen ze mij vaak het zonnetje omdat ze me vrolijk vinden.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Over het algemeen het meeste over mijn borsten en mijn gezicht. Van mijn vriend over mijn hele lijf, én mijn borsten en mijn gezicht
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn ogen, mijn borsten en dat ik slanke benen heb. Met het laatste ben ik het zelf alleen niet zo eens.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Behalve van mijn vriend krijg ik volgens mij nooit complimenten over mijn lichaam. Heel soms wel over mijn kleding.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik krijg vaak complimenten over mijn figuur. Terwijl ik te mager ben. Nu heb ik wel aardig wat borst, dus waarschijnlijk compenseert dat en maakt dat indruk En sinds mijn haar écht lang is, wordt daar ook wel eens iets in positieve zin over opgemerkt.
Caroow, bij deze: je hebt mooie grote ogen en een prima figuurtje! Je hebt ook een heel vriendelijke uitstraling. En ik kan het weten, want ik heb je een paar keer gezien
Caroow, bij deze: je hebt mooie grote ogen en een prima figuurtje! Je hebt ook een heel vriendelijke uitstraling. En ik kan het weten, want ik heb je een paar keer gezien
Gast- Gast
Bliss, ik vind ook dat jij een prachtig figuur hebt!
Ik krijg complimenten over mijn ogen en billen.
Ik krijg complimenten over mijn ogen en billen.
Gast- Gast
Ik krijg niet zo vaak complimenten over mijn uiterlijk (behalve van mijn man en familie dan). Maar er is me wel eens gezegd dat ik mooie billen, buik en neus heb. En de laatste tijd ook wel wat complimenten over mijn zwangere buik.
Gast- Gast
freakielief schreef:Ik krijg niet zo vaak complimenten over mijn uiterlijk (behalve van mijn man en familie dan). Maar er is me wel eens gezegd dat ik mooie billen, buik en neus heb. En de laatste tijd ook wel wat complimenten over mijn zwangere buik.
Freakie, buiten dat ik vind dat jij een heel mooi, open gezicht hebt, vind ik jou echt een van de meest spontane, gezellige en open vrouwen die ik ontmoet heb. Ik was echt onder de indruk van je !
Gast- Gast
Ohh Youandi, wat lief!
Ik heb niet het idee dat ik er niet compliment-waardig uitzie, maar volgens mij is mijn omgeving niet zo complimenterig.
Ik heb niet het idee dat ik er niet compliment-waardig uitzie, maar volgens mij is mijn omgeving niet zo complimenterig.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Youandi schreef:
Caroow, bij deze: je hebt mooie grote ogen en een prima figuurtje! Je hebt ook een heel vriendelijke uitstraling.En ik kan het weten, want ik heb je een paar keer gezien
Ja dat vind ik ook altijd
En Freakie ik vind jou zo mooi naturel. Dat is een gek compliment maar eigenlijk 't mooiste wat je kunt krijgen. Ik vind jou heel puur.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Krullen, billen en ogen. Een collega vertelde me een tijd terug dat ik z'n mooie handen heb.
Gast- Gast
Ik krijg vaak complimenten over mijn ogen en wenkbrauwen. En ook wel over mijn figuur terwijl ik 8 kg overgewicht heb, maar het is wel in verhouding allemaal. Het mooiste compliment, dat ik gelukkig ook regelmatig krijg, ik dat ik zo'n mooie open uitstraling heb.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Mijn ogen, haar en enthousiaste uitstraling in het algemeen.. Ogen en haar ben ik het wel mee eens, maar weet nog niet zo goed of ik binnen het enthousiaste pas haha
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Zusje schreef:Bliss, ik vind ook dat jij een prachtig figuur hebt!
Haha, nou niet overdrijven hè? Maar thanks!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Hmm, geen idee eigenlijk. Ja, misschien mijn uitstraling? Maar dat compliment is al weer jaren terug
Gast- Gast
Dat weet ik wel zeker! Bij deze dusConfusion schreef:Hmm, geen idee eigenlijk. Ja, misschien mijn uitstraling? Maar dat compliment is al weer jaren terug
Je hebt echt een mooie vrolijke, zekere, lieve uitstraling! De vorm van je gezicht, samen met je haarkleur, je ogen en je sproeten maken je echt leuk!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik krijg regelmatig complimenten over mijn figuur en af en toe over mijn ogen en lange wimpers.
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Dennenappel schreef:Dat weet ik wel zeker! Bij deze dusConfusion schreef:Hmm, geen idee eigenlijk. Ja, misschien mijn uitstraling? Maar dat compliment is al weer jaren terug
Je hebt echt een mooie vrolijke, zekere, lieve uitstraling! De vorm van je gezicht, samen met je haarkleur, je ogen en je sproeten maken je echt leuk!
Wat lief! Dank je wel, is een goede oppepper voor mijn date vanavond
Gast- Gast
Ik krijg regelmatig complimenten over mijn haar (dik, lang, stijl, rood haar) en mijn figuur.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Over mijn haar!
Ik ben officiel (donker)blond en heb het nu al jaren bruin geverfd! Ze denken toch ook eigenlijk altijd wel dat het mijn eigen haar kleur is...helaas...;-)
Ik ben officiel (donker)blond en heb het nu al jaren bruin geverfd! Ze denken toch ook eigenlijk altijd wel dat het mijn eigen haar kleur is...helaas...;-)
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Complimenten
» Hoe ga jij met complimenten om?
» waarover heb jij je verbaasd vandaag?
» Waarover kibbelen jullie?
» Complimenten topic!
» Hoe ga jij met complimenten om?
» waarover heb jij je verbaasd vandaag?
» Waarover kibbelen jullie?
» Complimenten topic!