Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+26
Pompoen
SleepingBeauty
dolfijntje24
xxDila
Lavendel
Zininzon
luenca
Sjaantje
Chocolate Cookie
Curious
Jordana
May
Tullow
GreenGrass
Rovine
Rush
Suus
Jade
Lotus
VeryCherry
Snoes
Qiara
Burn
Alex
Erin
ExpressoB
30 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:15

Maple schreef:
Maura schreef:Jeetje, Maple! Dat had ik helemaal niet meegekregen! Is dat allang aan de gang? Als je er niet over praten, dan begrijp ik dat hoor. hug

Heb het verhaal in m'n eigen topic staan bij Liefde en Relatie smile Het speelt idd al eventjes.

Sorry, heb me even niet zo goed gevoeld. Dus ook niet veel of eigenlijk niets van andere forummers meegekregen. Ik ga het even lezen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SleepingBeauty za 5 nov 2011 - 10:15

Youandi schreef:Wow! Da's snel SB! Je hoort dat wel vaker trouwens... Je bent na een bevalling heel vruchtbaar.
Oja is dat zo? Ik dacht juist niet zo, door borstvoeding enz.?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  RYW za 5 nov 2011 - 10:16

Eucalypta schreef:
.oOErinOo. schreef:Hij durft wel he!! Gewoon schaamteloos met haar lopen bellen. Oh man wat een naarling. Sorry meid maar wat ben ik blij als jij zo meteen van hem verlost bent want je verdient een geweldige en lieve man en niet zo'n respectloze zak met aardappelen. BAH!
Even advocaat van de duivel: de man van maple is niet meteen een respectloze zak aardappelen, maar ook gewoon een mens. Met fouten, dat wel. Maar die heeft maple ook. Natuurlijk verdient ze een geweldige man, en dit is niet een geweldige man voor haar, maar dat maakt hem niet meteen een onmens. Ook hij heeft zijn verhaal.

Daar heeft maple niets aan, dat snap ik, en dat zij hem niet kan luchten of zien is logisch.

Fouten en alles hebben, dat is tot daaraan toe. Maar terwijl zij nog niet gescheiden zijn in hun huis onder haar ogen lopen bellen met haar? Dat vind ik neigen naar respectloos, eigenlijk. Doe dat dan lekker ergens anders, of beter, wacht tot je 'lopende zaken' netjes afgerond zijn, zeg...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:17

SleepingBeauty schreef:
Youandi schreef:Wow! Da's snel SB! Je hoort dat wel vaker trouwens... Je bent na een bevalling heel vruchtbaar.
Oja is dat zo? Ik dacht juist niet zo, door borstvoeding enz.?

Kan zo zijn, maar vaak ben je na een bevalling extra vruchtbaar idd. Dat borstvoedingsgebeuren gaat soms wel op, en soms niet. In mijn geval zei de verloskundige dat ik écht geen anticonceptie hoefde te gebruiken, want ik gaf immers borstvoeding. Ik vroeg namelijk naar een pil die bij borstvoeding kon. Was niet nodig volgens haar.

6 weken later werd ik voor het eerst ongesteld. smile Als ik naar haar had geluisterd had ik toen alweer zwanger kunnen zijn. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:17

RYW schreef:
Eucalypta schreef:
.oOErinOo. schreef:Hij durft wel he!! Gewoon schaamteloos met haar lopen bellen. Oh man wat een naarling. Sorry meid maar wat ben ik blij als jij zo meteen van hem verlost bent want je verdient een geweldige en lieve man en niet zo'n respectloze zak met aardappelen. BAH!
Even advocaat van de duivel: de man van maple is niet meteen een respectloze zak aardappelen, maar ook gewoon een mens. Met fouten, dat wel. Maar die heeft maple ook. Natuurlijk verdient ze een geweldige man, en dit is niet een geweldige man voor haar, maar dat maakt hem niet meteen een onmens. Ook hij heeft zijn verhaal.

Daar heeft maple niets aan, dat snap ik, en dat zij hem niet kan luchten of zien is logisch.

Fouten en alles hebben, dat is tot daaraan toe. Maar terwijl zij nog niet gescheiden zijn in hun huis onder haar ogen lopen bellen met haar? Dat vind ik neigen naar respectloos, eigenlijk. Doe dat dan lekker ergens anders, of beter, wacht tot je 'lopende zaken' netjes afgerond zijn, zeg...
Ik zeg ook nergens dat het netjes is smile
En zoals ik het las was het niet onder haar ogen, maar in een ander stuk van het huis. En ik kan me zo voorstellen dat hij zich ook niet echt tof voelt en steun zoekt bij iemand anders. In dit geval dus 'die ander'. Best begrijpelijk eigenlijk. Niet netjes, niet zoals het hoort, zou eigenlijk niet moeten, maar ik snap het wel.

Laatst aangepast door Eucalypta op za 5 nov 2011 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:18

RYW schreef:
Eucalypta schreef:

+1

En losse handjes vind ik ook vrij respectloos Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Erin za 5 nov 2011 - 10:18

Ik heb het niet alleen over het bellen met die andere, maar over meerdere dingen die ze af en toe verteld. Hoe bot hij reageert en niet eens een knuffel kan geven enzovoort enzovoort. En ja waar twee vechten hebben twee schuld maar toch.
Ik wil alleen aangeven dat de manier waarop hij nu met je omgaat niet ok is. Je bent nog steeds getrouwd en ook al kan je elkaar niet luchten of zien, wees er toch nog voor elkaar for better or worse want dat heb je elkaar beloofd toen je ging trouwen! Hoe moeilijk dit ook is!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  RYW za 5 nov 2011 - 10:20

Eucalypta schreef:
RYW schreef:
Eucalypta schreef:

Ik zeg ook nergens dat het netjes is smile
En zoals ik het las was het niet onder haar ogen, maar in een ander stuk van het huis. En ik kan me zo voorstellen dat hij zich ook niet echt tof voelt en steun zoekt bij iemand anders. In dit geval dus 'die ander'. Best begrijpelijk eigenlijk. Niet netjes, niet zoals het hoort, zou eigenlijk niet moeten, maar ik snap het wel.

Maar wel dat hij niet respectloos is Wink

Ik snap wel wat je bedoelt, het is niet gelijk een onmenselijk monster, nee, maar kom nou. Doe dat dan ergens anders. Ga een blokje om en lekker in het park zitten bellen ofzo, of in je auto.
En die losse handjes kunnen natuurlijk al helemaaaaal niet, maar dat staat hier ook verder niet in dit topic benoemd...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:21

Het ís ook niet ok. Maar dat zeg ik ook niet.

Ik zie alleen ook niet helemaal de link met respect. Als je ergens anders in huis zit te bellen met een andere vrouw, terwijl je al uit elkaar bent. Het is niet onder haar neus, enzovoorts. Nog steeds niet netjes, maar ik zie ook niet zozeer in wat er respectloos aan is.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 5 nov 2011 - 10:28

RYW schreef:

Maar wel dat hij niet respectloos is Wink

Ik snap wel wat je bedoelt, het is niet gelijk een onmenselijk monster, nee, maar kom nou. Doe dat dan ergens anders. Ga een blokje om en lekker in het park zitten bellen ofzo, of in je auto.
En die losse handjes kunnen natuurlijk al helemaaaaal niet, maar dat staat hier ook verder niet in dit topic benoemd...

Eens.

En ik vind hem in deze situatie eerlijk gezegd gewoon echt niet netjes handelen. Het zal best waar zijn dat er twee kanten aan elk verhaal zitten en dat hij het ook zwaar heeft et cetera, et cetera, maar het is nou eenmaal niet zo dat in iedere situatie iedereen een even groot aandeel heeft. Ik vind wel degelijk dat hij haar een heleboel onrecht heeft aangedaan en nog steeds niet behandelt met het respect dat ze verdient. Ik vind niet dat we daar omheen hoeven te draaien omdat het voor hem ook moeilijk is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Erin za 5 nov 2011 - 10:29

Ik ga niet haar hele relatie hier bespreken maar de dingen die er besproken zijn vind ik persoonlijk verre van netjes en respectvol. Laten we het over een ander onderwerp hebben, het is al moeilijk genoeg voor Maple! hug

Laatst aangepast door .oOErinOo. op za 5 nov 2011 - 10:39; in totaal 1 keer bewerkt
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Bericht  RYW za 5 nov 2011 - 10:31

.oOErinOo. schreef:Ik ga niet haar hele relatie hier bespreken maar de dingen die er besproken zijn vind ik persoonlijk verre van netjes en respectloos. Laten we het over een ander onderwerp hebben, het is al moeilijk genoeg voor Maple! hug

Je bedoelt vast 'respectvol'
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:31

Zullen we nou gewoon even geen discussie omtrent mijn man doen? Wat hij doet is respectloos, maar we zullen toch op zo'n goed mogelijke manier door dit hele traject heen moeten. Samen. Natuurlijk pakt hij het verkeerd aan, maar ik ben allang blij dat we geen slaande ruzies hebben momenteel. Heel eerlijk gezegd, en misschien doe ik daarmee mezelf te kort hoor, maar heel eerlijk gezegd ga ik liever op deze manier door de scheiding heen dan dat we alleen maar ruzie hebben en ik bang ben voor losse handjes. Ik vind het een kutperiode nu, maar tegelijkertijd vind ik het heerlijk dat ik vreemd genoeg ineens niet meer op eieren hoef te lopen thuis. Ik kan nu alles tegen hem zeggen, en hij reageert er rustig op. Dat is echt nooit, of in elk geval al heel lang niet meer zo geweest.
Edit: Blijkbaar krijgt die andere vrouw toch iets voor elkaar bij hem wat mij nooit, of lang niet meer gelukt is.

Laatst aangepast door Maple op za 5 nov 2011 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:33

Dat is fijn Maple. En die discussie laten we maar even achterwege dan smile

Gast
Gast

Bericht  Cato za 5 nov 2011 - 10:37

Ik reageer nooit in het dagcafe maar wil even zeggen : maple ik vind jou z'n sterke vrouw ,succes met alles.
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:38

Mmm... de kroket en de Raspatat oorlog smaken goed smile

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty za 5 nov 2011 - 10:39

mmm lekkerrr youdani smile
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Erin za 5 nov 2011 - 10:40

RYW schreef:
.oOErinOo. schreef:Ik ga niet haar hele relatie hier bespreken maar de dingen die er besproken zijn vind ik persoonlijk verre van netjes en respectloos. Laten we het over een ander onderwerp hebben, het is al moeilijk genoeg voor Maple! hug

Je bedoelt vast 'respectvol'

Sorry! nerd
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Bericht  Erin za 5 nov 2011 - 10:41

Raspatat!! Zo dat heb ik echt al eeuwen niet op!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:43

WAT is raspatat??

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:44

Minneke schreef:WAT is raspatat??
Patat gemaakt van aardappelpuree.

Hoe is het met jou? Nog door mijn 3-kantjes tellende PM heen gekomen? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:45

Eucalypta schreef:

Hoe is het met jou? Nog door mijn 3-kantjes tellende PM heen gekomen? Very Happy

Haha, jazeker. Maar ik heb hem ook voor de zekerheid vrij abrupt verwijderd laughcry . Vind het moeilijk de tijd te nemen voor een goede reactie. Maar ik was er evengoed blij mee!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:47

Minneke schreef:
Eucalypta schreef:

Haha, jazeker. Maar ik heb hem ook voor de zekerheid vrij abrupt verwijderd laughcry . Vind het moeilijk de tijd te nemen voor een goede reactie. Maar ik was er evengoed blij mee!
Dat verwijderen, dat herken ik wel ja laughcry

Ik verwacht ook niet per se een reactie hoor smile hoop alleen dat je er iets aan hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:48

SleepingBeauty schreef:mmm lekkerrr youdani smile

DAT wordt mijn nieuwe naam, als ik ooit wegga en terugkom Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:49