DagCafé
+22
Merai
Toet
Raindrop
Lavendel
ExpressoB
sonly
Susan
Rush
Lotus
Rovine
GreenGrass
Sjaantje
May
Suus
Alex
luenca
silly-one
Burn
Happydobby
Erin
Kabouter
Qiara
26 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Lavendel schreef:Reva schreef:Cool, thanks TD
Dan gok ik de geitenkaas wel, ik lust ook gewone kaas. En guacemole is opzich geen ramp, want ik eet het vrijwel alleen bij chipjes en die kan ik toch beter niet eten
Gewoon zelf maken met een avocado en een uitje. Is vast nog gezonder ook!
Ik wil ook een personal trainer, lijkt me serieus leuk zo'n periode hard trainen en je lichaam in shape krijgen!
Ik denk niet dat het leuk is maar wel effectief...
Gast- Gast
Ja en de kandidaten mogen nog een jaar na het programma trainen met Radmilo en staan nog vijf jaar onder toezicht van de Obesitas klinkiek. Dat vind ik wel heel goed!
Lavendel: ik weet het, ik maak sowieso liever dingen zelf, maar ik vind rijpe avocado's vinden zo'n ramp. En dan is zo'n blikje guacemole uit de kast pakken zo aantrekkelijk
Lavendel: ik weet het, ik maak sowieso liever dingen zelf, maar ik vind rijpe avocado's vinden zo'n ramp. En dan is zo'n blikje guacemole uit de kast pakken zo aantrekkelijk
Gast- Gast
Ik vind de Aldi echt ruk.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Theedoosje schreef:Reva schreef:Cool, thanks TD
Dan gok ik de geitenkaas wel, ik lust ook gewone kaas. En guacemole is opzich geen ramp, want ik eet het vrijwel alleen bij chipjes en die kan ik toch beter niet eten
Yw Reevje En de paprikamix is echt een stuk goedkoper als bij de AH bijv. Weet zo ff de prijs niet maar wel goedkoper. Met veel trouwens hahah
Ow dat is de moeite dan, want ik eet er zo'n 8-10 per week
Gast- Gast
Reva schreef:Ja en de kandidaten mogen nog een jaar na het programma trainen met Radmilo en staan nog vijf jaar onder toezicht van de Obesitas klinkiek. Dat vind ik wel heel goed!
Oh echt? Dat vind ik wel goed dat er nu ook nog begeleiding is.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
De Aldi heeft altijd zo'n typisch Aldi luchtje en daar hou ik niet van bleeuh. Dan liever Appie en als het echt goedkoop moet Europshopper.
Lavendel- Ratel
Damn ik blijf gewoon bij Obese hangen haha!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik kom ook eigenlijk nooit in de aldi omdat het niet echt goedkoper is. Als je goed kijkt bij de AH ben je even duur uit, maar hoef je niet meer naar nog een supermarkt omdat ze de helft niet hebben. Aldi heeft wel heel veel koek en snoep, maar qua groente hebben ze daar nog weleens last van Russische toestanden.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Reva schreef:Evy schreef:Ik vind de Aldi echt ruk.
Why? Deel je ervaringen
Ik niet Ik vind het een fijne winkel. Maar wij hebben wel een ruime winkel.
Gast- Gast
Nobucta schreef:Ik kom ook eigenlijk nooit in de aldi omdat het niet echt goedkoper is. Als je goed kijkt bij de AH ben je even duur uit, maar hoef je niet meer naar nog een supermarkt omdat ze de helft niet hebben. Aldi heeft wel heel veel koek en snoep, maar qua groente hebben ze daar nog weleens last van Russische toestanden.
Nou ik merk wel verschil hoor met veel dingen. Bij ons is best wel wat te verkrijgen meestal.
Gast- Gast
Mijn sportschool geeft bootcamp lessen buiten, toch ook maar eens proberen
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:De Aldi heeft altijd zo'n typisch Aldi luchtje en daar hou ik niet van bleeuh. Dan liever Appie en als het echt goedkoop moet Europshopper.
haha dat ruik ik niet aangezien er bij ons een viswinkel in de Aldi zit hahah
Gast- Gast
Lavendel schreef:Reva schreef:Ja en de kandidaten mogen nog een jaar na het programma trainen met Radmilo en staan nog vijf jaar onder toezicht van de Obesitas klinkiek. Dat vind ik wel heel goed!
Oh echt? Dat vind ik wel goed dat er nu ook nog begeleiding is.
Ja, klopt!
De zes deelnemers worden in hun strijd bijgestaan door een aantal professionals, waaronder hoofdtrainer Radmilo Soda en de andere trainers. Daarnaast hebben psychologen, artsen en dietisten van de Nederlandse Obesitas Kliniek de deelnemers intensief begeleid in hun strijd tegen de kilo's.
Na de in beeld gebrachte 300 dagen worden de kandidaten nog 1 jaar fysiek begeleid onder het toeziend oog van Radmilo Soda en nog 5 jaar elk kwartaal gemonitord door de Nederlandse Obesitaskliniek.
Gast- Gast
Goede motivatie lijkt me hahaha!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Evy schreef:Ik vind de Aldi echt ruk.
Why? Deel je ervaringen
Ik vind het ook niks, zo armoedig, te druk, sjaggo mensen... Ik vind boodschappen doen een ontzettend leuk iets en dat wil ik niet in een dergelijke winkel doen. Heel soms ga ik er naar binnen maar ik kom toch echt elke keer weer tot dezelfde conclusie; Niks voor mij.
Gast- Gast
Ik wil ook een personal trainer....
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Wij hadden eerst een Aldi in de achtertuin, was best fijn toen we zo'n beetje ingesneeuwd zaten. Maar daar kon je er niet echt op rekenen dat wanneer je broccoli nodig had ze het ook hadden liggen. Soms lagen er echt nog 3 bakjes champignons en verder helemaal niks meer.
Voor onze verjaardag zijn we er wel een lading chips wezen halen, dat is er wel supergoedkoop.
Zelfs mijn moeder, rasechte Zeeuwse gaat naar de AH. En dat wil heel wat zeggen.
Voor onze verjaardag zijn we er wel een lading chips wezen halen, dat is er wel supergoedkoop.
Zelfs mijn moeder, rasechte Zeeuwse gaat naar de AH. En dat wil heel wat zeggen.
Rovine- Ratel
Nooo, ik wil echt geen personal trainer hoor. Zit je net lekker, belt ie aan omdat je 1000 situps moet gaan doen. Dan plan ik het zelf wel in.
Rovine- Ratel
Zusje schreef:Reva schreef:Evy schreef:Ik vind de Aldi echt ruk.
Why? Deel je ervaringen
Ik vind het ook niks, zo armoedig, te druk, sjaggo mensen... Ik vind boodschappen doen een ontzettend leuk iets en dat wil ik niet in een dergelijke winkel doen. Heel soms ga ik er naar binnen maar ik kom toch echt elke keer weer tot dezelfde conclusie; Niks voor mij.
Jullie maken me bijna bang
TD: leuk is dat he, onder het televisie kijken
Laatst aangepast door Reva op zo 6 nov 2011 - 8:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Trouwens zelf zonder personal trainer zou ik denk ik door het feit dat ik op tv kom alles kunnen doen wat ik zou willen. Ik denk dat dat bij mij de beste motivatie zijn, niet afgaan op nationale tv.
Lavendel- Ratel
Ik heb vandaag weer met een enorme sik zitten trainen omdat ik eeeeecht geen zin had. Maar ik wist dat ik me de hele dag rot zou voelen als ik het niet even af zou maken. Ik denk dat ik vanuit mezelf ook wel genoeg motivatie kan halen, al leg ik de lat veeel minder hoog.
Rovine- Ratel
Theedoosje schreef:Reev> jij doet dat ook toch?
Ja, sowieso twee blokken van 30 minuten elke dag, met free steps.
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: