DagCafé
+22
Merai
Toet
Raindrop
Lavendel
ExpressoB
sonly
Susan
Rush
Lotus
Rovine
GreenGrass
Sjaantje
May
Suus
Alex
luenca
silly-one
Burn
Happydobby
Erin
Kabouter
Qiara
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Haha, ik eigenlijk ook wel. Ging nog helemaal kijken of ík dan zo'n spuit 11 was en op een onderwerp van 3 pagina's terug reageerde ofzo... Maar nee, twee reacties erboven
Gast- Gast
Pff, kom ik weer, ik heb m'n dag geloof ik vandaag niet... Ik vind het ineens zo'n verschrikkelijk naar idee om straks alleen te zijn, of in elk geval alleen te wonen... Nee, ik kom niet van m'n keuze terug, maar ik heb gewoon een zeurbui vandaag.
Gast- Gast
Het zal de komende tijd nog wel even moeilijk blijven. Enerzijds weet je dat je zo niet verder wilt en heb je de keuze gemaakt om alleen verder te gaan, maar aan de andere kant was het samenzijn niet zo slecht etc. Volgens mij is dit heel normaal, dat heb ik destijds ook wel gehad.
Toch een dikke
Toch een dikke
Gast- Gast
Het is ook een hele andere situatie dan Mapje. Van samen naar alleen. Je moet aan alles wennen nog denk ik.
Gast- Gast
Lijkt me niet meer dan normaal, Maple, maar alleen wonen is voornamelijk heerlijk
Gast- Gast
Ik denk dat ik de eerste dagen/weken echt met het idee ga leven dat hij elk moment weer binnen kan stappen. En het klussen in m'n eigen huisje, of dat nou hier is of een ander huisje, ik denk dat dat heel emotioneel zou worden.
En ik heb vandaag m'n trouwring af gedaan...
Boehoe, Mappie jankt alwéér.
En ik heb vandaag m'n trouwring af gedaan...
Boehoe, Mappie jankt alwéér.
Gast- Gast
Mapje lieve schat dat 'hoort' er bij allemaal helaas. En janken mag ook gerust en emotioneel zijn. dit is ook niet niks.
Gast- Gast
Hoi.
Bah Maple, wat rot allemaal. Is er al zicht op een huisje? Is het nu geen idee dat hij alvast naar zijn ouders gaat? is waarschijnlijk fijner voor allebei.
Bah Maple, wat rot allemaal. Is er al zicht op een huisje? Is het nu geen idee dat hij alvast naar zijn ouders gaat? is waarschijnlijk fijner voor allebei.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
We zijn nu bezig om te kijken of ik hier kan blijven wonen, dan gaat hij op zoek naar een huurwoning. En als dat niet lukt, dan kan ik zijn inschrijving bij de woningbouw overnemen, en we hebben vanmiddag min of meer besproken dat ik dat dan idd ga doen en dan ga huren, dan gaat hij weer terug naar zijn ouders. Denk dat een huisje opzich dus geen probleem moet zijn. Sowieso, alle beren die ik voor mezelf op de weg zag blijken allemaal mee te vallen, dat gelukkig wel. Maar ik heb het idee dat het allemaal vandaag pas echt tot me doordringt. Hij was vanmiddag zo bezorgd... 't is een zak eerste klas maar het was zo fijn dat hij me vasthield...
Gast- Gast
Maar op welke termijn kan dit allemaal gebeuren? Want het lijkt me niet fijn als je nog weken bij elkaar leeft?
En natuurlijk is het fijn als hij je nog even vasthoudt. Je hebt wel jaren met elkaar gedeeld. Maar het is over tussen jullie en jullie moeten zo snel mogelijk je eigen weg gaan denk ik.
En natuurlijk is het fijn als hij je nog even vasthoudt. Je hebt wel jaren met elkaar gedeeld. Maar het is over tussen jullie en jullie moeten zo snel mogelijk je eigen weg gaan denk ik.
Lavendel- Ratel
Ik heb geen idee, ik moet zelf ook ana het idee wennen en wil eigenlijk ook niet te snel. 't Moet allemaal even rustig z'n plek vinden. Maar we zijn wel zo langzaam aan dingen aan het regelen idd.
Gast- Gast
Zo ik ben er weer even!
Heftig Maple!
Heftig Maple!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hey Evy!
Erin- Ratel
Reva schreef:Ik zit klaar voor Obese
+1, samen met een bakje versgezette koffie.
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Ik zit klaar voor Obese
+1, samen met een bakje versgezette koffie.
Ik met een groene paprika
Zijn er mensen aanwezig die weleens boodschappen doen bij de Aldi? Verkopen ze daar ook zonnebloemolie enzo? Ja, ik kom er nooit, dus heb geen idee Of hebben ze gewoon alles net zoals een andere supermarkt? Ik kom er morgen langs eentje namelijk.
Gast- Gast
Ja zonnebloemolie is er ook bij de Aldi
Ze hebben over het algemeen wel veel. Wel minder keus in vlees.
Noem maar wat en dan zal ik zeggen of het e ris (als ik het weet he )
Ze hebben over het algemeen wel veel. Wel minder keus in vlees.
Noem maar wat en dan zal ik zeggen of het e ris (als ik het weet he )
Gast- Gast
Ik kom er ook nooit maar lijkt me wel. Wat hebbben jullie gedaan vandaag? Ik he-le-maal niks. Alleen een klein rondje hardgelopen vanochtend. Dan vraag ik me wel af hoe het kan dat het nu alweer 20.00 is..
Lavendel- Ratel
Is Zonnebloemolie niet iets standaards? Want Aldi verkoopt alles wat standaard is. Voor een luxe maaltijd moet je daar niet zijn, maar Zonnebloemolie hebben ze er volgens mij wel.
Gast- Gast
Ik ga grenzeloos verliefd kijken en van de week de herhaling van Obese
Volgens mij verkopen ze gewoon zonnebloemolie bij de aldi hoor!
Volgens mij verkopen ze gewoon zonnebloemolie bij de aldi hoor!
Erin- Ratel
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: