Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarover krijg jij complimenten?

+49
Dennenappel
CCC
Merai
Caroow
Lady4
RYW
PluDan
Bliss
xxlisaxx
Sweety
Caresses
Sylvana
Bay
Toet
Oasis
RioolSpook
Lavendel
Sjirafje
VeryCherry
Julia
Melis_je
Sugarfall
Zwerver
Esperanza
Lieke128
Marin
Polly
Jeanette
myloon
Paper Crown
Shisha
bolus26
Blond
Serena
Gizmo
Rumble
Rush
Chocolate Cookie
Kaboutertje
Salander
Inge
TGR
Arwyn
Lien
Penny Blossom
loura
Feline
Flippin' Bitch
Beachgirl
53 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Waarover krijg jij complimenten? - Pagina 3 Empty Re: Waarover krijg jij complimenten?

Bericht  Zwerver wo 9 nov 2011 - 0:07

Rush schreef:M'n ex heeft trouwens ooit gezegd dat ik de perfecte neus heb, daardoor ben ik mijn (in mijn ogen normale) neus wel gaan waarderen. Gekke neuzen vallen mij nu ook veel meer op.

* Gaat voortaan op de neus van Rush letten *

Ik krijg eigenlijk ook nooit complimenten, ja van mn vriend dat ik schattig ben nerd
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover krijg jij complimenten? - Pagina 3 Empty Re: Waarover krijg jij complimenten?

Bericht  Gizmo wo 9 nov 2011 - 0:07

2CKC2 schreef:
Gizmo schreef:
2CKC2 schreef:Over niets, eigenlijk.

Soms zeggen mensen dat ik op Jennifer Aniston lijk..

Bij de foto's die je hier plaatst(e) krijg je toch altijd wel complimentjes? Heb vaak genoeg gelezen iig. smile

Alleen dat ik mooi ben maar nooit wat mooi is haha. LOL en in het echte leven echt nooit.. niemand heeft ooit tegen mij gezegd, goh wat heb jij mooie borsten/billen/ogen/haar/kleding. Ze kijken meestal hatelijk naar me...

Dat je mooi bent is ook gewoon een compliment hoor! Die kan je toch mooi in je zak steken Very Happy
Jammer van de hatelijke blikken, vast jaloezie. Misschien ook maar als compliment opvatten Wink
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Serena wo 9 nov 2011 - 0:54

Ik krijg eigenlijk ook nooit complimenten, alleen als ik iets nieuws aan heb (en vaak zelf zeg 'kijk, heb ik nieuw!) Alleen mijn schoonmoeder zegt vaak dat ik zo slank ben..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Sugarfall wo 9 nov 2011 - 0:58

Meestal over mijn haar, en dat vind ik zelf ook het mooiste aan mijn uiterlijk. En mijn ex vond mijn neus heel mooi, niet te klein niet te groot, niet lelijk. Toen had ik wel zoiets van, ben je serieus? Haha, maar het was ook wel weer een leuk compliment.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Melis_je wo 9 nov 2011 - 1:12

Elodie schreef:Ik krijg eigenlijk haast nooit complimentjes...
Ik vind jou ook heel mooi. Heel mooi figuur, mooi spontaan hoofd.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 1:24

Lorna mercedez schreef:Figuur en borsten. En terecht! ;-)

Haha smile

Gast
Gast

Bericht  Julia wo 9 nov 2011 - 1:34

Ik krijg eigenlijk ook haast nooit complimentjes, ja van mijn vriend. Maar verder..hmm wat moet ik daarvan denken laughcry
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  VeryCherry wo 9 nov 2011 - 3:15

Mijn haar Very Happy en mijn ogen en net in de stad aan de lopende band gehoord dat ik een lekker kontje heb. Maar ik vind het alleen maar leuk als mijn vriend dat zegt.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Sjirafje wo 9 nov 2011 - 3:17

Ogen........

Een veelgestelde vraag: "Zijn dat kleurlenzen of je echte kleur ogen?" :P
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  VeryCherry wo 9 nov 2011 - 3:19

Whahaha die vraag heb ik ook wel is gekregen. En toen had ik roze kleurlenzen in laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 3:20

Nucia schreef:
Minneke schreef:
Nucia schreef:

Cool, als ik afval gaat het er overal af behalve bij mijn borsten en die mogen wel een heel stuk minder, die zal ik echt niet gaan missen. (en dat na een borstverkleining :shock: )
Ik lijk ook altijd veel forser door mijn borsten Sad

Ik mis ook niet zozeer de cupmaat ofzo, maar ze waren altijd wel heel vol en stevig. Nu zijn ze slap... Dus met BH aan vind ik ze perfect zo..maar zonder een stuk minder Wink

Oh ja, dat snap ik dan weer wel. Mocht je je borsten maar zelf uitzoeken he...

Er zijn genoeg vrouwen die dat doen smile.

Gast
Gast

Bericht  Sjirafje wo 9 nov 2011 - 3:23

VeryCherry schreef:Whahaha die vraag heb ik ook wel is gekregen. En toen had ik roze kleurlenzen in laughcry

Dan was dat geen intelligent persoon! :P
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  VeryCherry wo 9 nov 2011 - 3:23

Whahaha nee Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 3:25

Vaak over kleding en kapsel. Ook wel over ogen (groen) en borsten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 3:31

Ik krijg alleen maar complimentjes over mijn lichaam. Van zowel vrouwen als mannen. Het perfecte figuur, enzo. Ben er zelf ook wel erg blij mee, zeker nu ik richting 30 ga. Vind het soms wel jammer dat ik weinig complimentjes over mijn hoofd krijg, want een leuk hoofd lijkt me belangrijker dan een leuk lichaam.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 9 nov 2011 - 3:37

De meeste complimentjes die ik krijg gaan over mijn sproetjes of kleding.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  RioolSpook wo 9 nov 2011 - 3:38

Alleen over mijn haar krijg ik regelmatig opmerkingen van mensen. Ook gewoon wel eens als ik zomaar op straat loop: jeetje, wat heb je mooi haar! En dat terwijl ik mijn eigen haar echt verschrikkelijk vind. Het is dik en veel. Krult half, pluist half. Ik kan nooit zomaar uit bed stappen en weggaan. Dan moet ik er of eerst krullen in gaan kneden, of de stijltang gebruiken.

En verder heb ik tot nu toe van al mijn vriendjes gehoord dat ik leuke oren heb. Ik heb mini oortjes. Vriendjes vinden ze altijd ' schattig'.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Oasis wo 9 nov 2011 - 3:50

Sjirafje schreef:Ogen........

Een veelgestelde vraag: "Zijn dat kleurlenzen of je echte kleur ogen?" :P

+1
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Toet wo 9 nov 2011 - 4:05

Over mijn figuur en kont. En over mijn haarkleur, alleen denken mensen áltijd dat het geverft is.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Melis_je wo 9 nov 2011 - 4:08

toetje_ schreef:En over mijn haarkleur, alleen denken mensen áltijd dat het geverft is.
Het ligt waarschijnlijk aan mij, maar ik vind het een beetje onbeleefd om dit soort dingen te vragen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Bay wo 9 nov 2011 - 4:23

Ik heb regelmatig dat er wildvreemde naar mij toe komen om te zeggen dat ik mooi ben...

Verder over mijn kleding, ogen en uitstraling.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Toet wo 9 nov 2011 - 4:57

Melis_je schreef:
toetje_ schreef:En over mijn haarkleur, alleen denken mensen áltijd dat het geverft is.
Het ligt waarschijnlijk aan mij, maar ik vind het een beetje onbeleefd om dit soort dingen te vragen.

Ze zeggen meestal: 'Wat mooi! Is het van je zelf? Oh ik dacht dat het geverft was!' dat vind ik persoonlijk nog wel kunnen, ook wel een compliment en ik waardeer eerlijkheid. Maar soms wordt het al geconcludeerd en word ik niet eens gelooft ''zeker uit een potje?'' Dát vind ik wel onbeleeft.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Sylvana wo 9 nov 2011 - 7:50

Mijn ogen, mijn figuur, en dat ik makkelijk leer/slim ben.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 19:16

Mijn ogen. Mensen vinden dat ik aparte ogen heb. Sommige mensen noemen het "kattenogen".

Gast
Gast

Bericht  Caresses wo 9 nov 2011 - 20:31

Qua uiterlijk bijna altijd over mijn figuur.
En ook vaak over mijn haarkleur.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: