Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pfff zo vergeetachtig...

5 plaatsers

Ga naar beneden

Pfff zo vergeetachtig... Empty Pfff zo vergeetachtig...

Bericht  Printje do 23 mei 2013 - 9:20

Echt ik weet niet wat ik heb maar ik ben zo ontzettend vergeetachtig, niet meer normaal...

Het is op school knetterdruk, als ik het zo geweten had.. had ik misschien toch nog verlof eraan vast geplakt want ik overzie het ff niet meer. Ik schrijf lijstjes tot ik me een ons weeg maar blijf echt zo'n stomme dingen gewoon vergeten, dingen die ik al jaren weet heb ik nu totaal niet bij stilgestaan...

Het zal wel een combi zijn van alles, weinig slaap, druk thuis, druk op school maar ik word er ff helemaal gek van.


Iemand nog een tip wat ik zou kunnen doen? Een collega had het over ijzertekort maar heeft dat met vergeetachtigheid te maken?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vergeetachtig... Empty Re: Pfff zo vergeetachtig...

Bericht  SarahKey do 23 mei 2013 - 9:23

Dat hoort nog bij het ontzwangeren. Naja kan dan.. niet iedereen heeft er last van.
Ik denk dat je het gewoon moet gaan accepteren en lijstjes blijven maken.
Uiteindelijk gaat het beter.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vergeetachtig... Empty Re: Pfff zo vergeetachtig...

Bericht  Twellie do 23 mei 2013 - 9:45

Het hoeft niet per se iets hormonaals te zijn, maar kan ook een gevolg zijn van teveel werk en te weinig slaap.

Heb je mogelijkheden om meer rust in te bouwen? Werk overdragen naar een collega? Of in het weekend een vaste uitslaapdag houden?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vergeetachtig... Empty Re: Pfff zo vergeetachtig...

Bericht  Printje do 23 mei 2013 - 9:48

Twellie nee helaas niet. Ik heb geen duo die ik eventueel dingen zou kunnen overdragen, en man is in het weekend maar de scouting dus ook dan geen rust voor mij. Eventueel de zondagochtend maar ook die zit vaak te vol.


Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vergeetachtig... Empty Re: Pfff zo vergeetachtig...

Bericht  Supertalentje do 23 mei 2013 - 9:52

Ik vind die van Twellie wel goed, uitslaapdag en onthou-dingen proberen uittebesteden aan de mensen om je heen. En uitgebreidere lijstjes, haha!

Ijzertekort heb ik nog nooit van gehoord, maar ik ben geen arts smile Appelstroop kun je gewoon op je brood doen en in zo'n multivitamine zal ook ijzer zitten. Als je echt ijzertabletten ofzo wilt weet ik niet of die vrij verkrijgbaar zijn en of dat dan schadelijk is als er niks met je ijzer is. Misschien iig even laten prikken bij de HA?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vergeetachtig... Empty Re: Pfff zo vergeetachtig...

Bericht  Tania do 23 mei 2013 - 10:12

Kun je dit niet aangeven op je werk? Misschien is er iemand die je voor de laatste weken van het schooljaar kan ondersteunen? Hoeft niet veel te zijn maar gewoon een paar dingen overnemen waardoor jij iets meer lucht krijgt. Na de zomervakantie gaat het vast wel weer beter. En toch op zondag een keertje uitslapen, dan maar een keer een afspraak afzeggen. Je moet ook aan jezelf denken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vergeetachtig... Empty Re: Pfff zo vergeetachtig...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum