Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kip kruiden

+5
Makamba
silly-one
Inge
Zwerver
TukTuk
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kip kruiden - Pagina 2 Empty Re: Kip kruiden

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 23:20

Deze schijnt ook best lekker te zijn van Verstegen

Kip kruiden - Pagina 2 000734128_001_185752_200

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kip kruiden - Pagina 2 Empty Re: Kip kruiden

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 5:09

Sue schreef:Ik maak wel eens wraps met sla, tomaat, rode ui, mosterddressing en kip met een zakje van Texmex, Crispy Chicken Bites Seasoning Mix.

Deze heb ik van de week gekocht en vanavond ben ik (eindelijk een keer) vroeg thuis dus ik ga eens lekker koken voor mezelf Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kip kruiden - Pagina 2 Empty Re: Kip kruiden

Bericht  Sue do 17 nov 2011 - 22:28

Zusje schreef:
Sue schreef:Ik maak wel eens wraps met sla, tomaat, rode ui, mosterddressing en kip met een zakje van Texmex, Crispy Chicken Bites Seasoning Mix.

Deze heb ik van de week gekocht en vanavond ben ik (eindelijk een keer) vroeg thuis dus ik ga eens lekker koken voor mezelf Very Happy.

En, heeft het je gesmaakt? Very Happy
Sue
Sue
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kip kruiden - Pagina 2 Empty Re: Kip kruiden

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 5:33

Sue schreef:
Zusje schreef:
Sue schreef:Ik maak wel eens wraps met sla, tomaat, rode ui, mosterddressing en kip met een zakje van Texmex, Crispy Chicken Bites Seasoning Mix.

Deze heb ik van de week gekocht en vanavond ben ik (eindelijk een keer) vroeg thuis dus ik ga eens lekker koken voor mezelf Very Happy.

En, heeft het je gesmaakt? Very Happy

Ik had de kip denk ik net te lang in de oven, sommige stukjes waren een beetje droog... Maar vond het wel lekker! Volgende keer ga ik die met paprika proberen die iemand hier noemde Very Happy. Deze was in ieder geval zeker voor herhaling vatbaar! Had de zakjes trouwens nooit gezien maar ze verkopen ze ook niet bij mijn supermarkt, vandaar smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kip kruiden - Pagina 2 Empty Re: Kip kruiden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum