DagCafé
+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Maple schreef:Reva schreef:Maple schreef:Toch ben ik het ergens wel met TD eens. Ik vind de sfeer in het dagcafe enorm veranderd sinds Smikkel weer terug is, en niet in positieve zin. Ik vind het nu één grote flauwe grappenbende worden, terwijl je er eerst gewoon fijn kon kletsen. En er worden ook vaak genoeg mensen belachelijk gemaakt, en dat vind ik gewoon sneu gedrag. Dat je iemand ergens op aanspreekt, prima. Maar ga niet beledigen.Reva schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:TD: waarom is in jouw ogen altijd Smikk de boosdoener?
Nou omdat zij in mijn ogen op alles zo reageert. Maar goed ook dat zal ik wel weer verkeerd zien.
Even langs Hans Anders.
Ik vind het een enorme verbetering de laatste tijd. Er hoeft niet de hele dag gejankt en gezeikt te worden toch? Prima dat veel mensen zich terugtrekken, heerlijk zelfs. En waar beledigen? Er wordt gewoon heen en weer gegrapt.
Maura was een vies, dik en lelijk monster?
Het gaat toch over nu? Of is oude koeien uit de sloot halen een nieuwe hobby?
Gast- Gast
Reva schreef:shygirl87 schreef:Maple schreef:Toch ben ik het ergens wel met TD eens. Ik vind de sfeer in het dagcafe enorm veranderd sinds Smikkel weer terug is, en niet in positieve zin. Ik vind het nu één grote flauwe grappenbende worden, terwijl je er eerst gewoon fijn kon kletsen. En er worden ook vaak genoeg mensen belachelijk gemaakt, en dat vind ik gewoon sneu gedrag. Dat je iemand ergens op aanspreekt, prima. Maar ga niet beledigen.Reva schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:TD: waarom is in jouw ogen altijd Smikk de boosdoener?
Nou omdat zij in mijn ogen op alles zo reageert. Maar goed ook dat zal ik wel weer verkeerd zien.
Even langs Hans Anders.
+ 1000000
JOH! Jij praat met twee gezichten. Vals.
why ?
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Dan heb je niet goed gelezen. Ik noemde geen naam.Maple schreef:Maura was een vies, dik en lelijk monster?
Gast- Gast
Ik heb liever wat flauwe grappen heen en weer dan GELIEG. Maar dat krijgt hier alle aandacht.
Gast- Gast
Ik vind Smikkie lief.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mensen die mij op WA toejuigen ---> drop je mening hier als je die zo graag kwijt wilt.
Gast- Gast
Ik vind het dagecafé juist positief veranderd. Op een gegeven moment kwam er nog maar één vast groepje, waar jij bijhoort Maple dus vandaar dat het misschien voor jou toen leuker was. Naar mijn idee ging het alleen maar om dat groepje en als ik er iets postte werd daar amper op gereageerd. Nu is het weer een stuk toegankelijker.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Theedoosje schreef:Reev> vind jou ook heel anders reageren met Smikk er bij of zonder.
Omdat ik nu zeg dat ik het er mee eens ben? Ik deel de humor van Smikkel. Als er verder geen mensen in het topic zijn om dat mee te delen, kan ik moeilijk monologen gaan voeren. Beledigen hoeft van mij niet hier, maar ik vind het wel heel veel grappig ja. Net als dat ik dat van Lexie vond (onder andere!) en veel anderen die hier de laatste tijd amper meer kwamen en nu weer meer verschijnen.
En Shy, ik ga het je niet uitleggen, je mag met je geweten in discussie.
Gast- Gast
maar dat zegt niet wat over mij. Ook niet over Reva, maar over wat er op dat moment wordt besproken in hetTheedoosje schreef:Reev> vind jou ook heel anders reageren met Smikk er bij of zonder.
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Ik zeg: splits het dagcafe in twee kampen, iedereen blij!!!
Daar ben ik nog wel voor te vinden, twee dagcafe's, anders. Als jij geen water bij de wijn wilt doen, dan maar zo. Ik vond het voorheen heus wel gezellig en het was ook echt niet alleen maar klagen. En dat vond ik juist fijn, om even m'n verhaal kwijt te kunnen, éven een hart onder de riem krijgen en vijf minuten later weer over iets anders praten. Nu gata het topic zó snel, omdat jij vrijwel overal op reageert, dat reacties gewoon ondergesneeuwd raken. En dan die flauwe grappen... Af en toe is leuk en ik zal niet ontkennen dat ik er af en toe ook smakelijk om kan lachen, maar je kunt ook tevéél flauwe humor hebben. Je bent geen clown.
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reev> vind jou ook heel anders reageren met Smikk er bij of zonder.
Omdat ik nu zeg dat ik het er mee eens ben? Ik deel de humor van Smikkel. Als er verder geen mensen in het topic zijn om dat mee te delen, kan ik moeilijk monologen gaan voeren. Beledigen hoeft van mij niet hier, maar ik vind het wel heel veel grappig ja. Net als dat ik dat van Lexie vond (onder andere!) en veel anderen die hier de laatste tijd amper meer kwamen en nu weer meer verschijnen.
Nee ja weet niet kan het niet verwoorden...het voelt gewoon zo. Nou ja misschien komt het wel door deze humor.
Maar goed eider haar ding prima.
Maar merk dat ik hier niet goed bij pas.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva schreef:Theedoosje schreef:Reev> vind jou ook heel anders reageren met Smikk er bij of zonder.
Nee ja weet niet kan het niet verwoorden...het voelt gewoon zo. Nou ja misschien komt het wel door deze humor.
Maar goed eider haar ding prima.
Maar merk dat ik hier niet goed bij pas.
Ik ga me niet inhouden op momenten dat ik lol heb met mensen hier, omdat die er op andere momenten toevallig niet zijn.
Gast- Gast
Ik vind smikkell ook lief en ben erg blij dat ze er weer is. Ik kan zelf prima tegen de manier waarop zij hier post en weet denk ik wel wanneer ik dingen die ze zegt met een korreltje zout kan nemen. Maar ik snap ook dat andere mensen hier niet zo goed tegen kunnen smikkell.
En ik geef eerlijk toe, vanmdidag toen het over die moord ging en het gevoel hebben dat dat ine en dorp niet zo gauw gebeurd, dacht ik ook wel even: smikkell, denk niet zo binnen hokjes. Maar van de andere kant kan ik ook weer lachen om de opmerkingen die ze dan maakt.
En ik geef eerlijk toe, vanmdidag toen het over die moord ging en het gevoel hebben dat dat ine en dorp niet zo gauw gebeurd, dacht ik ook wel even: smikkell, denk niet zo binnen hokjes. Maar van de andere kant kan ik ook weer lachen om de opmerkingen die ze dan maakt.
Laatst aangepast door toetje_ op di 8 nov 2011 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Maura dacht hetzelfde over jou als jij over haar, die opmerking ging eraan vooraf. Dat zegt genoeg. Maar dit bedoel ik ook, dat altijd jezelf heilig praten.Smikkell schreef:Dan heb je niet goed gelezen. Ik noemde geen naam.Maple schreef:Maura was een vies, dik en lelijk monster?
Laatst aangepast door Maple op di 8 nov 2011 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben even eten en het is opeens weer een andere sfeer hier...
Ik hou wel van een avondje flauw, was ik echt even aan toe. Dus ik heb er wel van genoten en vertrek weer zachtjes uit het dagcafe...
Ik hou wel van een avondje flauw, was ik echt even aan toe. Dus ik heb er wel van genoten en vertrek weer zachtjes uit het dagcafe...
Gast- Gast
Maple schreef:Smikkell schreef:
Daar ben ik nog wel voor te vinden, twee dagcafe's, anders. Als jij geen water bij de wijn wilt doen, dan maar zo. Ik vond het voorheen heus wel gezellig en het was ook echt niet alleen maar klagen. En dat vond ik juist fijn, om even m'n verhaal kwijt te kunnen, éven een hart onder de riem krijgen en vijf minuten later weer over iets anders praten. Nu gata het topic zó snel, omdat jij vrijwel overal op reageert, dat reacties gewoon ondergesneeuwd raken. En dan die flauwe grappen... Af en toe is leuk en ik zal niet ontkennen dat ik er af en toe ook smakelijk om kan lachen, maar je kunt ook tevéél flauwe humor hebben. Je bent geen clown.
oke 2 dagcafes mee eens! Goed plan!
Gast- Gast
Ja, maar ook toen waren er geluiden dat mensen het dagcafe verschrikkelijk vonden geworden. Toen was jij blij en anderen weer niet. Het gaat niet alleen over Maple.Maple schreef:Smikkell schreef:
Flauw om mij daar de schuld van te geven. Ik beledig niemand (jullie koppelen mijn woorden aan Maura) en ben net zo vrij als een ander om hier te posten.
en voor de wegblijvers, sja met mensen die niet in het dagcafe zijn hoef ik dan dus ook geen rekening te houden, want ze zijn er niet. Ik ga geen grappen inhouden omdat mensen die er niet zijn niet van grappen houden.
Gast- Gast
Ik heb even meegelezen, maar ga nu toch reageren
Ik vind wel dat Smikkell vaak tot boosdoener wordt gemaakt door sommige mensen, terwijl nu meer mensen er op in gingen en erover door bleven gaan.
Ik vind wel dat Smikkell vaak tot boosdoener wordt gemaakt door sommige mensen, terwijl nu meer mensen er op in gingen en erover door bleven gaan.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Dan nog schrijf ik nergens dat het over Maura gaat.Maple schreef:Maura dacht hetzelfde over jou als jij over haar. Dat zegt genoeg. Maar dit bedoel ik ook, dat altijd jezelf heilig praten.Smikkell schreef:Dan heb je niet goed gelezen. Ik noemde geen naam.Maple schreef:Maura was een vies, dik en lelijk monster?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, maar ook toen waren er geluiden dat mensen het dagcafe verschrikkelijk vonden geworden. Toen was jij blij en anderen weer niet. Het gaat niet alleen over Maple.Maple schreef:Smikkell schreef:
Flauw om mij daar de schuld van te geven. Ik beledig niemand (jullie koppelen mijn woorden aan Maura) en ben net zo vrij als een ander om hier te posten.
en voor de wegblijvers, sja met mensen die niet in het dagcafe zijn hoef ik dan dus ook geen rekening te houden, want ze zijn er niet. Ik ga geen grappen inhouden omdat mensen die er niet zijn niet van grappen houden.
Het gaat inderdaad iet alleen over Maple, maar Maple is dan ook niet de enige die er zo over denkt.
Gast- Gast
Het zal een ieder verbazen, maar ik ben het voor 200% met Maple eens. Dat is alles wat ik erover wil zeggen.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: