DagCafé
+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
toetje_ schreef:Lavendel schreef:Lavendel schreef:Is het asociaal als straks behalve de zak chips ook de fles wijn leeg is? Hij is zo lekker! Toet je moet de lindemans shiraz cabernet sauvignon hebben!
Herhaling voor toetje!
Oh sorry, niet gezien. Is dat rode wijn? Waar haal je hem? En nee, dat is niet asociaal.
Ik wil ook chips. Heartbreakers. En wel NÚ
bij de appie! En het is misschien een beetje asociaal omdat ik het samen met mijn vriend zou opdrinken/eten. En nou ben ik al heel ver op weg!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Kunnen we je daarna weer ontvangen!Lavendel schreef:Heb ik net zo'n fijn ontvangst gehad.. moet ik alweer weg
Gast- Gast
Lavendel schreef:Heb ik net zo'n fijn ontvangst gehad.. moet ik alweer weg
Veel plezier en geniet van je toetje...of nog meer wijntjes:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oke misschien tot straks!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Laat Theedoosje het maar niet lezen. Straks gaat ze nog terugkomen op haar post...!!toetje_ schreef:ExpressoB schreef:Haha grappig die reacties;) zo blijft het tenminste leuk en zet ik jullie aan het denken.
Zit helaas alleen 1 rotte appel tussen.
Jij durft.
Laatst aangepast door Smikkell op di 8 nov 2011 - 9:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bye lavendel!! Tot snel!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik heb kramp in m'n kuiten, al twee dagen en ik word er nu wel een beetje gek van.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Laat Theedoosje het maar niet lezen. Straks gaat ze nog terugkomen op haar post...!!toetje_ schreef:ExpressoB schreef:Haha grappig die reacties;) zo blijft het tenminste leuk en zet ik jullie aan het denken.
Jij durft.
Gast- Gast
Ja, wie maakt hier nou de nare opmerkingen?Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Laat Theedoosje het maar niet lezen. Straks gaat ze nog terugkomen op haar post...!!toetje_ schreef:ExpressoB schreef:Haha grappig die reacties;) zo blijft het tenminste leuk en zet ik jullie aan het denken.
Jij durft.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb kramp in m'n kuiten, al twee dagen en ik word er nu wel een beetje gek van.
Dat had ik ook eergisteren en gisteren, van niks!! Ik heb heerlijk op bed gelegen met een schuin torentje gebouwd van kussens voor mijn benen. Beentjes omhoog. Heerlijk. OVER
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, wie maakt hier nou de nare opmerkingen?Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Laat Theedoosje het maar niet lezen. Straks gaat ze nog terugkomen op haar post...!!toetje_ schreef:ExpressoB schreef:Haha grappig die reacties;) zo blijft het tenminste leuk en zet ik jullie aan het denken.
Jij durft.
Niet alleen ik
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ja, wie maakt hier nou de nare opmerkingen?Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Laat Theedoosje het maar niet lezen. Straks gaat ze nog terugkomen op haar post...!!toetje_ schreef:ExpressoB schreef:Haha grappig die reacties;) zo blijft het tenminste leuk en zet ik jullie aan het denken.
Jij durft.
Niet alleen ik
Whahahahha
Gast- Gast
Laat maar.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ja, wie maakt hier nou de nare opmerkingen?Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Laat Theedoosje het maar niet lezen. Straks gaat ze nog terugkomen op haar post...!!toetje_ schreef:ExpressoB schreef:Haha grappig die reacties;) zo blijft het tenminste leuk en zet ik jullie aan het denken.
Jij durft.
Niet alleen ik
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: