Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij naast je werk/ school?

+16
Bliss
Dennenappel
minoessepoes
Lejow
Middleme
TNMN
Serena
SarahKey
Shisha
Rush
Jilke
Antibes
Esperanza
Merai
Jeanette
SleepingBeauty
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Dennenappel wo 9 nov 2011 - 6:10

Ik werk 32-uur onregelmatig, daarnaast ga ik veel naar het ziekenhuis, probeer daarnaast thuis te genieten met mijn vriend, het bos in te gaan, foto's te maken, vrienden te zien en te lezen.
Helaas heb ik momenteel weinig energie en is het moeilijk om te verdelen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Bliss wo 9 nov 2011 - 7:05

Ik werk vier dagen in de week, woensdag is mijn vrije dag (alleen vandaag ff niet toevallig). Op woensdagochtend en zaterdagochtend ga ik sporten en dan nog één avond in de week. Verder heb ik op woensdagavond Italiaanse les, wat ik helemaal leuk vind. Soms spreek ik doordeweeks met iemand af, ga ik op vrijdag borrelen of ga ik op zaterdagavond op stap. Ik vind dat ik het behoorlijk druk heb de laatste tijd en merk dat meteen aan mijn vermoeidheid (ben chronisch vermoeid). Ik moet dus ook echt avondjes niks inplannen en kan daar erg van genieten. Dan ga ik lekker op de bank tv kijken en forummen, heerlijk smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Lady4 wo 9 nov 2011 - 10:08

Ik werk fulltime, onregelmatig en heb sinds kort een 'bijbaantje' als verpleegkundige bij evenmenten en concerten. Nog geen oproep gehad daarvoor, maar het lijkt me leuk om er naast te doen. Daarbij ga ik begin volgend jaar geschool worden tot BLS/AED trainer en mag ik dan ook in mijn vrije tijd deze trainingen gaan geven.

Ik probeer, afhankelijk van mijn rooster, 1 tot 2 keer in de week te gaan spinnen, ik spreek regelmatig af met vriendinnen voor een etentje of een drankje in de stad en ik probeer mijn neefje van 11 weken zo vaak mogelijk te zien.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 11:07

Pff wat doe ik allemaal in een week.
Alles wat ik doe is onregelmatig, behalve mijn studie. Ik studeer officieel fulltime, werk daarnaast 20 tot 30 uur. Dan hockey ik op woensdagavond en zondag. Op maandag fiets ik op mijn racefiets mijn spierpijn er uit of probeer ik iets anders sportiefs te doen. En verder spreek ik met vriendinnen af, gaan we naar de film, samen eten, lunchen, shoppen, studeren, van alles! En mijn vriendje doe ik ook veel dingen mee.. Ik heb niet echt een vaste activiteit, ik bedenk gewoon dat ik iets wil doen en dan doe ik het.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  luenca do 10 nov 2011 - 3:08

ik werk fulltime met vrijwilligerswerk, ik sport 5 keer in de week(op t moment 2,3 x) doe bijna elke dag wel wat aan t huishouden, ook kijk ik graag tv elke avond soaps, ik ben ook creatief aan t doen en met naaimachine maar ook canvasdoeken maken kastjes vogelhuisjes schilderen bekleden schilderen etc en zit ook veel op internet. meestal sport ik met n vriendin soms alleen. ga dan ook na de sauna zonnebank. in t weekend ga ik winkelen of thuis luieren, soms ga ik uit met vrienden of komt er iemand langs. elke zondagavond, slaap ik bij me moeder.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Zonnetje do 10 nov 2011 - 7:49

Ik werk 36 uur per week, soms wat meer. Ik werk doorgaans van 8.30 tot 17.00 uur, af en toe een avond. Ik heb dus vrij als veel andere mensen vrij hebben: in het weekend en 's avonds. Daarom besteed ik veel vrije tijd aan afspreken met vriendinnen/ouders/broertje of leuke dingen doen met mijn vriend, zoals winkelen, naar de bios, uit eten, ergens lunchen, thee drinken, etc.

Wat ik als hobby's heb of graag doe in mijn vrije tijd is:
- sporten: 3x in de week. Ik doe dan steps, spinning en hardlopen.
- koken en bakken. Ik hou ervan om wat uitgebreider te koken of nieuwe recepten uit te proberen. Ik ga dan op mijn gemak boodschappen doen.
- muziek luisteren. Ik kan echt genieten van het luisteren naar mooie nummers. Soms pak ik ook de songtekst erbij en lees ik mee.
- lezen: van tijdschriften tot boeken.
- fotoalbums bijhouden/maken. Ik maak graag fotoboeken, bijv. van vakanties, maar ook van foto's door het jaar heen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 8:26

Normaal deed ik voornamelijk afspreken met vrienden/ familie. Nu niet meer omdat ik daarvoor te vroeg in bed lig. Ik moet mijn draai daar nog in vinden. Vooralsnog moet ik ook veel leren dus doe ik dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Lien do 10 nov 2011 - 9:39

Ik werk vier dagen in het onderwijs maar heb wel bijna een fulltime baan, gewoon vier wat langere dagen. Op de woensdag heb ik vrij en daar geniet ik van! Dan spreek ik af met vriendinnen die verder weg wonen en en heb ik tijd om mijn werk voor school bij te werken (nakijken van toetsen, voorbereiden van lessen etc.) Door die vrije woensdag kan ik door de week ook lekker met vriendinnetjes afspreken, ik ben vrijwilliger bij de voetbal waar ik wel eens wat diensten draai. Ik heb gewoon best wel wat vriendinnen die over het hele land wonen waar het lastig mee afspreken is door de week dus dat doe ik aak in het weekend, dan blijf ik ook vaak slapen en zit je weekend praktisch alweer vol!

Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Lien do 10 nov 2011 - 9:40

Princess schreef:Ik werk 4 dagen op een basisschool en vaak nog 1 dag in het weekend achter de bar.
Ik probeer 2 keer per week naar de sportschool te gaan, ik doe nu een tapdanceworkshop en doe aan polefitness.
Om de week is hier pubquiz en ik vind het erg leuk om met een groep vriendinnetjes daaraan mee te doen.
1 of 2 avonden in de week zit ik in de kroeg met m'n vriendinnen, en vaak lunchen we ook ergens in het weekend.

Dit vind ik erg druk klinken, maar zo ervaar ik het eigenlijk helemaal niet.

Werk jij in G. ergens achter de bar? Wie weet kom ik je dan met stappen onbewust wel eens tegen!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum