Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pfff

+9
kwak
Fayebella
Susan
Lady4
Esperanza
Toet
Lavendel
Polly
Paper Crown
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown zo 6 nov 2011 - 23:24

Lady4 schreef:Ondanks alle ellende, vind ik het echt mooi om te lezen dat je man en zijn vader hun contact weer aan het opbouwen zijn. Als ik het zo hoor, hebben ze allebei een heleboel moeten missen in de afgelopen jaren.

Ja.. ik ook! Die nieuwe relatie is inmiddels zijn vrouw.. al 20 jaar.. ze hebben een goed leventje samen en een heel grote vriendenkring..die krijg je niet zomaar.. de moeder van mijn moeder heeft niet 1 echte vriend..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Susan zo 6 nov 2011 - 23:49

Natuurlijk is het een klotestreek van zijn moeder dat ze zijn oma heeft opgestookt, maar als ik het zo lees dan vind ik dat oma zelf ook niet helemaal spoort. Zelfs al zou ze de verhalen van haar dochter geloven, dan wil je toch gewoon de andere kant van het verhaal horen en er normaal over praten? Ik bedoel, dingen als 'ik hoop dat je vrouw doodgaat aan kanker' en 'leuk voor je, ik hoop dat je knie heel erg pijn doet' zijn in mijn ogen compleet gestoord.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown ma 7 nov 2011 - 1:19

Susan schreef:Natuurlijk is het een klotestreek van zijn moeder dat ze zijn oma heeft opgestookt, maar als ik het zo lees dan vind ik dat oma zelf ook niet helemaal spoort. Zelfs al zou ze de verhalen van haar dochter geloven, dan wil je toch gewoon de andere kant van het verhaal horen en er normaal over praten? Ik bedoel, dingen als 'ik hoop dat je vrouw doodgaat aan kanker' en 'leuk voor je, ik hoop dat je knie heel erg pijn doet' zijn in mijn ogen compleet gestoord.

Ja.. die oma is ook niet wijs.. Echt niet. Ze hebben bijv een nichtje (de kleindochter van 't broertje van zijn oma) zij is geestelijk gehandicapt, syndroom van Down.. op een verjaardag zat oma zich helemaal stuk te lachen toen ze het meisje nadeed.. ze zei: 'Ik vroeg steeds aan E hoe heet jij?' en dan deed ze E na, wat voor vreemd geluid er uit dat meisje kwam.. Dat geloof je toch niet?!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Susan ma 7 nov 2011 - 1:20

2CKC2 schreef:

Ja.. die oma is ook niet wijs.. Echt niet. Ze hebben bijv een nichtje (de kleindochter van 't broertje van zijn oma) zij is geestelijk gehandicapt, syndroom van Down.. op een verjaardag zat oma zich helemaal stuk te lachen toen ze het meisje nadeed.. ze zei: 'Ik vroeg steeds aan E hoe heet jij?' en dan deed ze E na, wat voor vreemd geluid er uit dat meisje kwam.. Dat geloof je toch niet?!

Dat was toch de zus van oma, of ben ik nou in de war?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown ma 7 nov 2011 - 1:21

Susan schreef:
2CKC2 schreef:

Ja.. die oma is ook niet wijs.. Echt niet. Ze hebben bijv een nichtje (de kleindochter van 't broertje van zijn oma) zij is geestelijk gehandicapt, syndroom van Down.. op een verjaardag zat oma zich helemaal stuk te lachen toen ze het meisje nadeed.. ze zei: 'Ik vroeg steeds aan E hoe heet jij?' en dan deed ze E na, wat voor vreemd geluid er uit dat meisje kwam.. Dat geloof je toch niet?!

Dat was toch de zus van oma, of ben ik nou in de war?

Je bent in de war. Het is zijn oma.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Susan ma 7 nov 2011 - 1:22

2CKC2 schreef:
Susan schreef:
2CKC2 schreef:

Ja.. die oma is ook niet wijs.. Echt niet. Ze hebben bijv een nichtje (de kleindochter van 't broertje van zijn oma) zij is geestelijk gehandicapt, syndroom van Down.. op een verjaardag zat oma zich helemaal stuk te lachen toen ze het meisje nadeed.. ze zei: 'Ik vroeg steeds aan E hoe heet jij?' en dan deed ze E na, wat voor vreemd geluid er uit dat meisje kwam.. Dat geloof je toch niet?!

Dat was toch de zus van oma, of ben ik nou in de war?

Je bent in de war. Het is zijn oma.

Oh ja, ik lees het, het is de kleindochter van de broer van oma. Raar hoor. Ik dacht juist dat die oma wel lief was, maar die is dus net zo gek.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown ma 7 nov 2011 - 1:24

Susan schreef:
2CKC2 schreef:
Susan schreef:
2CKC2 schreef:

Ja.. die oma is ook niet wijs.. Echt niet. Ze hebben bijv een nichtje (de kleindochter van 't broertje van zijn oma) zij is geestelijk gehandicapt, syndroom van Down.. op een verjaardag zat oma zich helemaal stuk te lachen toen ze het meisje nadeed.. ze zei: 'Ik vroeg steeds aan E hoe heet jij?' en dan deed ze E na, wat voor vreemd geluid er uit dat meisje kwam.. Dat geloof je toch niet?!

Dat was toch de zus van oma, of ben ik nou in de war?

Je bent in de war. Het is zijn oma.

Oh ja, ik lees het, het is de kleindochter van de broer van oma. Raar hoor. Ik dacht juist dat die oma wel lief was, maar die is dus net zo gek.
Laten we het erop houden, dat ze liever is dan zijn moeder. Maar ook een heks hoor. Alleen mijn man heeft een hele grote zwakte voor d'r.. als je haar ziet, zou jij het ook hebben.. klein vrouwtje van 1.45,helemaal wit haar en vol rimpels en grote blauwe ogen met bril.. Wolf in schaapskleding!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Susan ma 7 nov 2011 - 1:27

Dan schrik je je ook rot als die opeens zo begint te schelden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown ma 7 nov 2011 - 1:36

Susan schreef:Dan schrik je je ook rot als die opeens zo begint te schelden.

Mijn man vertelde daarna dat hij haar regelmatig van de grond had moeten rapen. Dronken in d'r eigen plas lag ze.. op de grond in d'r nakie.............. voor hem was het herkenbaar.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Lavendel ma 7 nov 2011 - 1:40

Ik geloof dat ik nu wel doorheb waar zijn moeder het van heeft. Kan zijn vader bijna geen ongelijk geven dat hij is weggegaan. Oke terzijde gelaten dat hij wel je man in de steek heeft gelaten. Triest hoor.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 2:11

Jeetje wat een verhaal! Ik vind het echt onwijs knap dat jullie je zo goed gedragen. Het lijkt me zó ontzettend moeilijk om je in te houden ondanks alle rot streken. Als ik je verhaal alleen al lees heb ik de neiging om ze op te zoeken. Maar dat heeft geen zin natuurlijk.
Ik kan je er geen advies in geven verder. Juist omdat jullie het al zo goed doen samen. Wat bijzonder ook dat je man niet zo'n mafkees is. Hij is immers wel bij zijn oma opgegroeit.

Gelukkig dat het contact word opgebouwd met zijn vader. Ik hoop dat jullie wel wat meer aan die mensen hebben.

In elk geval een dikke knuffel! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 2:17

Ik dacht dat mijn moeder al psycho was, maar jouw schoonmoeder (en oma) slaat echt alles! Enige tip die ik kan geven is: verbreek het contact. Met zulke mensen moet je geen contact meer willen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Fayebella ma 7 nov 2011 - 3:27

Jeetje, ik heb wel vaker een topic gelezen over jouw schoonmoeder, maar die oma spoort ook voor geen meter. Echt heel knap dat jullie het nog steeds negeren. Maar ik ben het wel met Jolicious eens. Probeer (hoe moeilijk dat ook is), het contact te verbreken. Ik denk dat dat zoveel rust geeft voor jou en jouw man.
Veel beterschap voor jouw man met zijn knie. Hopelijk komt het allemaal goed.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  kwak ma 7 nov 2011 - 3:43

tjee.. wat een verhaal zeg!
ik weet niet eens wat ik hier op moet zeggen, dus ik geef je maar een dikke knuffel hug .

veel sterkte met je man en zijn knie en de hele situatie er om heen!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Kabouter ma 7 nov 2011 - 5:39

kwak schreef:tjee.. wat een verhaal zeg!
ik weet niet eens wat ik hier op moet zeggen, dus ik geef je maar een dikke knuffel hug .

veel sterkte met je man en zijn knie en de hele situatie er om heen!

+1
Mijn handen gaan er bijna van jeuken.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Isis ma 7 nov 2011 - 8:00

Bah zeg, wat een gedrag! Ik kan ook alleen maar adviseren om geen aandacht te geven, hoe moeilijk ook. Want dat gedrag is best wel misselijkmakend. En hoe erg is het wel niet dat jouw vriend met dit gedrag heeft moeten opgroeien! Wat een sterke man, dat hij nu zo'n stabiel huwelijk met jou kan hebben en het goed doet in het leven. Want dat lijkt me best zwaar! Ik heb altijd geleerd dat je de band met je ouders nooit écht kan verbreken. Je kan dat wel in de praktijk maar je ouders zullen wel altijd je ouders blijven... Hoe gaat hij hier zelf mee om? Want ook al kan je dit plaatsen ('psychische ziekte', 'borderline'), het is en blijft toch zijn moeder (ook al is ze die term niet echt waard, lijkt me).

Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 8:23

Jeeeej CKC het wordt steeds gekker, ze sporen echt beide niet. We echt ontzettend zielig voor je man, je zou maar zo'n moeder en oma hebben. Voor jou is dit ook erg moeilijk, je zit er midden in, gelukkig weel je man hoe jij bent. Ik herken veel in je verhalen over mijn schoonmoeder, wij hebben sinds augustus vorig jaar helemaal geen contact meer met haar, en ik moet zeggen dat we van binnen echt nog weleens boos of verdrtietig zijn maar het geeft o zoveel rust.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  studiebol di 8 nov 2011 - 1:37

Wat een verhaal zeg! niet normaal!

Maar op je vraag of jij moet bellen? Dat zou ik niet doen, op die manier beland je er alleen maar meer in. Hoe vervelend ook voor je vriend. En hoe vervelend het ook is om hem verdrietig te zien.. ik zou echt geen contact met zijn oma zoeken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  TGR di 8 nov 2011 - 9:46

Wat moeilijk voor je man. Hoe het ook is, het blijft familie. Het is lastig om die mensen uit je leven te bannen. Vooral omdat ze vaak zoveel fout kunnen doen voor de maat vol is en zelfs dan wil je er nog het beste van maken.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  - Pagina 2 Empty Re: Pfff

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum