DagCafé
+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Wie heeft verstand van muurstickers? Zoiets kan zeker niet op een geribbelde muur??
Als in; geverfd, structuur.
http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-BENZ-CAR-Wall-MURAL-Vinyl-Decal-Sticker-28-/190455643497?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c580a7d69
http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-BENZ-CAR-Wall-MURAL-Vinyl-Decal-Sticker-28-/190455643497?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c580a7d69
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Frustrerend! Hoe reageert de opleiding daarop? Kunnen klasgenoten wel een stageplek vinden?Chocolate Cookie schreef:Goooooootverdomme zeg (excuses voor mijn gevloek)! Ik word er toch wel zó ontzettend niet goed van dat ze nergens een stagiair aan willen nemen met mijn opleiding he. Hoe moet ik in godsnaam mijn diploma gaan afronden?!?!?!?!?!
Gast- Gast
Rush schreef:Wie heeft verstand van muurstickers? Zoiets kan zeker niet op een geribbelde muur??
Denk niet dat het kan, maar weet het niet zeker. Wel gaaf
Gast- Gast
Geen verstand van muurstickers, maar het lijkt mij inderdaad dat je voor een muursticker echt een gladde ondergrond nodig hebt. Anders zul je al die onregelmatigheden ook door de sticker heen zien lijkt mij.Rush schreef:Wie heeft verstand van muurstickers? Zoiets kan zeker niet op een geribbelde muur??
Gast- Gast
Rush: mijn muursticker blijft gewoon zitten, op zo'n puntjesmuur. Niet heel grof qua structuur, maar zeer zeker niet glad, want je ziet de structuur/korrels gewoon door het behang heen (andere muur).
Laatst aangepast door Reva op di 8 nov 2011 - 22:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee, nog steeds niks. Ik weet het gewoon echt niet meer. Had al eerder want aan mijn lerares laten weten en heb net een mailtje gestuurd dat ik overal met hetzelfde verhaal word weggestuurd. En heb de bal een beetje bij haar neergelegt van leg mij uit waarom ze het wel vragen op een vacature maar ik er geen stage mag/kan lopen. Want dat begrijp ik niet.Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Goooooootverdomme zeg (excuses voor mijn gevloek)! Ik word er toch wel zó ontzettend niet goed van dat ze nergens een stagiair aan willen nemen met mijn opleiding he. Hoe moet ik in godsnaam mijn diploma gaan afronden?!?!?!?!?!
Nog steeds niks gevonden dus. Wat kut zeg Zo schiet het ook niet op. Heb je school er al over gesproken?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Kerstafvaldoel gehaald
Jeeeeeej! Goed gedaan!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:ExprjessoB schreef:Heb ik amper gedaan. Ik heb de verkoudheid zaterdag nacht opgedaan, werd nog gewaarschuwd maar eigenwijs en ja hoor, getroffen :-(
Ok. Ik hoor altijd van stoppers dat ze verbaasd zijn over het minder verkouden zijn.
Haha, wat is er met mijn naam gebeurd.
Oh nieuwe info dan voor mij, ben al een hele lange tijd niet meer verkouden geweest, dus dat was al heel wat voor mij.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wel een mooie muursticker Rush, alleen de afbeelding is niet mijn ding.
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Nee, nog steeds niks. Ik weet het gewoon echt niet meer. Had al eerder want aan mijn lerares laten weten en heb net een mailtje gestuurd dat ik overal met hetzelfde verhaal word weggestuurd. En heb de bal een beetje bij haar neergelegt van leg mij uit waarom ze het wel vragen op een vacature maar ik er geen stage mag/kan lopen. Want dat begrijp ik niet.Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Goooooootverdomme zeg (excuses voor mijn gevloek)! Ik word er toch wel zó ontzettend niet goed van dat ze nergens een stagiair aan willen nemen met mijn opleiding he. Hoe moet ik in godsnaam mijn diploma gaan afronden?!?!?!?!?!
Nog steeds niks gevonden dus. Wat kut zeg Zo schiet het ook niet op. Heb je school er al over gesproken?
Kun je haar niet bellen? Of werken mails wel goed. Vervelend dat het gewoon niet lukt. Ben ook benieuwd of klasgenoten wel stage kunnen vinden.
Gast- Gast
Gegroet allen!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Whahahaha, ja echt overal waar ik kwam. Amsterdam was helemaal erg. En bij mijn opa en oma in Appelscha liep het hele dorp uit om te kijken wie ik was.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat goed Reva dat je je doel hebt bereikt! Heb je dat gehaald door je kaloriearme dieet (als ik het goed onthouden heb)? En heb je er ook extra bij gesport?
Tullow- Kletskop
Reva schreef:Tullow!!!!!!
Tullow- Kletskop
Mijn opleiding is officieel nog niet begonnen. Begint 21 november, dus weet ook niet wie mijn klasgenoten zijn...Vergeet-me-nietje schreef:Frustrerend! Hoe reageert de opleiding daarop? Kunnen klasgenoten wel een stageplek vinden?Chocolate Cookie schreef:Goooooootverdomme zeg (excuses voor mijn gevloek)! Ik word er toch wel zó ontzettend niet goed van dat ze nergens een stagiair aan willen nemen met mijn opleiding he. Hoe moet ik in godsnaam mijn diploma gaan afronden?!?!?!?!?!
Ik heb net een mailtje gestuurd naar mijn lerares en het probleem voorgelegt. Ben benieuwd..
Chocolate Cookie- Ratel
Haai Tullow en Lotus!
Oh en ik zag Evy ook ergens tussendoor alleen zei die geen hoi. Moet ik nu wel of niet groeten om je je niet genegeerd te laten voelen? Ik probeer de regels die gisteravond impliciet duidelijk werden gemaakt te volgen, maar ben nog een beetje aan het zoeken.
Oh en ik zag Evy ook ergens tussendoor alleen zei die geen hoi. Moet ik nu wel of niet groeten om je je niet genegeerd te laten voelen? Ik probeer de regels die gisteravond impliciet duidelijk werden gemaakt te volgen, maar ben nog een beetje aan het zoeken.
Gast- Gast
Hey Tullow en Lotus!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Vergeet-me-nietje schreef:Poging 2ExpressoB schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Zal ik nog even doorspammen? Dan zijn de eerste drie posts op deze pagina gewoon van mij
Helaas, mislukt. Wou je een felicitatie of waar doel je op.
Mislukt!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Had ook wel kunnen bellen. Maar mailen gaat ook heel goed eigenlijk. Dus dat wacht ik eerst even af. Meestal reageerd ze dezelfde dag nog.Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Nee, nog steeds niks. Ik weet het gewoon echt niet meer. Had al eerder want aan mijn lerares laten weten en heb net een mailtje gestuurd dat ik overal met hetzelfde verhaal word weggestuurd. En heb de bal een beetje bij haar neergelegt van leg mij uit waarom ze het wel vragen op een vacature maar ik er geen stage mag/kan lopen. Want dat begrijp ik niet.Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Goooooootverdomme zeg (excuses voor mijn gevloek)! Ik word er toch wel zó ontzettend niet goed van dat ze nergens een stagiair aan willen nemen met mijn opleiding he. Hoe moet ik in godsnaam mijn diploma gaan afronden?!?!?!?!?!
Kun je haar niet bellen? Of werken mails wel goed. Vervelend dat het gewoon niet lukt. Ben ook benieuwd of klasgenoten wel stage kunnen vinden.
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: