DagCafé
+17
Zininzon
Toet
GreenGrass
Lavendel
Burn
Bimbam
Kabouter
Jade
Lotus
Lejow
Sjaantje
Alex
Erin
ExpressoB
Rush
Pompoen
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
ExpressoB schreef:Reva schreef:
EB, das niet leuk, beterschap!
Ik ben mijn lunchreep aan het eten
Dankjewel..hoop dat het snel over is, want dit is kl.te.
en smaakt je lunchreep?
Deze is wel lekker ja! Choco crisp. De pinda nog wat vond ik minder geslaagd.
Gast- Gast
Lily schreef:haha ja bevallen super, lekker warme voetjes en heb tot nu toe nog geen last gehad van m`n voeten of rug (en dat heb ik wel bij alle andere schoenen als ik een dagje shop ofzo )
TD ja het gaat goed hoor Met jou? En de rest hier?
Fijn dat ze goed bevallen En fijn dat het goed gaat. Met mij gaat het ook wel goed
Gast- Gast
wat lief van `m
Haha ja ik heb nu ook 2 paar Ugg`s maar deze zitten wel veel beter en fijner dan die andere. En smakelijk met je lunchreep.
EB, beterschap
Veel plezier met de administratie rush. Is het veel of valt het mee? Hier doen we `m maandelijks eerst per kwartaal maar omdat we steeds te laat waren moeten we nu voor 'straf' `m maandelijks inleveren en dat vind ik veel fijner.
Haha ja ik heb nu ook 2 paar Ugg`s maar deze zitten wel veel beter en fijner dan die andere. En smakelijk met je lunchreep.
EB, beterschap
Veel plezier met de administratie rush. Is het veel of valt het mee? Hier doen we `m maandelijks eerst per kwartaal maar omdat we steeds te laat waren moeten we nu voor 'straf' `m maandelijks inleveren en dat vind ik veel fijner.
Gast- Gast
Nou dit zijn van die dingen die staan allemaal uitgewerkt in ons systeem, maar ze moeten van 2011 in mappen. Personeelsuren enzo. Dus mappen maken, labels printen, bestanden printen, gaatjes erin maken. In totaal zijn het 400 blaadjes ofzo. Opzich valt het mee als je lekker op dreef bent!Lily schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
pfff zie een supergave legging op Ebay, maar zou niet weten waar ik het mee moet combineren haha
Gast- Gast
deze: http://www.ebay.com/itm/3316-New-Fashion-Butterfly-Sunflower-Elastic-Trousers-/200660647543?pt=US_CSA_WC_Pants&hash=item2eb84e7e77
Gast- Gast
Dankje, Lily.
Grr, paar nagels beschadigd, had ze net gelakt, even van te voren moeten bedenken voordat ik een klusje ging doen.
Ben ook wel benieuwd naar die legging.
Grr, paar nagels beschadigd, had ze net gelakt, even van te voren moeten bedenken voordat ik een klusje ging doen.
Ben ook wel benieuwd naar die legging.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ben ik weer. En wat denk je? In twee filialen geweest en het stond gewoon nog niet in de schappen :S
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Vind het wel een coole legging! Alleen niks voor in de winter.
Er zitten genoeg kleurtjes in, dus van alles kun je er wel op dragen.
Er zitten genoeg kleurtjes in, dus van alles kun je er wel op dragen.
VeryCherry schreef:Ben ik weer. En wat denk je? In twee filialen geweest en het stond gewoon nog niet in de schappen :S
oow balen
Gast- Gast
Yup, voor Jan Lul naar de stad geweest.
VeryCherry schreef:Yup, voor Jan Lul naar de stad geweest.
Volgende keer eerst maar bellen?
Gast- Gast
ja maar als ik die legging koop moet ik ook wat nieuws voor erop kopen want heb wel zwarte truitjes/blazer maar geen rokjes e.d. En ben ook bang dat ie in werkelijkheid erg tegen valt
Thanks TD
Thanks TD
Gast- Gast
Oh das wel een goeie inderdaad, ga dat maar is doen dan
Heb trouwens wel iets supercutes gekocht; een snijplank met cupcakes en macarons erop
Heb trouwens wel iets supercutes gekocht; een snijplank met cupcakes en macarons erop
Lily schreef:ja maar als ik die legging koop moet ik ook wat nieuws voor erop kopen want heb wel zwarte truitjes/blazer maar geen rokjes e.d. En ben ook bang dat ie in werkelijkheid erg tegen valt
Thanks TD
Denk dat er een lang shirt op mooie is ipv een rok ...denk ik he... hahah
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lily schreef:ja maar als ik die legging koop moet ik ook wat nieuws voor erop kopen want heb wel zwarte truitjes/blazer maar geen rokjes e.d. En ben ook bang dat ie in werkelijkheid erg tegen valt
Thanks TD
Of zo'n actionrokje onder een lang(er) shirt erbij, dat je gewoon een klein randje ziet.
Gast- Gast
ik vind het een zomerse legging en zou 'm nu niet kopen
geen rokje erop doen maar iets langs, iniedergeval net iets wat over je billen valt
geen rokje erop doen maar iets langs, iniedergeval net iets wat over je billen valt
VeryCherry schreef:Oh das wel een goeie inderdaad, ga dat maar is doen dan
ooh foto!! Bj het kruitvat gehaald?
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Lily schreef:ja maar als ik die legging koop moet ik ook wat nieuws voor erop kopen want heb wel zwarte truitjes/blazer maar geen rokjes e.d. En ben ook bang dat ie in werkelijkheid erg tegen valt
Thanks TD
Of zo'n actionrokje onder een lang(er) shirt erbij, dat je gewoon een klein randje ziet.
oh ja dat zou wel kunnen denk ik ja.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: