Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

+33
Supertalentje
Oasis
Tiana
Miss_Jessii
Smaragdje
Laced
Snack a Jack
Jeanette
CCC
_Lacey_
Clapperdie
blauwwitrood
Makamba
_Inge_
Jade
Thunder
Woezies
Dennenappel
TukTuk
Jilke
SuperGrover
Zonnetje
Antibes
Esperanza
Angela_1986
Salander
girli
JustMeDaan
Lejow
Eliesje
Monte
Sjirafje
Rush
37 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Jilke di 8 nov 2011 - 21:20

Ik houd mijn hart vast! Betaal nu al 191 euro per maand Rolling Eyes dus dat zal wel richting de 200 gaan. Maar lager gaat gewoon niet, dan krijg ik dingen niet meer vergoed waar ik nu veel kosten voor maak.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  TukTuk di 8 nov 2011 - 21:42

Eliesje schreef:Ik betaal volgend jaar 123 euro, ben maar 3 euro omhoog gegaan dus dat valt wel mee.
Ben wel benieuwd wat ik terugkrijg smile

Hoezo zou je iets terug krijgen dan?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Rush di 8 nov 2011 - 21:47

AngelNyn schreef:
Eliesje schreef:Ik betaal volgend jaar 123 euro, ben maar 3 euro omhoog gegaan dus dat valt wel mee.
Ben wel benieuwd wat ik terugkrijg smile

Hoezo zou je iets terug krijgen dan?
Zorgtoeslag? Dat veranderd ook allemaal.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Dennenappel wo 9 nov 2011 - 0:06

Pippa schreef:
Als ik bij mijn eigen verzekering blijf, wat ik denk ik wel doe, dan wordt het ipv €105,25 per maand dit jaar, €111,00 volgend jaar, dat valt me alles mee.
[/quote]

Dit dus, ik moet alleen kijken of ik hier blijf of niet. Het komende half jaar (en langer) maak ik erg veel kosten, eerst kijken wat ze allemaal dekken.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  JustMeDaan wo 9 nov 2011 - 1:16

Dennenappel schreef:
Pippa schreef:
Als ik bij mijn eigen verzekering blijf, wat ik denk ik wel doe, dan wordt het ipv €105,25 per maand dit jaar, €111,00 volgend jaar, dat valt me alles mee.

Dit dus, ik moet alleen kijken of ik hier blijf of niet. Het komende half jaar (en langer) maak ik erg veel kosten, eerst kijken wat ze allemaal dekken.[/quote]

Ligt eraan inderdaad waaronder ze vallen, ik heb bv in de afgelopen 2 maanden een ziekenhuisopname van 5 dagen gehad, medicatie daar, MRI scan, bloedonderzoek enz. Vorige week een operatie incl opname in ziekenhuis. In die 2 maanden Tramadol, buscopan, morfine enz. En ik hoef helemaal niks te betalen. Maar dit zal wel onder de basis vallen denk ik zo.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Dennenappel wo 9 nov 2011 - 2:47

Ik heb het net opgezocht en helaas valt het slecht voor mij uit. Ik ga het nu met andere zorgverzekeraars vergelijken en de prijs vragen van o.a. fysiotherapie e.d.
Een deel van mijn medicatie wordt niet vergoed, dat is overal zo dus daarvoor hoef ik niet te veranderen. Alleen de andere kosten...
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  JustMeDaan wo 9 nov 2011 - 6:04

Misschien is daar het gewone pakket alsnog goedkoper en wel toereikend?
Jongverzorgd is ook meer voor jongeren die weinig mankeren/nodig hebben.
Vind het online declareren ook erg handig daar. Gewoon je rekening scannen en doorgeven op de daarvoor bestemde pagina en je krijgt als je er recht op het het bedrag terug gestort.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Rush ma 14 nov 2011 - 2:07

Ik ga van 107 naar 103. Jihaaaa!!

Haha, ik kon vorig jaar geen tandverzekering nemen zonder aanvullende verzekering, en nu kan dat wel. Dus ik heb die aanvullende verzekering waar ik niets mee doe, weggedaan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Woezies ma 14 nov 2011 - 2:21

Ik heb net de brief gekregen, we moeten €10.- bij betalen.
We zitten nu dan op €256.- samen per maand, maar ik ga hier en daar nog wel wat proberen te schuiven!
Hier is trouwens ruim €22.- aan collectiviteits korting, dus overstappen is niet voordelig.

Edit; Ik zit trouwens bij Menzis


Laatst aangepast door Woezies op ma 14 nov 2011 - 4:36; in totaal 2 keer bewerkt
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Thunder ma 14 nov 2011 - 2:26

Wij gaan van €195,- naar €205,-, we zijn 1 ster omhoog gegaan. We hebben een aanvullend pakket met 3 sterren en een tandartsverzekering. We hebben ook wat collectiviteitskorting, maar hoeveel dat is weet ik niet precies. We zitten bij Zilveren Kruis.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Jade ma 14 nov 2011 - 2:38

Ik betaal nu € 124,38 volgend jaar betaal ik € 129,20

Ik ben verzekerd bij Univé (zorg geregeld polis + zorg goed + Tand beter) en ik krijg € 5,95 collectiviteitskorting omdat ik al mijn verzekeringen bij Univé heb.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 4:27

Als ik de huidige pakketten aanhoud die ik nu ook heb (ik zit bij De Friesland), ga ik (met collectiviteitskorting nog wel!) rond de € 128,00 betalen. Ik heb behalve de basisverzekering een tand extra pakket en een aanvullend extra pakket.
Ik ga het aanvullend extra pakket laten vallen en ik ga naar tand basis aanvullend. Dat scheelt mij iets van € 20,00 per maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 4:30

Serpentijn schreef:Ik betaal nu € 124,38 volgend jaar betaal ik € 129,20

Ik ben verzekerd bij Univé (zorg geregeld polis + zorg goed + Tand beter) en ik krijg € 5,95 collectiviteitskorting omdat ik al mijn verzekeringen bij Univé heb.

Ben jij tevreden over Unive? Ik zit daar ook met m'n andere verzekeringen, daar ben ik erg over te spreken dus zit nu een beetje te twijfelen om ook mijn zorgverzekering bij Unive af te sluiten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Jade ma 14 nov 2011 - 4:35

Eline schreef:
Serpentijn schreef:Ik betaal nu € 124,38 volgend jaar betaal ik € 129,20

Ik ben verzekerd bij Univé (zorg geregeld polis + zorg goed + Tand beter) en ik krijg € 5,95 collectiviteitskorting omdat ik al mijn verzekeringen bij Univé heb.

Ben jij tevreden over Unive? Ik zit daar ook met m'n andere verzekeringen, daar ben ik erg over te spreken dus zit nu een beetje te twijfelen om ook mijn zorgverzekering bij Unive af te sluiten.

Ja, ik ben erg tevreden! Ik hoef niets ter plekke zelf te betalen, maar krijg achteraf een rekening thuis gestuurd. Als ik een declaratie indien heb ik vaak binnen 1,5/2 weken mijn geld al op de rekening staan etc.

Ik ben nu bijna 3 jaar bij Univé verzekerd en het bevalt echt goed!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  _Inge_ ma 14 nov 2011 - 4:35

Geen idee.. ik heb sowieso toch alleen maar de basisverzekering..niets erbij.
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 4:46

Wij gaan van 268 naar 243 per maand. Ik ben zelf een pakket omlaag gegaan, zat in aanvullend 2, en nu 1.
En mijn man zat voor de tandverzekering in 3, en hebben we naar 2 gezet, omdat er afgelopen jaar al ontzettend veel aan zijn gebit is gedaan. Is dat dit jaar weer nodig, neemt hij maar een kunstgebit, want daar is niet meer tegen te sparen.

Dus voor ons wordt het iets goedkoper, maar dat is dus onze eigen keus. We zitten bij Menzis. Die ging sowieso niet zoveel omhoog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 4:51

Serpentijn schreef:
Eline schreef:
Serpentijn schreef:Ik betaal nu € 124,38 volgend jaar betaal ik € 129,20

Ik ben verzekerd bij Univé (zorg geregeld polis + zorg goed + Tand beter) en ik krijg € 5,95 collectiviteitskorting omdat ik al mijn verzekeringen bij Univé heb.

Ben jij tevreden over Unive? Ik zit daar ook met m'n andere verzekeringen, daar ben ik erg over te spreken dus zit nu een beetje te twijfelen om ook mijn zorgverzekering bij Unive af te sluiten.

Ja, ik ben erg tevreden! Ik hoef niets ter plekke zelf te betalen, maar krijg achteraf een rekening thuis gestuurd. Als ik een declaratie indien heb ik vaak binnen 1,5/2 weken mijn geld al op de rekening staan etc.

Ik ben nu bijna 3 jaar bij Univé verzekerd en het bevalt echt goed!

Bedankt voor je reactie! Ik ga denk ik ook maar overstappen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 5:04

Hm, klopt het dat FBTO maar met 1,75 euro omhoog gaat? Dan ga ik 96,75 euro betalen. Gelukkig maar, want ik dacht dat het wel weer met een tientje zou stijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  girli ma 14 nov 2011 - 5:07

Ik heb net even op de website gekeken. Ik ga van rond 120 naar rond 125 bij CZ met een jongerenpakket. Ik moet het maar eens gaan onderzoeken of het niet goedkoper kan.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Makamba ma 14 nov 2011 - 5:11

Ben verzekerd bij Menzis en ga vanaf volgend jaar € 146,97 betalen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  blauwwitrood ma 14 nov 2011 - 5:22

Ik ga van 105,95 naar 110,95. Ik zit bij CZdirect, wat qua verzekering gelijk staat aan de 'gewone' CZ-verzekering, alleen gaat alles (declaraties, brieven) via internet, maar de premie is wel een stuk lager smile
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Clapperdie ma 14 nov 2011 - 5:43

Sad Ik ga €164,- betalen vanaf 2012. Zit bij Agis comfort + tand. Maar ik denk dat ik mn tandverzekering ga annuleren. Heb nooit wat met mijn gebid dus ik ben goedkoper uit als ik 1x per jaar de controle zelf betaal.

Maar als ik iets nodig heb qua zorg dan krijg ik bijna altijd volledig vergoed.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 7:39

139,50 euro. En ik zit bij de Menzis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 8:05

125 euro, Tand Extra bij De Friesland.
Voor mij is het 5 euro duurder geworden. Ik laat het zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 8:08

Ik heb nog geen nieuw overzicht gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij aan zorgpremie betalen? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij aan zorgpremie betalen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum