DagCafé
+22
Merai
Toet
Raindrop
Lavendel
ExpressoB
sonly
Susan
Rush
Lotus
Rovine
GreenGrass
Sjaantje
May
Suus
Alex
luenca
silly-one
Burn
Happydobby
Erin
Kabouter
Qiara
26 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Theedoosje schreef:Reva schreef:Evy schreef:Ik vind de Aldi echt ruk.
Why? Deel je ervaringen
Ik niet Ik vind het een fijne winkel. Maar wij hebben wel een ruime winkel.
Nou, echt veel goedkoper vind ik het niet en ik ben nogal merkentrouw en aangezien de prijs niet veel scheelt ga ik toch liever naar Jumbo of Bas. Ze presteren het ook altijd om maar één kassa open te doen zodat er een rij tot achter in de winkel staat. Ik heb een hekel aan wachten, zeker als ik moet wachten met mensen die ik niet versta.
Laatst aangepast door Evy op zo 6 nov 2011 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reev> jij doet dat ook toch?
Ja, sowieso twee blokken van 30 minuten elke dag, met free steps.
zoow 2 blokken?? Ik dan maar 1....was laatst achter dat het mij ook lukte onder een programma hahaha
Gast- Gast
Evy schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Evy schreef:Ik vind de Aldi echt ruk.
Why? Deel je ervaringen
Nou, echt veel goedkoper vind ik het niet en ik ben nogal merkentrouw en aangezien de prijs niet veel scheelt ga ik toch liever naar Jumbo of Bas. Ze presteren het ook altijd om maar één kassa open te doen zodat er een rij tot achter in de winkel staat. Ik heb één hekel aan wachten, zeker als ik moet wachten met mensen die ik niet versta.
Dan neem je andere dingen als ik denk ik hahaha Want bij mij scheelt het wel
En ja de kassa's kan soms wel eerder nog een open maar goed ik vind het niet zo erg.
Gast- Gast
Evy schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Evy schreef:Ik vind de Aldi echt ruk.
Why? Deel je ervaringen
Nou, echt veel goedkoper vind ik het niet en ik ben nogal merkentrouw en aangezien de prijs niet veel scheelt ga ik toch liever naar Jumbo of Bas. Ze presteren het ook altijd om maar één kassa open te doen zodat er een rij tot achter in de winkel staat. Ik heb een hekel aan wachten, zeker als ik moet wachten met mensen die ik niet versta.
Oh oh, ik heb al zo'n ontzettende hekel doen aan boodschappen
Gast- Gast
Ik boodschappen doen!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:Ik boodschappen doen!
Ik loop echt labiel door al die paden en op een gegeven moment denk ik nu moet ik vaart gaan maken, want als ik nog langer rondjes door dezelfde paden loop dan gaan ze vast denken dat ik iets ga stelen of wacht totdat ik ze kan overvallen ofzo
Gast- Gast
Reva schreef:Lavendel schreef:Ik boodschappen doen!
Ik loop echt labiel door al die paden en op een gegeven moment denk ik nu moet ik vaart gaan maken, want als ik nog langer rondjes door dezelfde paden loop dan gaan ze vast denken dat ik iets ga stelen of wacht totdat ik ze kan overvallen ofzo
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik kan soms ook een halfuur rondjes lopen en aarzelen. Als ik voor de 20e keer langs de kaas loop vind ik het een beetje genant worden altijd, zij zien me steeds langskomen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
+1.Reva schreef:Lavendel schreef:Ik boodschappen doen!
Alex- Ratel
Ik heb serieus in de supermarkt hier altijd de beveiliger achter me aan. Of hij wil al jaren met me trouwen of ik zie er gewoon verdacht uit in de supermarkt. Maar in al die jaren heb ik nog nooit iets gestolen en ben ik ook nooit aangesproken met een verdenkingEvy schreef:1.Reva schreef:Lavendel schreef:Ik boodschappen doen!
Gast- Gast
Haha, Smik, dan wil hij inderdaad vast met je trouwen
Alex- Ratel
Hij vindt je gewoon hot!!
Erin- Ratel
Nou, ik hem niet!.oOErinOo. schreef:Hij vindt je gewoon hot!!
Ik sluip meer door de supermarkt geloof ik. Kijk rond of er geen bekende zijn omdat ik meestal in pyjama ben met mascara nog onder mijn ogen en/of wijn kom halen
Daarnaast ben ik afgelopen jaar/jaren redelijk vaak ik paniek geweest in supermarkt/bij de kassa. Ik zag er in die toestand vast verdacht uit!
Gast- Gast
haha ik loop ook altijd 100x door alle paden, ik moet gewoon altijd even goed alles bekijken wat er te kopen is. Maar ik ben nog nooit achtervolgt. Als ik de hele dag thuis ben vind ik naar de supermarkt echt een leuk uitstapje. (Ik mis het loser poppetje, die was hier wel op zijn plaats geweest)
Lavendel- Ratel
Oh, Smikk, ik kwam vandaag iets tegen wat me wel iets voor jou leek (en voor mezelf). Een prikbord maken van al je kurken (in een lijst ofzo, op het achterbord plakken)
Gast- Gast
Ja, daar heb ik ooit al eens een plaatje van opgeslagen op mijn laptop. Cool idee. Ik had een kurkenpot waar ik ze indeed, maar die heb ik laatst weggedaanReva schreef:Oh, Smikk, ik kwam vandaag iets tegen wat me wel iets voor jou leek (en voor mezelf). Een prikbord maken van al je kurken (in een lijst ofzo, op het achterbord plakken)
Gast- Gast
Hahaha jullie twee!
Erin- Ratel
Die eerste zou ik nog wel willen, die andere 2 vind ik wat minder schattig.
Lavendel- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: