Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Elektrisch kolven met een enkelzijdige kolf

+3
Fearie
TGR
Isa
7 plaatsers

Ga naar beneden

Elektrisch kolven met een enkelzijdige kolf Empty Elektrisch kolven met een enkelzijdige kolf

Bericht  Isa vr 4 nov 2011 - 23:50

Hallo,

Ik ben me momenteel aan het oriënteren op het kopen van een elektrische kolf. Nu wil ik de kolf alleen nog maar gaan gebruiken als ik een keer weg moet maar straks ga ik de kolf waarschijnlijk ook gebruiken als ik weer moet werken. Nu overweeg ik om de B to B kolf van Difrax te gaan kopen alleen is dit een enkelzijdige kolf. Zijn er mensen die ervaring hebben met een enkelzijdige kolf, is dit een beetje te doen qua tijd? en zijn er misschien mensen die de B to B kolf van Difrax hebben?

Bedankt

groetjes Isa
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrisch kolven met een enkelzijdige kolf Empty Re: Elektrisch kolven met een enkelzijdige kolf

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 23:58

Ben je niet bang dat je aan de andere kant flink gaat lekken als je aan 1 kant kolft omdat je TSR dan op gang komt?

Ik zou echt voor een dubbele gaan, anders ben je 2x zo lang bezig.

Gast
Gast

Elektrisch kolven met een enkelzijdige kolf Empty Re: Elektrisch kolven met een enkelzijdige kolf

Bericht  TGR za 5 nov 2011 - 0:05

TSR = Toeschietreflex gok ik? Ik ken TSR alleen van games namelijk laughcry

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Isa za 5 nov 2011 - 0:10

[quote="ProudMama"]Ben je niet bang dat je aan de andere kant flink gaat lekken als je aan 1 kant kolft omdat je TSR dan op gang komt?

Ik zou echt voor een dubbele gaan, anders ben je 2x zo lang bezig. [/quote

Als je 'live" borstvoeding geeft dan gaat het aan je andere borst ook een beetje lekken, is dit misschien met kolven meer? Het probleem is dat ik het kolven eigenlijk niet zo zie zitten. Ik zou niet weten als ik straks een dag weg wil waar ik dan moet gaan kolven. Nu zag ik de de B to B kolf van Difrax en hier kan je makkelijker mee kolven in het openbaar, maar deze kolf is enkelzijdig.
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 0:33

TGR schreef:TSR = Toeschietreflex gok ik? Ik ken TSR alleen van games namelijk laughcry
Haha, klopt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 0:35

als je de kolf maar af en toe gebruikt, zou ik mijn geld niet in een elektrische (dubbele) kolf steken. Een handkolf fungeert ook prima als je maar af en toe gaat kolven.

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 5 nov 2011 - 0:36

Ik heb zelf ook een eenzijdige kolf aangeschaft en moet zeggen dat ik weinig last heb van lekken van de andere borst. Om nu een voorraadje op te bouwen geef ik mijn zoon de ene borst en zet ik de kolf op de ander, zo verlies ik ook niets aan melk smile
Ik denk zelf dat het makkelijker is om een eenzijdige kolf te halen als je af en toe een keertje weg gaat omdat die makkelijker mee te nemen is (tweezijdige kolf is volgens mij groter en heeft meer spullen). Ik heb zelf de Avent en daar zit een draagbare accu bij zodat ik zonder stroom kan kolven (en met batterijen).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  teletascha za 5 nov 2011 - 4:07

Qua grootte maakt het niet zoveel uit:eenzidig of tweezijdig.

Elektrisch kolven met een enkelzijdige kolf Freestyle_indexspot

Met Medela freestyle kun je ook dubbelzijdig handsfree kolven.

Ik heb zelf de dubbelzijdige Medela Pump in style advanced. Echt een superding! Gebruik hem nu al bijna 6 maanden. Waarvan de laatste 3 maanden 4 keer per dag top de 4 dagen dat ik werk.

Ik zou, als je gaat werken en kolven, zeker weten aanraden om voor een dubbele te gaan. Ik ben nu in ongeveer 15 minuten helemaal klaar met kolven. Mijn collega is met een enkelzijdige kolf ongeveer 45 minuten bezig!!!!
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  catgirl85 za 5 nov 2011 - 5:33

Ik heb een kolf voor als ik werk en dat is een enkele electrische. Hij is heel makkelijk om te zetten naar een dubbele (dan koop je er gewoon een setje bij) Ik heb de Ardo Calypso. Ik vind persoonlijk dubbelzijdig electrisch kolven niet fijn. Het duurt dan juist langer en ik heb minder opbrengst. Ik ben met 15 min klaar. Ik wilde eerst dus wel dubbelzijdig kolven, maar vond de dubbelzijdige medela te duur. Vandaar gekozen voor de Ardo die makkelijk om te bouwen is.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby za 5 nov 2011 - 12:21

[quote="Isa"]
ProudMama schreef:Ben je niet bang dat je aan de andere kant flink gaat lekken als je aan 1 kant kolft omdat je TSR dan op gang komt?

Ik zou echt voor een dubbele gaan, anders ben je 2x zo lang bezig. [/quote

Als je 'live" borstvoeding geeft dan gaat het aan je andere borst ook een beetje lekken, is dit misschien met kolven meer? Het probleem is dat ik het kolven eigenlijk niet zo zie zitten. Ik zou niet weten als ik straks een dag weg wil waar ik dan moet gaan kolven. Nu zag ik de de B to B kolf van Difrax en hier kan je makkelijker mee kolven in het openbaar, maar deze kolf is enkelzijdig.

ja bij mij wel, ik heb een dubbele electrische kolf van ameda en die kan je ook enkel gebruiken. Maar als je gaat werken zou ik voor een dubbele gaan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 12:30

Ik zou zeker voor een dubbele kolf gaan anders ben je 2 keer zolang bezig.

Gast
Gast

Bericht  Tazz za 5 nov 2011 - 14:11

Ik heb zelf een dubbele en raad dat ook aan als je op je werk wilt gaan kolven. Maar bij een enkele is het niet per se zo dat die andere gaat lekken. je kunt dat voorkomen door de tepel in te drukken tijdens de tsr dan stopt die toestroom. Al is een handkolf wel heel makkelijk voor erbij.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: