Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarover krijg jij complimenten?

+49
Dennenappel
CCC
Merai
Caroow
Lady4
RYW
PluDan
Bliss
xxlisaxx
Sweety
Caresses
Sylvana
Bay
Toet
Oasis
RioolSpook
Lavendel
Sjirafje
VeryCherry
Julia
Melis_je
Sugarfall
Zwerver
Esperanza
Lieke128
Marin
Polly
Jeanette
myloon
Paper Crown
Shisha
bolus26
Blond
Serena
Gizmo
Rumble
Rush
Chocolate Cookie
Kaboutertje
Salander
Inge
TGR
Arwyn
Lien
Penny Blossom
loura
Feline
Flippin' Bitch
Beachgirl
53 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Waarover krijg jij complimenten? - Pagina 2 Empty Re: Waarover krijg jij complimenten?

Bericht  Rumble di 8 nov 2011 - 20:59

Minneke schreef:Vroeger met name over mijn borsten. Maar die zijn als sneeuw voor de zon verdwenen sinds ik de afgelopen twee maanden 6 kilo ben afgevallen. Aan de ene kant fijn, want ik ben echt een stuk slanker (door die borsten leek ik altijd forser), maar stiekem mis ik 'ze' wel een beetje laughcry .

Verder vooral over mijn benen en lengte (en de combinatie daarvan) en ik krijg vaak te horen dat ik mooie ogen heb.

Cool, als ik afval gaat het er overal af behalve bij mijn borsten en die mogen wel een heel stuk minder, die zal ik echt niet gaan missen. (en dat na een borstverkleining :shock: )
Ik lijk ook altijd veel forser door mijn borsten Sad
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover krijg jij complimenten? - Pagina 2 Empty Re: Waarover krijg jij complimenten?

Bericht  Gizmo di 8 nov 2011 - 20:59

Niks.

Alleen de laatste tijd over de kilo's die ik kwijt ben.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 21:01

Dames, ik vind 6 a 8 kilo echt wel flink wat hoor!
Hartstikke knap, mag je best trots op zijn! Vaak zijn de minste kilo's juist het zwaarst.

Ik krijg tegenwoordig complimenten over mijn buik, maar ja, die is ook niet te missen haha
Voor de rest kan ik helaas niks verzinnen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 21:03

Nucia schreef:

Cool, als ik afval gaat het er overal af behalve bij mijn borsten en die mogen wel een heel stuk minder, die zal ik echt niet gaan missen. (en dat na een borstverkleining :shock: )

Ik mis ook niet zozeer de cupmaat ofzo, maar ze waren altijd wel heel vol en stevig. Nu zijn ze slap... Dus met BH aan vind ik ze perfect zo..maar zonder een stuk minder Wink

Gast
Gast

Bericht  Serena di 8 nov 2011 - 21:07

over mijn kleding en figuur.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Blond di 8 nov 2011 - 21:15

Mijn kleding en ogen. Hoewel dat laatste wel minder is nu ik een blondje ben. Blijkbaar vielen mijn blauwe kijkers meer op bij mijn donkere lokken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  bolus26 di 8 nov 2011 - 21:29

mn krullen en t feit dat ik er weer beter uit zie!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 21:29

Over mijn haar (krullen) mijn gezicht, figuur en over mijn kleding. Altijd leuk een complimentje te krijgen! Deel ze ook graag uit aan anderen smile

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 8 nov 2011 - 21:34

Mijn ogen en mijn figuur. Over mijn figuur ben ik het niet helemaal eens. Ik heb op zich een mooi figuur maar het mag wel weer wat strakker.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Paper Crown di 8 nov 2011 - 21:38

Over niets, eigenlijk.

Soms zeggen mensen dat ik op Jennifer Aniston lijk..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 21:47

Mijn ogen, vooral vroeger waren ze knal blauw. Nu zijn ze wat groeniger geworden.

Gast
Gast

Bericht  myloon di 8 nov 2011 - 22:04

Het hoort denk ik niet zo zeer direct bij het uiterlijk, maar laatst kwam er een moeder naar mij toe haar zoon (8 ) had gezegd dat ik altijd lach!Very Happy vond ik een heerlijk compliment!

En soms zegt men wel, wat zie je er goed uit... maar dan noemen ze niet zo zeer 1 aspect.
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Bericht  Jeanette di 8 nov 2011 - 22:15

Over mijn kleding en mijn kont. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Polly di 8 nov 2011 - 22:17

Figuur, ogen en haar, normaal gesproken. In heb ook wel eens hele rare complimenten gekregen, over mijn neus en mijn wimpers bijvoorbeeld Laughing
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Rumble di 8 nov 2011 - 22:22

Minneke schreef:
Nucia schreef:

Ik mis ook niet zozeer de cupmaat ofzo, maar ze waren altijd wel heel vol en stevig. Nu zijn ze slap... Dus met BH aan vind ik ze perfect zo..maar zonder een stuk minder Wink

Oh ja, dat snap ik dan weer wel. Mocht je je borsten maar zelf uitzoeken he...
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 22:33

Ik krijg eigenlijk haast nooit complimentjes...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 22:45

Elodie schreef:Ik krijg eigenlijk haast nooit complimentjes...

Bij dezen dan: ik vind je een hele mooie vrouw! Op foto's die ik gezien heb vind ik je jaloersmakend mooi I love you

Gast
Gast

Bericht  Marin di 8 nov 2011 - 22:47

Over m'n boobies en m'n haarkleur
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 22:50

Figuur en borsten. En terecht! ;-)

Gast
Gast

Bericht  Lieke128 di 8 nov 2011 - 23:08

2CKC2 schreef:Over niets, eigenlijk.

Steek die maar in je zak! Tenminste, I I love you Jennifer Aniston, dus zou het zeker als een compliment opvatten!

Ik krijg regelmatig het compliment dat ik er goed en vooral gezond uit zie (dat was 25 kg lichter wel wat anders namelijk) en dat ik zo 'lief' ben (maar daar heb ik zelf juist last van)

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 23:29

Minneke schreef:
Elodie schreef:Ik krijg eigenlijk haast nooit complimentjes...

Bij dezen dan: ik vind je een hele mooie vrouw! Op foto's die ik gezien heb vind ik je jaloersmakend mooi I love you
Wow thanks..maar ik laat ook niet alle foto's zien;)
Ik vind dat ik nu best wat slanker mag zijn, maar verder vind ik wel dat ik me redelijk leuk kleed enzo. Maar daar hoor ik haast nooit iemand over (behalve mn vriend n enkele keer) en dat vind ik eerlijk gezegd best jammer. Het is zo leuk om te horen. Zelf zeg ik het ook wel.

En Minneke, even wat anders..ik las laatst het eea maar kon toen niet reageren. Ben benieuwd hoe het met je gaat?

Gast
Gast

Bericht  Gizmo di 8 nov 2011 - 23:55

Bij de foto's die je hier plaatst(e) krijg je toch altijd wel complimentjes? Heb vaak genoeg gelezen iig. smile
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Paper Crown di 8 nov 2011 - 23:56

Gizmo schreef:

Bij de foto's die je hier plaatst(e) krijg je toch altijd wel complimentjes? Heb vaak genoeg gelezen iig. smile

Alleen dat ik mooi ben maar nooit wat mooi is haha. LOL en in het echte leven echt nooit.. niemand heeft ooit tegen mij gezegd, goh wat heb jij mooie borsten/billen/ogen/haar/kleding. Ze kijken meestal hatelijk naar me...
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Esperanza di 8 nov 2011 - 23:57

Ik krijg niet heel vaak complimenten, maar ik heb een paar keer gehoord dat m'n ogen er zo uit springen en dat ik kleine oren heb haha.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Rush wo 9 nov 2011 - 0:04

M'n ex heeft trouwens ooit gezegd dat ik de perfecte neus heb, daardoor ben ik mijn (in mijn ogen normale) neus wel gaan waarderen. Gekke neuzen vallen mij nu ook veel meer op.

Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: