DagCafé
+22
Merai
Toet
Raindrop
Lavendel
ExpressoB
sonly
Susan
Rush
Lotus
Rovine
GreenGrass
Sjaantje
May
Suus
Alex
luenca
silly-one
Burn
Happydobby
Erin
Kabouter
Qiara
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Dat is fijn Merai! De zenuwen dus nog wel een beetje kunnen onderdrukken?
Met mij gaat het ook wel goed, maar ik ga nu lekker slapen! Ben wel genoeg wakker geweest dit weekend
Met mij gaat het ook wel goed, maar ik ga nu lekker slapen! Ben wel genoeg wakker geweest dit weekend
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dus is kan vannacht geen berichten van je verwachten?toetje_ schreef:Dat is fijn Merai! De zenuwen dus nog wel een beetje kunnen onderdrukken?
Gast- Gast
Zo ben ik fan van paars terwijl dat altijd blauw was.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
toetje_ schreef:Dat is fijn Merai! De zenuwen dus nog wel een beetje kunnen onderdrukken?
Ja gelukkig wel We hadden van tevoren nog een college en onze hoofden zaten zo vol dat we er behoorlijk melig van werden, ging redelijk ontspannen het tentamen binnen dus Slaap lekker!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Slaap lekker allemaal, ik hou de wacht.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Dus is kan vannacht geen berichten van je verwachten?toetje_ schreef:Dat is fijn Merai! De zenuwen dus nog wel een beetje kunnen onderdrukken?
Dat ligt er maar net aan of ik in slaap kan komen vandaag.
Toet- Lady Post-a-lot
Merai schreef:toetje_ schreef:Dat is fijn Merai! De zenuwen dus nog wel een beetje kunnen onderdrukken?
Ja gelukkig wel We hadden van tevoren nog een college en onze hoofden zaten zo vol dat we er behoorlijk melig van werden, ging redelijk ontspannen het tentamen binnen dus Slaap lekker!
Fijn! Hopen op een goed cijfer. Wanneer krijg je de uitslag?
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Mijn nicht volgt sindskort het Cambridge dieet en ze is echt zoveel afgevallen
Jaaaaaa dat gaat hard he! Maar het is volgens mij zó slecht voor je. Hier in het dorp ( ) is het al een paar jaar een hele hype. Maar ik kan inmiddels wel met zekerheid zeggen dat je daarna je eet -en leefpatroon echt moet veranderen, anders kom je net zo hard weer aan.
Toet- Lady Post-a-lot
Ah fuuuck, ik heb vandaag een heel pakje sigaretten leeggerookt
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Merai schreef:toetje_ schreef:Dat is fijn Merai! De zenuwen dus nog wel een beetje kunnen onderdrukken?
Fijn! Hopen op een goed cijfer. Wanneer krijg je de uitslag?
Maximaal 10 werkdagen!
Merai- Ratel
Ja, ik ken ook iemand die inmiddels al weer 60 kilo is aangekomentoetje_ schreef:Smikkell schreef:Mijn nicht volgt sindskort het Cambridge dieet en ze is echt zoveel afgevallen
Jaaaaaa dat gaat hard he! Maar het is volgens mij zó slecht voor je. Hier in het dorp ( ) is het al een paar jaar een hele hype. Maar ik kan inmiddels wel met zekerheid zeggen dat je daarna je eet -en leefpatroon echt moet veranderen, anders kom je net zo hard weer aan.
Maar, damn, als ik de foto's van mijn nicht zie en dat thempo.
Gast- Gast
En daarbij is dat dieet ook echt een hel. Je mag NIKS eten en drinken, geen sapje, geen alcohol, niks. Ellende.
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Mijn nicht volgt sindskort het Cambridge dieet en ze is echt zoveel afgevallen
Dat is het dieet dat mijn moeder ook volgt/de, maar zodra ze stopt zit het er weer aan hoor met als gevolg dat ze vrolijk doorjojood totdat ze dadelijk echt een eetstoornis heeft, het belooft meer dan het waarmaakt..
Laatst aangepast door Merai op zo 6 nov 2011 - 13:26; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
En ook nog eens duur. Duurder dan de boodschappen die ik nu doe per maand.toetje_ schreef:En daarbij is dat dieet ook echt een hel. Je mag NIKS eten en drinken, geen sapje, geen alcohol, niks. Ellende.
Gast- Gast
Maar ik ga slapen, lijkt me ondertussen wel eens een slim idee Welterusten ladies!
Merai- Ratel
Smikkell schreef:toetje_ schreef:Ah fuuuck, ik heb vandaag een heel pakje sigaretten leeggerookt
Erg hè. Maar als je dan zegt 19 sigaretten in 15 uur klinkt het al wat minder.
Edit: troost me! Ik heb er één weggegeven.
Edit2: weggegeven is geen ABN zeker?
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:En ook nog eens duur. Duurder dan de boodschappen die ik nu doe per maand.toetje_ schreef:En daarbij is dat dieet ook echt een hel. Je mag NIKS eten en drinken, geen sapje, geen alcohol, niks. Ellende.
Ik geloof zo'n 50 euro per week. Een vriendin van mij doet trouwens herbal-life, dat klinkt al iéts gezonder in ieder geval. Dat gaat in een lager tempo en daar mag je wel af en toe en maaltijd eten.
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Truste Merai.
Toet, is een normaal woord hoor. ABN bestaat toch niet meer?
Oja, das waar ook. Het klonk zo dialect
Slaap lekker Merai!
Toet- Lady Post-a-lot
Nou, ik geef geen 50 euro uit per week aan boodschappen. Daarnaast komt een deel van de boodschappen (wc-papier, schoonmaakmiddel, wasmiddel, tampoms enz.) nog boven op die 200 euro per maand.toetje_ schreef:Smikkell schreef:En ook nog eens duur. Duurder dan de boodschappen die ik nu doe per maand.toetje_ schreef:En daarbij is dat dieet ook echt een hel. Je mag NIKS eten en drinken, geen sapje, geen alcohol, niks. Ellende.
Ik geloof zo'n 50 euro per week. Een vriendin van mij doet trouwens herbal-life, dat klinkt al iéts gezonder in ieder geval. Dat gaat in een lager tempo en daar mag je wel af en toe en maaltijd eten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, ik geen geen 50 euro uit per week aan boodschappen. Daarnaast komt een deel van de boodschappen (wc-papier, schoonmaakmiddel, wasmiddel, tampoms enz.) nog boven op die 200 euro per maand.toetje_ schreef:Smikkell schreef:En ook nog eens duur. Duurder dan de boodschappen die ik nu doe per maand.toetje_ schreef:En daarbij is dat dieet ook echt een hel. Je mag NIKS eten en drinken, geen sapje, geen alcohol, niks. Ellende.
Ja dat weet ik niet zo goed, ik woon nog thuis hè. De boodschappen die ik voor mezelf haal zijn dingen (vaak duurder) die ik lekker vind en ons mam niet koopt, daar ben ik 15-20 euro per week aan kwijt en de rest hoef ik allemaal niet zelf te betalen. Maar het is vrij duur inderdad.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik hoor juist van veel mensen dat ze wel op gewicht blijven na Cambridge. Vind het een raar concept, zelf consulent worden als je bent afgevallen...
Gast- Gast
Bedenk me net dat ik om half 8 alweer op moet Gelukkig kan ik daarna verder slapen
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: