DagCafé
+17
Zininzon
Toet
GreenGrass
Lavendel
Burn
Bimbam
Kabouter
Jade
Lotus
Lejow
Sjaantje
Alex
Erin
ExpressoB
Rush
Pompoen
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Evy schreef:Smikkell schreef:Tuurlijk..:geek:Evy schreef:Hoi toet! Hoe is het? Nog wijn gedronken?
Nou ja zeg! Ik heb gister geen wijn op en vandaag ook (nog) niet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt, toet.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wat heb je Toet?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien kun je het bij Toet meer een wijnonderzoek noemen.. Hoop dat ze tussen alle wijn nog bloed vinden.Evy schreef:Ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt, toet.
Gast- Gast
Ik hoop dat mijn man opschiet, anders lig ik straks te pitten en komt hij voor niks met mijn ijsje.
Alex- Ratel
Whaaaaa, dat doe ik ook nooit meer, Toetje. Ga je googlen naar die termen nadat ze 8 buisjes bloed hebben gestolen, komen er allerlei enge dingen als leukemie enzo voorbij
Gelukkig is het meeste standaard. Komt goed
Gast- Gast
Ik kreeg door mijn medicatie onwijze blauwe plekken, maar de arts vertrouwde het niet en zei dat we toch voor de zekerheid maar een bloedonderzoekje moesten doen. Ik kreeg gelijk de zenuwen, mijn neefje is overleden aan leukemie, daar moest ik gelijk aan denken. Gelukkig kwam het echt door mijn medicijnen.
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Misschien kun je het bij Toet meer een wijnonderzoek noemen.. Hoop dat ze tussen alle wijn nog bloed vinden.Evy schreef:Ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt, toet.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Wat heb je in bestelling, Evy? (Ik kwijl bijna)
Whahaha, ben je jaloers?
Ik heb alleen een McFlurrybakje gevuld met ijs en heel veel caramelsaus in bestelling. Hmmmmmmmmm!!!
Alex- Ratel
Reva schreef:Whaaaaa, dat doe ik ook nooit meer, Toetje. Ga je googlen naar die termen nadat ze 8 buisjes bloed hebben gestolen, komen er allerlei enge dingen als leukemie enzo voorbij
Jaa dat wilde ik eerst doen maar ik lijk wel gek ook, die uitslag is er tegenwoordig binnen één dag, wacht wel tot morgen.
@Lavendel (Of wie vroeg het?) Ik dénk dat ik ijzertekort/bloedarmoede heb. Alleen heeft de huisarts dat woord vandaag niet genoemd na het opsommen van mijn klachten, dus even wachten tot morgen.
Toet- Lady Post-a-lot
Evy schreef:Reva schreef:Wat heb je in bestelling, Evy? (Ik kwijl bijna)
Whahaha, ben je jaloers?
Ik heb alleen een McFlurrybakje gevuld met ijs en heel veel caramelsaus in bestelling. Hmmmmmmmmm!!!
Ow, nou dat trek ik nog wel
Blij dat ik het heb gevraagd
Gast- Gast
Ik zou me ook van alles in mijn hoofd halen Evy. Als ik een programma zie over enge aandoeningen voel ik al die rare dingen gelijk. Gelukkig was het niks.
Lavendel- Ratel
Smikkell schreef:Misschien kun je het bij Toet meer een wijnonderzoek noemen.. Hoop dat ze tussen alle wijn nog bloed vinden.Evy schreef:Ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt, toet.
Eerst moet ik weken lang bewijzen dat ik wél kan drinken, en nu moet ik gaan bewijzen dat ik ook weer niet zóveel drink
Toet- Lady Post-a-lot
Tegen ijzertekort helpt rode wijn toch?
Lavendel- Ratel
Reva schreef:Ow, nou dat trek ik nog wel
Blij dat ik het heb gevraagd
Gelukkig, kun je vannacht gewoon slapen.
Alex- Ratel
Lavendel schreef:Tegen ijzertekort helpt rode wijn toch?
Dan is dat uitgesloten.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Smikkell schreef:Misschien kun je het bij Toet meer een wijnonderzoek noemen.. Hoop dat ze tussen alle wijn nog bloed vinden.Evy schreef:Ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt, toet.
Eerst moet ik weken lang bewijzen dat ik wél kan drinken, en nu moet ik gaan bewijzen dat ik ook weer niet zóveel drink
Gast- Gast
Oja jij was toch je favoriete rode wijn aan het zoeken? Gevonden?
Lavendel- Ratel
toetje_ schreef:Smikkell schreef:Misschien kun je het bij Toet meer een wijnonderzoek noemen.. Hoop dat ze tussen alle wijn nog bloed vinden.Evy schreef:Ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt, toet.
Muhahahahahhaha, het is ook nooit goed, he?
Alex- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: