Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

+33
Supertalentje
Oasis
Tiana
Miss_Jessii
Smaragdje
Laced
Snack a Jack
Jeanette
CCC
_Lacey_
Clapperdie
blauwwitrood
Makamba
_Inge_
Jade
Thunder
Woezies
Dennenappel
TukTuk
Jilke
SuperGrover
Zonnetje
Antibes
Esperanza
Angela_1986
Salander
girli
JustMeDaan
Lejow
Eliesje
Monte
Sjirafje
Rush
37 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  _Lacey_ ma 14 nov 2011 - 8:25

€ 116,02 bij de IZA.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:40

Het laagste van het laagste.. Mijn ouders betalen mijn verzekering dit jaar voor het laatste en mijn vader zoekt dat dit jaar ook nog voor mij uit.

Ik heb ook nooit iets. Nog nooit tandbehandelingen gehad of iets waar ik iets extra's voor nodig heb. Het enige wat hij misschien doet is aanvullend verzekeren omdat ik dan nog een aantal gesprekken voor mijn angstherapie terug zou kunnen krijgen. Maar ik hoop volgend jaar klaar te zijn.. maar dat weet ik nog niet.

Maar in iedergeval weinig. Waarschijnlijk zo rond de 95 per maand ofzo.

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 14 nov 2011 - 9:43

Ik ben nog aan het rondkijken, in mijn verzekering nu zit er geen kraamzorg en pakket ed. in... Dus er moet wat veranderd worden, als ik dat bij zilveren kruis ga doen, word dat een flink bedrag... Geloof zo'n 30 euro pm. meer, dus ben nu op zoek naar een goed alternatief... Ga van de week even langs de Unive, daar hebben we vrijwel alles en mijn vriend ook zijn zorgverzekering, dus miss. is dat iets voor me...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Dennenappel ma 14 nov 2011 - 9:44

JustMeDaan schreef:Misschien is daar het gewone pakket alsnog goedkoper en wel toereikend?
Jongverzorgd is ook meer voor jongeren die weinig mankeren/nodig hebben.
Vind het online declareren ook erg handig daar. Gewoon je rekening scannen en doorgeven op de daarvoor bestemde pagina en je krijgt als je er recht op het het bedrag terug gestort.
Hoe bedoel je dit? Klopt dat het jongeren pakket meer is voor mensen die niet zoveel mankeren, helaas ben ik eerder een oude oma.

Iemand enig idee welke verzekering veel fysiotherapie vergoed? Zonder voor de standaard behandelingen (nieuwe heup e.d.).
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  JustMeDaan ma 14 nov 2011 - 11:46

Dennenappel schreef:
JustMeDaan schreef:Misschien is daar het gewone pakket alsnog goedkoper en wel toereikend?
Vind het online declareren ook erg handig daar. Gewoon je rekening scannen en doorgeven op de daarvoor bestemde pagina en je krijgt als je er recht op het het bedrag terug gestort.
Hoe bedoel je dit? Klopt dat het jongeren pakket meer is voor mensen die niet zoveel mankeren, helaas ben ik eerder een oude oma.

Iemand enig idee welke verzekering veel fysiotherapie vergoed? Zonder voor de standaard behandelingen (nieuwe heup e.d.).

Ja jongerenpakket zit niet zo enorm veel in, omdat ze er vanuit gaan dat jongeren niet echt vaak iets hebben, dus betaal je daar ook niet voor. Fysio word minder, en aantal medicijnen en nog meer is eruit. Kreeg vandaag mijn online polis incl veranderingen voor 2012. Voor mij niet echt boeiend omdat ik dus haast nooit wat heb, alleen dan de afgelopen maanden veel medicatie en geopereerd, maar dat valt dan weer onder de basisverzekering lijkt me zo. Als je dus veel nodig hebt zou ik echt verder kijken naar een goede uitgebreide verzekering!! Of wat ik zei even kijken wat er in het normale pakket van Anderzorg zit. Dus het normale aanvullende pakket.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Jeanette di 15 nov 2011 - 1:14

Ik ga 144,15 euro betalen bij VGZ. Ik heb hierbij een uitgebreide aanvullende verzekering en Tand beter pakket. Ik blijf gewoon bij de VGZ.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Snack a Jack di 15 nov 2011 - 1:17

Birgit schreef:Ik heb nog geen nieuw overzicht gehad.

+1.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Laced di 15 nov 2011 - 1:28

blauwwitrood schreef:Ik ga van 105,95 naar 110,95. Ik zit bij CZdirect, wat qua verzekering gelijk staat aan de 'gewone' CZ-verzekering, alleen gaat alles (declaraties, brieven) via internet, maar de premie is wel een stuk lager smile

+1

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  TukTuk di 15 nov 2011 - 1:41

Dennenappel schreef:

Bij FBTO kan je je tot 1000 euro verzekeren voor fysiotherapie en indien nodig kan je meer behandelingen aanvragen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  TukTuk di 15 nov 2011 - 1:45

Ik ga 139 betalen, incl tandarts tot 800 euro, fysiotherapie tot 1000 euro, vergoeding eigen bijdrage adhd medicijnen tot 500 euro, pakket gezinsplanning ivm de pil die dan vergoed wordt, en vaccinaties die vergoed worden, er wordt uiteraard meer vergoed mawr dit is
Voor mij van belang. Denk alleen dat ik tandarts verlaag naar 400 euro, scheelt dan 15 euro grloof ik en kan het altijd nog ophogen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 15 nov 2011 - 4:10

chococupcake schreef:Ik ben nog aan het rondkijken, in mijn verzekering nu zit er geen kraamzorg en pakket ed. in... Dus er moet wat veranderd worden, als ik dat bij zilveren kruis ga doen, word dat een flink bedrag... Geloof zo'n 30 euro pm. meer, dus ben nu op zoek naar een goed alternatief... Ga van de week even langs de Unive, daar hebben we vrijwel alles en mijn vriend ook zijn zorgverzekering, dus miss. is dat iets voor me...

Je kunt ook kijken of je in het ziekenhuis wilt bevallen of niet enz. Ik ben wel 20 meer gaan betalen per maand, maar dat heb ik met een hele vergoeding van mijn poliklinische bevalling en de kraamzorg die volledig vergoed werd er ruimschoot uit gehaald.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 5:31

Ik ga 93 euro betalen. CZ+aanvullend jongeren met hoogste eigen risico en dan heb ik via mijn werk nog 10% korting.
Is wel een risico wat ik neem, want als ik een keer wat heb dan moet ik die 720 betalen, maar ik heb eigenlijk nooit wat en veel wordt vergoed.

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje di 15 nov 2011 - 6:22

Ik heb mijn zorgverzekering bij FBTO: de basis + aanvullend tand en 200 euro extra eigen risico. Ik betaalde eerst 114 euro en ga nu voor hetzelfde 118 euro betalen. Ik denk er wel over om misschien wat minder tandartskosten te verzekeren of wat meer vrijwillig eigen risico te nemen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Miss_Jessii di 15 nov 2011 - 7:17

114 interpolis
Miss_Jessii
Miss_Jessii
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 89
Punten : 150
Registratiedatum : 18-06-11

Bericht  Tiana di 15 nov 2011 - 7:29

Afgerond 125 euro bij CZ met een aanvullende jongerenverzekering.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Snack a Jack di 15 nov 2011 - 7:55

Ik heb net mijn nieuwe polisblad binnen. Ik ga 137 euro betalen bij Zorg en Zekerheid voor basis+AV top.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 8:21

Ik ga een kleine 3 euro omhoog, naar 130 euro nogwat, bij IZA. En dan ben ik het hoogst aanvullend verzekerd.

Gast
Gast

Bericht  Oasis di 15 nov 2011 - 8:30

Stylegirl schreef:Afgerond 125 euro bij CZ met een aanvullende jongerenverzekering.

+1!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Supertalentje di 15 nov 2011 - 8:38

We betalen nu €274 en gaan €294 betalen. Hierin standaard eigen risico, allebei tandarts en voor het nieuwe jaar allebei aanvullend ivm baby. Ik heb een andere collectiviteit gekozen, deze geeft meer korting, dus met 2 aanvullende paketten vind ik de prijsverhoging wel meevallen. (Al doe ik liever andere dingen met €300 pm ;-))

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  flower di 15 nov 2011 - 9:01

135 euro bij Agis, tandarts compleet en aanvullend compleet
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 9:06

Nu betalen we voor 2 personen 190 euro en gaan naar 175 euro.
We gaan dus minder betalen bij dezelfde verzekering. Mooi meegenomen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 22:46

Wij betalen ook 290 euro per maand aan onze ziektekosten verzekering. Al halen wij het er zeker wel uit, alleen Mara haar medicijnen zijn al 440 euro per maand. Mijn vriend gebruikt ook dagelijks medicijnen voor reuma en een huidziekte, dat zal ook rond de 200 euro per maand zijn.

Gast
Gast

Bericht  Jelin di 15 nov 2011 - 23:32

Jeanette schreef:Ik ga 144,15 euro betalen bij VGZ. Ik heb hierbij een uitgebreide aanvullende verzekering en Tand beter pakket. Ik blijf gewoon bij de VGZ.

Hier hetzelfde. Iets van 8 euro meer betalen dan nu. Ik blijf ook zitten waar ik zit, omdat ik weet dat deze veel vergoedt.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  SarahKey di 15 nov 2011 - 23:35

€127,20 (ja die 20 cent doen het hem Laughing )

Ga maar iets van 2-3 euro omhoog. Valt mee.
Ik zit bij zilveren kruis achmea, 1 plus extra en tandarts 1 plus.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  TukTuk di 15 nov 2011 - 23:36

Mama_van2 schreef:Wij betalen ook 290 euro per maand aan onze ziektekosten verzekering. Al halen wij het er zeker wel uit, alleen Mara haar medicijnen zijn al 440 euro per maand. Mijn vriend gebruikt ook dagelijks medicijnen voor reuma en een huidziekte, dat zal ook rond de 200 euro per maand zijn.

Misschien een hele gekke vraag hoor, maar is het nu ook zo dat jullie je nu al heel hoog moeten verzekeren, zodat Mara als ze 18 is en een eigen zorgverzekering krijgt, ook die hoge verzekering kan krijgen, omdat ze anders vanwege haar medische toestand zich niet meer kan laten verzekeren, omdat verzekeringen haar weigeren dan?

Studiegenootje heeft namelijk dat haar moeder drager is van een bepaalde ziekte, en als zij zich er op laat testen, dan is de kans groot dat ze geweigerd gaat worden door zorgverzekeringen, als blijkt dat zij dat ook heeft.. En die moet nu dus ook al een dure verzekering hebben voor t geval er ooit met toeval achter gekomen wordt ofzo.. Weet het fijne er niet van, maar zij kan bijvoorbeeld ook niet overstappen naar een andere verzekering en zit dus nu al jaren in onzekerheid, of ze zich nou wel of niet moet laten testen, omdat het zoveel gevolgen kan hebben kwa verzekering.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: