DagCafé
+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Lavendel schreef:Reva schreef:Ik heb een soort leeglopende ballongeluiden in mijn buik, gecombineerd met bubbelbadgeluiden
Beleef jij er lol aan mij uit te schelden? Ik wens je heel veel lullige kleine paaltjes toe.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik hoor je buik hier helemaal roepen om veganuggetsReva schreef:Ik heb een soort leeglopende ballongeluiden in mijn buik, gecombineerd met bubbelbadgeluiden
Er zit iets in mij te boeren ofzo
Nu snap ik waarom je dit maar 5 dagen achter elkaar doet, als je het langer doet los je gewoon op van binnen ofzo
Gast- Gast
Mocht niet. En wilde ook niet, mijn buik zat bijna tegen het stuur (toen al, later paste ik er niet eens meer achter). En met een andere auto ga ik dan geen risico nemen. Een keer hard moeten remmen en met je buik hard tegen het stuur knallen... Brrr...
Gast- Gast
Ach alles op kosten van de zaak!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Mocht niet. En wilde ook niet, mijn buik zat bijna tegen het stuur (toen al, later paste ik er niet eens meer achter). En met een andere auto ga ik dan geen risico nemen. Een keer hard moeten remmen en met je buik hard tegen het stuur knallen... Brrr...
Ja, dat wil je niet, met je toeter tegen de toeter.
Gast- Gast
Ik reageer automatisch met 'goed zo' als ik iemand hoor boeren
Tijd om weer te gaan werken.
Gast- Gast
Dat is zo'n getoeter...Reva schreef:ProudMama schreef:Mocht niet. En wilde ook niet, mijn buik zat bijna tegen het stuur (toen al, later paste ik er niet eens meer achter). En met een andere auto ga ik dan geen risico nemen. Een keer hard moeten remmen en met je buik hard tegen het stuur knallen... Brrr...
Ja, dat wil je niet, met je toeter tegen de toeter.
Gast- Gast
Ik denk serieus dat jeProudMama schreef:Ik reageer automatisch met 'goed zo' als ik iemand hoor boeren
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk serieus dat jeProudMama schreef:Ik reageer automatisch met 'goed zo' als ik iemand hoor boeren
Tijd om weer te gaan werken.weerzwanger bent. Je grappen worden weer steeds beter.
Lavendel- Ratel
Daar wil ik niet eens over na denken...Smikkell schreef:Ik denk serieus dat jeProudMama schreef:Ik reageer automatisch met 'goed zo' als ik iemand hoor boeren
Tijd om weer te gaan werken.weerzwanger bent. Je grappen worden weer steeds beter.
Gast- Gast
Ik keek al even naar de klok. Winkel hier nog 10 minuten open. Ik in pyjama. Doelen en beloningen. Nee, ik drink niet vandaag!Reva schreef:Ik wil ook alcohol.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik mis Lex
Want Alex staat ongeveer gelijk aan alcohol?
Lavendel- Ratel
Smikkell schreef:Ik keek al even naar de klok. Winkel hier nog 10 minuten open. Ik in pyjama. Doelen en beloningen. Nee, ik drink niet vandaag!Reva schreef:Ik wil ook alcohol.
Mijn zak chips is vanmiddag door een anonieme veelvraat geplunderd
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik had morgen eigenlijk een date met Lex..Reva schreef:Ik mis Lex
Waarom had en niet heb?
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Reva schreef:Ik mis Lex
Want Alex staat ongeveer gelijk aan alcohol?
Ik word van allebei blij.
Gast- Gast
Jonguh! Geen sticker.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik keek al even naar de klok. Winkel hier nog 10 minuten open. Ik in pyjama. Doelen en beloningen. Nee, ik drink niet vandaag!Reva schreef:Ik wil ook alcohol.
Mijn zak chips is vanmiddag door een anonieme veelvraat geplunderd
Gast- Gast
Lex is niet meerLavendel schreef:Smikkell schreef:Ik had morgen eigenlijk een date met Lex..Reva schreef:Ik mis Lex
Waarom had en niet heb?
Gast- Gast
Echt... Als je er over na denkt...
Van hardwerkend persoon ben ik gegaan naar iemand die helemaal blij gaat staan doen bij het zien van een poepluier:
'Heb jij zo goed gepoept schatje? Zal mama dan even je billetjes schoon maken? Mama is zo trots op jou, wat doe jij dat toch goed'...
Van hardwerkend persoon ben ik gegaan naar iemand die helemaal blij gaat staan doen bij het zien van een poepluier:
'Heb jij zo goed gepoept schatje? Zal mama dan even je billetjes schoon maken? Mama is zo trots op jou, wat doe jij dat toch goed'...
Gast- Gast
Lavendel schreef:Ach alles op kosten van de zaak!
Wat voor auto krijg je?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik snap de opmerking: heb je met je kinderen ook je hersens uitgepoept steeds beter!!ProudMama schreef:Echt... Als je er over na denkt...
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Lavendel schreef:Ach alles op kosten van de zaak!
Wat voor auto krijg je?!
Soms denk ik dat je familie van Lucky bent.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: