DagCafé
+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Euh... Hallo! Wil iemand mij even onderbreken voordat we een pagina hebben met alleen maar post van VMN?
Gast- Gast
Moet nog een kwartier geduld hebben voordat excel 2010 in gedownload en ik mijn eerste cijfer kan zien... Spannend
Gast- Gast
Die bevat minder dan 350 calorieën hoor!! Ziet er verdomd lekker uit
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Bwahahahaha, idioot
Ik hoor het brood uit de vriezer gelukkig niet roepen. Morgen mag ik een broodje halen bij Bagel & Beans vind ik
Ik hoor het brood uit de vriezer gelukkig niet roepen. Morgen mag ik een broodje halen bij Bagel & Beans vind ik
Gast- Gast
Reva schreef:Bwahahahaha, idioot
Oeh I LOVE Bagels and Beans!
Laatst aangepast door .oOErinOo. op wo 9 nov 2011 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
Brood met rookvlees.
Edit; rund, dat dan weer wel.
Edit; rund, dat dan weer wel.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat maakt het uit dat er veel kaloerien en koolhydraten in zitten. Het is gewoon lekker.
Ziekenhuis heeft gebeld, mag terug komen voor een nieuw buisje bloed te geven. Het is mis gegaan. Heel handig, maar dan weet ik wel waar mijn blauwe arm vandaag komt. Zo zag hij er vorige week namelijk uit ( beetje groot).
Ziekenhuis heeft gebeld, mag terug komen voor een nieuw buisje bloed te geven. Het is mis gegaan. Heel handig, maar dan weet ik wel waar mijn blauwe arm vandaag komt. Zo zag hij er vorige week namelijk uit ( beetje groot).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
.oOErinOo. schreef:Reva schreef:Bwahahahaha, idioot
nog nooit geweest/gehad een broodje van bagel en beans.
Gast- Gast
WOW, Silly One! Ik had ook een keer een blauwe plek, maar niet van dit formaat
Wel een keertje dat mijn arm opeens besloot dat hij nog bloed ging 'spuiten', net toen ik weer door de wachtkamer naar buiten wilde lopen. Hoorde ik opeens iemand gillen dus ik kijk om, ging het om mij
Wel een keertje dat mijn arm opeens besloot dat hij nog bloed ging 'spuiten', net toen ik weer door de wachtkamer naar buiten wilde lopen. Hoorde ik opeens iemand gillen dus ik kijk om, ging het om mij
Gast- Gast
:affraid: Wow!
Erin- Ratel
Theedoosje schreef:.oOErinOo. schreef:Reva schreef:Bwahahahaha, idioot
Damn girl je mist wat hahaha!
Erin- Ratel
Theedoosje schreef:.oOErinOo. schreef:Reva schreef:Bwahahahaha, idioot
Is lekker! En ik heb nog een kaartje voor een gratis bagel naar keuze Omdat ik de vorige keer een vies glas kreeg met lippenstift erop en nadat ik dat had aangegeven ze daarna was vergeten een ander glas te brengen, haha. Hoefde ik toen het drinken niet te betalen en een bon voor volgende keer Zijn zo lief daar.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva> opeens bloed ging spuiten ?
Ja, klinkt een beetje raar zo. Het bloed afnemen was niet zo soepel gegaan en ik boog mn arm ofzo toen ik wegliep en toen was het PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST (nee grapje hoor, ik had gewoon een streep over mn arm lopen, maar denk dat de dame die gilde al vol spanning op het bloedprikken zat te wachten).
Gast- Gast
Ik heb 2 gebakken eieren op met 2 geroosterde boterhammen , was lekker en het past ook binnen mijn dieet!
Reva, hoe gaat het met de WeightCare en heb je vanmorgen je doel gehaald? Ik wil die 5-dagenkuur misschien ook gaan proberen, om even op te starten zeg maar met het afvallen.
Broodje van de Subway is heel lekker, maar dat eet ik bijna niet meer
Reva, hoe gaat het met de WeightCare en heb je vanmorgen je doel gehaald? Ik wil die 5-dagenkuur misschien ook gaan proberen, om even op te starten zeg maar met het afvallen.
Broodje van de Subway is heel lekker, maar dat eet ik bijna niet meer
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:WOW, Silly One! Ik had ook een keer een blauwe plek, maar niet van dit formaat
Hahah, hoe je het ook verteld! Te grappig!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Reva schreef:Theedoosje schreef:.oOErinOo. schreef:Reva schreef:Bwahahahaha, idioot
Is lekker! En ik heb nog een kaartje voor een gratis bagel naar keuze Omdat ik de vorige keer een vies glas kreeg met lippenstift erop en nadat ik dat had aangegeven ze daarna was vergeten een ander glas te brengen, haha. Hoefde ik toen het drinken niet te betalen en een bon voor volgende keer Zijn zo lief daar.
Oh das wel klantvriendelijk van ze. Ik zou niet eens weten waar er hier een in de buurt zit trouwens.
Gast- Gast
SO die blauwe plek komt niet dat ze verkeerd prikken maar dat komt dat ze het na het prikken niet snel genoeg dichtduwen. Of hoe moet ik het zeggen.
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: