DagCafé
+17
Zininzon
Toet
GreenGrass
Lavendel
Burn
Bimbam
Kabouter
Jade
Lotus
Lejow
Sjaantje
Alex
Erin
ExpressoB
Rush
Pompoen
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Ow ***, er was nog iets dat ik graag wilde. De doelen kleiner maken is bijna niet mogelijk en wachten tot het einddoel vind ik echt te lang duren. Nou...
Gast- Gast
Wat staat er nu allemaal op je lijstje Smik?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:Oja jij was toch je favoriete rode wijn aan het zoeken? Gevonden?
Mwa, ik krijg inmiddels alles wat ik geproeft heb wel weg. Bij de c1000 heb je van huismerk kleine flesjes, ik heb er 4 gepakt waarvan ik dacht dat ik die wel lekker vind en er springen er twee bovenuit.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Evy schreef:toetje_ schreef:Smikkell schreef:Misschien kun je het bij Toet meer een wijnonderzoek noemen.. Hoop dat ze tussen alle wijn nog bloed vinden.Evy schreef:Ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt, toet.
Eerst moet ik weken lang bewijzen dat ik wél kan drinken, en nu moet ik gaan bewijzen dat ik ook weer niet zóveel drink
Muhahahahahhaha, het is ook nooit goed, he?
Arm kind die Toet. En dan wordt ze ook nog voor faker uitgemaakt.
Toet- Lady Post-a-lot
Voor faker? Jij? Wie doet dat?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Euh.. Toetje zelf?
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Wat staat er nu allemaal op je lijstje Smik?
Heel veel mooie dingen
Gast- Gast
Vertel. Ik moet nog sinterklaas cadeautjes hebben en ik kom niet verder dan een Staafmixer en rituals geurstokjes.
Lavendel- Ratel
Reva schreef:Chipjes
(pfff mn maag knort ook trouwens )
Nee geen chipjes. Tenzij ze in vloeibare vorm bestaan van de weightcare.
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Reva schreef:Chipjes
Nee, maar ik heb wél een staafmixer
Gast- Gast
Waarom neemt vriendin nou weer 3 zakken M&Ms voor me mee? Ik ben nu misselijk en hyper van de kleurstof!
Gast- Gast
andere vraag:
Die kleine witte wil ik al een tijdje. Hij is super leuk, alleen hij is voor kleine polariods. Nu is er ook een grotere versie, die donkere, maar die is echt mega groot. Voordeel: hij maakt wel normale maat polaroids. Zal ik gaan voor desing of voor het eindproduct?
Die kleine witte wil ik al een tijdje. Hij is super leuk, alleen hij is voor kleine polariods. Nu is er ook een grotere versie, die donkere, maar die is echt mega groot. Voordeel: hij maakt wel normale maat polaroids. Zal ik gaan voor desing of voor het eindproduct?
Gast- Gast
Ik mag wel rauwkost trouwens (en fruit, maar dat wil ik niet). Alleen twijfel ik of ik het nu niet te laat vind voor een paprika
Gast- Gast
Weken in water werkt ook. Of het smaakt is een ander verhaal .Reva schreef:Lavendel schreef:Reva schreef:Chipjes
Nee, maar ik heb wél een staafmixer
Gast- Gast
Hoe groot is groot? Hij ziet eruit als een normaal formaat toestel..
Ik zou toch voor grote foto's gaan dan. Misschien komt er binnenkort wel een witte op de markt?
Ik zou toch voor grote foto's gaan dan. Misschien komt er binnenkort wel een witte op de markt?
Lavendel- Ratel
Ik zou de zwarte kiezen, Smik.
Reva, het is nooit te laat voor paprika.
Reva, het is nooit te laat voor paprika.
Alex- Ratel
Hmmm, is er niet ook een optie dat je ook polaroidformaat krijgt, van dat vierkante? Dat vind ik leuk En anders de grote.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik mag wel rauwkost trouwens (en fruit, maar dat wil ik niet). Alleen twijfel ik of ik het nu niet te laat vind voor een paprika
Misschien moet je gaan slapen, dat helpt ook. Niet doen Reva, misschien heb je morgen je doel gehaald!
Lavendel- Ratel
Smik: mijn man is qua design nou niet echt de knapste man op aarde. Mijn jongens, het eindproduct, weer wel... En dat vind ik belangrijker.
Laatst aangepast door ProudMama op ma 7 nov 2011 - 10:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn naam isEvy schreef:Voor faker? Jij? Wie doet dat?
Toet- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Smik: mijn man is qua design nou niet echt de knapste man op aarde. Mijn jongens, het eindproduct, weer wel... En dat vind ik belangrijker.
Alex- Ratel
ProudMama schreef:Smik: mijn man is qua design nou niet echt de knapste man op aarde. Mijn jongens, het eindprodcut, weer wel... En dat vind ik belangrijker.
Maar vind je dat het eindproduct van de 1e of 2e camera het mooiste? De kleine of de grote? S of J?
Lavendel- Ratel
Kiezen tussen mijn kids kan je niet vragen van me. Ik hou van die dikke en ik hou van die muts. Punt.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: