DagCafé
+22
Merai
Toet
Raindrop
Lavendel
ExpressoB
sonly
Susan
Rush
Lotus
Rovine
GreenGrass
Sjaantje
May
Suus
Alex
luenca
silly-one
Burn
Happydobby
Erin
Kabouter
Qiara
26 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Goedenacht, nachtdienst nummer 3 en de laatste.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vroeg me al af of je er vandaag weer zou zijn.Happydobby schreef:Goedenacht, nachtdienst nummer 3 en de laatste.
Gast- Gast
Hey HD!!
Ja Smik ik ben heeeuul trots!
Ja Smik ik ben heeeuul trots!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Heb nu een bel maar dat is zo'n zeurkous, heb nu de koffie op, diepe zucht en tot 10 tellen.
Happydobby- Ratel
Wat doe jij is bed????????????Reva schreef:We hebben een bellerrrrrr
Ow brrr, koud in bed.
Gast- Gast
Ik heb liever gewoon 60 euro IN mijn portemonnee. Als hij nou heeel mooi is, zou ik het er wel voor over hebben.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Wat doe jij is bed????????????Reva schreef:We hebben een bellerrrrrr
Ow brrr, koud in bed.
Ik beken: ik lig bijna altijd voor 0.00 in bed.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Wat doe jij is bed????????????Reva schreef:We hebben een bellerrrrrr
Ow brrr, koud in bed.
Haha, lekker toch! Ik zou ook wel naar bed willen, maar dat kan pas om 7.30.
Happydobby- Ratel
Geld hebben alleen om in je portemonnee te stoppen vind ik ook niets. Ik geef het liever uit aan een portemonnee dan aan drank. Al zou ik nu een moord doen voor een fles wijn. Zei ik dat gister ook al niet?toetje_ schreef:Ik heb liever gewoon 60 euro IN mijn portemonnee. Als hij nou heeel mooi is, zou ik het er wel voor over hebben.
Gast- Gast
Ik lig in bed tijdens de openingstijden van de supermarkt. En die worden steeds ruimerReva schreef:Smikkell schreef:Wat doe jij is bed????????????Reva schreef:We hebben een bellerrrrrr
Ow brrr, koud in bed.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Geld hebben alleen om in je portemonnee te stoppen vind ik ook niets. Ik geef het liever uit aan een portemonnee dan aan drank. Al zou ik nu een moord doen voor een fles wijn. Zei ik dat gister ook al niet?toetje_ schreef:Ik heb liever gewoon 60 euro IN mijn portemonnee. Als hij nou heeel mooi is, zou ik het er wel voor over hebben.
Ja, je valt nu wel in herhaling. Verder heb je ook gelijk, 60 euro er in om zo snel mogelijk uit te geven
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Geld hebben alleen om in je portemonnee te stoppen vind ik ook niets. Ik geef het liever uit aan een portemonnee dan aan drank. Al zou ik nu een moord doen voor een fles wijn. Zei ik dat gister ook al niet?toetje_ schreef:Ik heb liever gewoon 60 euro IN mijn portemonnee. Als hij nou heeel mooi is, zou ik het er wel voor over hebben.
Laat mij eens zien wat jij nou mooi vind aan design. Ben ik erg benieuwd naar.
Erin- Ratel
Nee i know, maar toch. Ik ben gewoon benieuwd
Erin- Ratel
Goedenacht ladies!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Hey!
Erin- Ratel
Merai! Hoe ging je tentamen vrijdag?
Toet- Lady Post-a-lot
Merai is de liefste..
Sindskort ben ik helemaal fan van geel. Eerder heb ik nooit iets gehad met geel, maar mijn nieuwe geel tas en schoenen zijn nu mijn beste vrienden.
Nu lees ik net dat geel een goede uitwerking heeft op de hersenen, positieve energie geeft en zenuwen versterkt. Uit onderzoek bleek dat mensen die in een isoleercel zelf de kleur van het licht konden bepalen, het meest kozen voor geel. Het schijnt heilzaam te zijn bij depressie en moedeloosheid en wordt al eeuwen geassocieerd met levenslicht, creativiteit en vrolijkheid.
Als je het zo bekijkt kan ik geel ook heel goed om me heen gebruiken. Laat ik nu net aan het twijfelen zijn of ik dat gele portemonneetje nou wel of niet moet bestellen
Sindskort ben ik helemaal fan van geel. Eerder heb ik nooit iets gehad met geel, maar mijn nieuwe geel tas en schoenen zijn nu mijn beste vrienden.
Nu lees ik net dat geel een goede uitwerking heeft op de hersenen, positieve energie geeft en zenuwen versterkt. Uit onderzoek bleek dat mensen die in een isoleercel zelf de kleur van het licht konden bepalen, het meest kozen voor geel. Het schijnt heilzaam te zijn bij depressie en moedeloosheid en wordt al eeuwen geassocieerd met levenslicht, creativiteit en vrolijkheid.
Als je het zo bekijkt kan ik geel ook heel goed om me heen gebruiken. Laat ik nu net aan het twijfelen zijn of ik dat gele portemonneetje nou wel of niet moet bestellen
Gast- Gast
smikkel, gewoon doen. anders krijg je vaak spijt.
Happydobby- Ratel
Aah jullie zijn lief
Het tentamen ging geloof ik wel goed! Ik vind het altijd moeilijk om er uitspraken over te doen maar ik denk dat ik het wel gehaald moet hebben!
Hoe gaat het met jullie?
Het tentamen ging geloof ik wel goed! Ik vind het altijd moeilijk om er uitspraken over te doen maar ik denk dat ik het wel gehaald moet hebben!
Hoe gaat het met jullie?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Hij is er volgens jaar ook nog wel hoor.Happydobby schreef:smikkel, gewoon doen. anders krijg je vaak spijt.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: