Ojee, ze zijn stil
+7
LMCurious
Fearie
VeryCherry
Paper Crown
Tania
Pussycat
Tinkie
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ojee, ze zijn stil
Ik leer het ook nooit: niet van genieten als de kinderen stil aan het spelen zijn, maar altijd kijken wat ze aan het uitvreten zijn!
Zo waren ze lekker stil op de bank even televisie kijken, dacht ik.
Ik even achter de computer totdat ik ineens de oudste hoor zeggen: Nila mooi maken.
De alarmbellen gaan meteen rinkelen.
Blijken ze een fles zonnebrandcreme uit een kast te hebben gehaald en zichzelf en de bank eronder te hebben gesmeerd.
Na veel geschrob de kinderen aardig schoon.
De zwarte bank heeft helaas nog wel witte vlekken, misschien als de zon goed schijnt hem maar buiten zetten om bij te kleuren.
Hij is in ieder geval goed beschermt.
Nog meer moeders die er weleens in trappen, of ben ik de enige naïeve moeder?
Zo waren ze lekker stil op de bank even televisie kijken, dacht ik.
Ik even achter de computer totdat ik ineens de oudste hoor zeggen: Nila mooi maken.
De alarmbellen gaan meteen rinkelen.
Blijken ze een fles zonnebrandcreme uit een kast te hebben gehaald en zichzelf en de bank eronder te hebben gesmeerd.
Na veel geschrob de kinderen aardig schoon.
De zwarte bank heeft helaas nog wel witte vlekken, misschien als de zon goed schijnt hem maar buiten zetten om bij te kleuren.
Hij is in ieder geval goed beschermt.
Nog meer moeders die er weleens in trappen, of ben ik de enige naïeve moeder?
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ojee, ze zijn stil
Aiaiai, de hele bank eronder...
Bij mij gaan ook alle alarmbellen rinkelen als ze een keer stil is. Meestal zit ze dan stiekem aan een stopcontact (die zijn wel allemaal afgedekt met zo'n plaatje voor de gaatjes) of zit ze aan mijn spullen of is ze stiekem de voorraadkast aan het plunderen.
Bij mij gaan ook alle alarmbellen rinkelen als ze een keer stil is. Meestal zit ze dan stiekem aan een stopcontact (die zijn wel allemaal afgedekt met zo'n plaatje voor de gaatjes) of zit ze aan mijn spullen of is ze stiekem de voorraadkast aan het plunderen.
Gast- Gast
Hahaha ow dat is niet leuk!
Hmm nog geen last van maar het zal vast gauw zover zijn.
Hmm nog geen last van maar het zal vast gauw zover zijn.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Mijn dochter is nog te jong om bewust geen geluid te maken als ze ergens mee bezig is wat niet mag, maar laatst ben ik toch even gaan kijken toen ze zich erg lang alleen aan het vermaken was.. Bleek ze pagina's uit mijn agenda aan het scheuren/opeten te zijn
Gast- Gast
Mijn zoontje begint nu nog hard te lachen als hij iets gaat doen wat niet mag, dus dat is wel makkelijk
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Twellie: De voorraadkast plunderen is hier ook wel gebeurd, huis heeft nog 3 dagen naar kerriepoeder geroken.
Pussycat: Een gewaarschuwd mens telt voor 2 zeggen ze toch
Dromertje: Niet handig, was het nog een beetje te redden?
Tania: dat is wel handig dat hij nog hard lacht, ik heb hier echt 2 stiekemerd geloof ik.
Tania: dat is wel handig dat hij nog hard lacht, ik heb hier echt 2 stiekemerd geloof ik.
Tinkie- Fluisteraar
Tinkie schreef:Twellie: De voorraadkast plunderen is hier ook wel gebeurd, huis heeft nog 3 dagen naar kerriepoeder geroken.
ja, ze was vooraan bij september 2010 begonnen, dus de schade viel mee
Gast- Gast
Ahahahaha!
Mijn nichtje had de sudocreme te pakken. ALLES zat onder.. de tv en het bed van dr ouders.. alllles!
Mijn nichtje had de sudocreme te pakken. ALLES zat onder.. de tv en het bed van dr ouders.. alllles!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mijn zoontje was toen hij 2 was ook een keer te stil, bleek dat hij zijn hele lijf+haar had ingesmeerd met vaseline. Niet leuk!!
Man, ben dagen bezig geweest het uit zijn haar te krijgen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Handig om te lezen wat mijn kleine dus over een jaar allemaal zal gaan uitspoken als ie stil is.
@ TO, hoop dat je bankstel niet teveel schade eraan overhoudt
@ TO, hoop dat je bankstel niet teveel schade eraan overhoudt
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Die creme is herkenbaar Toen ik beneden kwam had hij zijn hele gezicht,armen,benen,buik volgesmeerd met bepanthen creme.. Ik vroeg waarom zei meneer heel laconiek; Tja mama, ik had zo'n schrale huid *meneer praat ons duidelijk na *
Gelukkig was het alleen zijn huid en konden we er samen om lachen! Maar wanneer hij de muur/bank had besmeerd was het minder tof geweest..
Gelukkig was het alleen zijn huid en konden we er samen om lachen! Maar wanneer hij de muur/bank had besmeerd was het minder tof geweest..
Gast- Gast
Ohw zo herkenbaar!!! Toen ik klaar was met strijken paar weken geleden ging ik op zijn kamertje kijken had hij 3 pakken luierdoekjes leeggetrokken en nog een paar paakjes waar hij aan begonnen was maar neit had afgemaakt. Zegt ie heel trots: Schaapje is weer schoon!!!!! Dus ik vroeg of die dan vies was. Antwoord hij, ja want hij had gepoept. Dusssss......
Ben trouwens als ik jullie vaseline en zonnebrand verhalen hoor wel blij dat hij alleen doekjes ter beschikking had!
Ben trouwens als ik jullie vaseline en zonnebrand verhalen hoor wel blij dat hij alleen doekjes ter beschikking had!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb geen kindjes maar herken het zeker wel. Ik pas vaak op mijn neefje (2jr3mnd) en nichtje( 6 maanden). Gisteren met het oppassen ineens hoorde ik hem niet meer zingen/praten maar wel wat gekraak. Ik was de kleine een fles aan het geven dus kon er niet meteen heen. Toen ineens hoorde ik wat gegniffel en een heel vrolijk "koekieeeeeeeeeeeeee". Ja die zat al achter in zijn keel toen :p Het ratje
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Dromertje: Fijn dat ze voorin was begonnen
Sudocreme is echt bende, net als vaseline, gelukkig was ik daar tot nu toe snel genoeg bij.
LMCurious: Stiekem wel schattig, en idd gelukkig dat het alleen doekjes waren.
Heb hoop dat het er in de wasmachine uitgaat.
Lang leve de Ikea banken met wasbare hoezen.
(De muur gaan we pas overschilderen als ze wat ouder zijn, nu moeten we nog maar even leven met beschuit met pindakaas stempels op de muur.)
Sudocreme is echt bende, net als vaseline, gelukkig was ik daar tot nu toe snel genoeg bij.
LMCurious: Stiekem wel schattig, en idd gelukkig dat het alleen doekjes waren.
Heb hoop dat het er in de wasmachine uitgaat.
Lang leve de Ikea banken met wasbare hoezen.
(De muur gaan we pas overschilderen als ze wat ouder zijn, nu moeten we nog maar even leven met beschuit met pindakaas stempels op de muur.)
Tinkie- Fluisteraar
De combinatie S en stil zijn....... KLOPT NIET !!!!
Tot nu toe betrap ik hem altijd met van alles als mijn kleine boef te stil is ! En hij weet het want zodra ik eraan kom kijkt hij snel naar me, trekt zijn breedste lach op en laat alles uit zijn handen vallen. En rent vervolgens weg !
Gelukkig heeft hij de cremepjes nog niet uitgevonden omdat ik altijd net op tijd ben hahaha
Tot nu toe betrap ik hem altijd met van alles als mijn kleine boef te stil is ! En hij weet het want zodra ik eraan kom kijkt hij snel naar me, trekt zijn breedste lach op en laat alles uit zijn handen vallen. En rent vervolgens weg !
Gelukkig heeft hij de cremepjes nog niet uitgevonden omdat ik altijd net op tijd ben hahaha
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Mijn zoontje was toen hij 2 was ook een keer te stil, bleek dat hij zijn hele lijf+haar had ingesmeerd met vaseline. Niet leuk!!
herkenbaar! Hier ook zo'n 2 jarige haha, ik zat boven te voeden en beneden was het stil. Toen ik beneden kwam stond hij al te grijnzen bij het traphekje, en dit was het resultaat:
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 5:38; in totaal 1 keer bewerkt
Sneeuwwitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 95
Ik kan gelukkig gewoon mijn gang gaan als ze bijvorbeeld op de bank tv aan het kijken is, maar alleen laten spelen gaat hier ook niet hoor.. Stil spelen is een duidelijk signaal dat er iets niet goed zit
Mijn dochter heeft ook weleens een halve pot sudocreme uitgesmeerd, over haarzelf en over haar knuffels+bed+dekens... En die beren hadden allemaal van die keurige witte maskers hahaha, ik kon er wel om lachen! En haar reactie was toch ook erg serieus; ze hadden irritatie..
Als ze aan het verven of kleuren is, moet ik ook opletten. Als het stil wordt, is ze zichzelf aan het kleuren
Mijn dochter heeft ook weleens een halve pot sudocreme uitgesmeerd, over haarzelf en over haar knuffels+bed+dekens... En die beren hadden allemaal van die keurige witte maskers hahaha, ik kon er wel om lachen! En haar reactie was toch ook erg serieus; ze hadden irritatie..
Als ze aan het verven of kleuren is, moet ik ook opletten. Als het stil wordt, is ze zichzelf aan het kleuren
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Soortgelijke onderwerpen
» 4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?
» Ojee vlooien
» Stil zitten
» Ojee te laat met auto keuren watnu?
» om even stil te staan hoe bijzonder het is...
» Ojee vlooien
» Stil zitten
» Ojee te laat met auto keuren watnu?
» om even stil te staan hoe bijzonder het is...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: