DagCafé
+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Ik denk dat ik maar wat meer 's avonds moet gaan forumen, dan krijg ik de regels ook mee
Laatst aangepast door Tullow op di 8 nov 2011 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Is er weer een rel geweest die ik heb gemist?Vergeet-me-nietje schreef:Haai Tullow en Lotus!
Oh en ik zag Evy ook ergens tussendoor alleen zei die geen hoi. Moet ik nu wel of niet groeten om je je niet genegeerd te laten voelen? Ik probeer de regels die gisteravond impliciet duidelijk werden gemaakt te volgen, maar ben nog een beetje aan het zoeken.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn man moest vanmorgen op een nieuwssite lezen dat het bedrijf waar hij werkt is verkocht aan een andere grote organisatie. Dat betekent dat hij dus niet meer zeker is van zijn baan ... Nu is hij weg, vanmiddag crisisberaad. Pff, ik geloof niet dat ik dit er bij kan hebben.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Tullow schreef:Wat goed Reva dat je je doel hebt bereikt! Heb je dat gehaald door je kaloriearme dieet (als ik het goed onthouden heb)? En heb je er ook extra bij gesport?
Koolhydraat bedoel je? Nou ongeveer 9 kilo wel, haha, maar over de lijn van mijn eerste doel nu door een 5 dagen kuur van weight care . Laatste dag nu.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Haai Tullow en Lotus!
Oh en ik zag Evy ook ergens tussendoor alleen zei die geen hoi. Moet ik nu wel of niet groeten om je je niet genegeerd te laten voelen? Ik probeer de regels die gisteravond impliciet duidelijk werden gemaakt te volgen, maar ben nog een beetje aan het zoeken.
Ik zei goedemorgen! Of telt dat ook al niet?
Laatst aangepast door Evy op di 8 nov 2011 - 22:51; in totaal 1 keer bewerkt
Alex- Ratel
[quote="Evy"]Mijn man..quote]
Dat meen je niet!? Ik hoop echt voor jullie dat hij zijn baan kan houden! Vanmiddag weet hij meer dus?
Dat meen je niet!? Ik hoop echt voor jullie dat hij zijn baan kan houden! Vanmiddag weet hij meer dus?
Tullow- Kletskop
Tullow, hoe is het met je?
May: vervelend van je ooronsteking, heb je er druppels of iets voor gekregen?
May: vervelend van je ooronsteking, heb je er druppels of iets voor gekregen?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
HUH Evy, wat belachelijk?! Dat is afwachten dus nu? Lastig Misschien nemen ze het bedrijf gewoon in zijn geheel over?
Gast- Gast
F*ck, overheen gelezenEvy schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Haai Tullow en Lotus!
Ik zei goedemorgen! Of telt dat ook al niet?
Gast- Gast
Ik hoop dat ze ook gewoon alle werknemers overnemen, dan is er niks aan de hand. Maar daar is dus vanmiddag het crisisberaad over ...
Alex- Ratel
Wat bizar dat hij gewoon op een nieuwssite moet lezen wat er gaande is. Ik ga heel hard voor je duimen dat hij er wel kan blijven, want kan me voorstellen dat je dit er absoluut niet bij kunt hebben.
Gast- Gast
huh what happend? en waar staan die regels dan?Lotus schreef:Is er weer een rel geweest die ik heb gemist?Vergeet-me-nietje schreef:Haai Tullow en Lotus!
Hoi trouwens!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Yep! Ik raad je aan een pagina of 30 terug te lezen, dan ben je weer helemaal op de hoogteLotus schreef:Is er weer een rel geweest die ik heb gemist?Vergeet-me-nietje schreef:Haai Tullow en Lotus!
Gast- Gast
Evy; komt goed!
Nergens, zoek even de betekenis van 'impliciet' opSerena schreef:huh what happend? en waar staan die regels dan?Lotus schreef:Is er weer een rel geweest die ik heb gemist?Vergeet-me-nietje schreef:Haai Tullow en Lotus!
Hoi trouwens!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Tullow, hoe is het met je?
Goed, dank je.
Tullow- Kletskop
Serena schreef:huh what happend? en waar staan die regels dan?Hoi trouwens!Lotus schreef:Is er weer een rel geweest die ik heb gemist?Vergeet-me-nietje schreef:Haai Tullow en Lotus!
Die staan nergens! Grootste onzin ook
Wat probeer je, VMN?
Alex- Ratel
Reva schreef:Tullow schreef:Wat goed Reva dat je je doel hebt bereikt! Heb je dat gehaald door je kaloriearme dieet (als ik het goed onthouden heb)? En heb je er ook extra bij gesport?
Koolhydraat bedoel je? Nou ongeveer 9 kilo wel, haha, maar over de lijn van mijn eerste doel nu door een 5 dagen kuur van weight care . Laatste dag nu.
Die bedoel ik inderdaad Ik vind het sowieso goed van je!
Ik moet ook nodig iets aan mijn gewicht doen, maar ik kan de motivatie niet vinden..
Tullow- Kletskop
Vergeet-me-nietje schreef:Jeeeeeeeej!
Geen idee wat ik hiermee wil bereiken, maar oke
Nou grote meid hoor! ben je nu trots op jezelf?!
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: