Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+26
Pompoen
SleepingBeauty
dolfijntje24
xxDila
Lavendel
Zininzon
luenca
Sjaantje
Chocolate Cookie
Curious
Jordana
May
Tullow
GreenGrass
Rovine
Rush
Suus
Jade
Lotus
VeryCherry
Snoes
Qiara
Burn
Alex
Erin
ExpressoB
30 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen za 5 nov 2011 - 9:55

Ik heb geen manlief... Evil or Very Mad
Wel een man...

En ik ben zelden alleen thuis, sterker nog, grootste gedeelte van de tijd zijn we allebei thuis, hij werkt 1 dag in de week op zijn werk en de rest zo'n beetje thuis. 't is vaker dat ik weg ben dan hij. Maar ik werk ook niet dus ik ben ook heel vaak thuis.

Maar 't is prima, we vliegen elkaar nog steeds niet in de haren, sterker nog, het word steeds gezelliger!

Weet je wat nou zo erg is... Volgende week is hij een weekend weg met zijn werk (vrijdag t/m zondag) en dat is dus serieus de eerste keer in de 9 jaar dat we samenwonen dat ik alleen thuis ben voor een aantal nachten! Ik ging zelf wel vaak weg, maar andersom dus niet! Ik heb geen idee hoe ik dat vind!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Erin za 5 nov 2011 - 9:58

Vriendlief komt zo thuis! I love you

Denk dat we een fimpje gaan kijken ofzo!

hug voor alle meiden waarvan hun vriend/man niet zo lief en schattig is!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 9:59

.oOErinOo. schreef:Vriendlief komt zo thuis! I love you

Ik voel me niet aangesproken angel

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 9:59

Wat ben ik toch blij dat ik helemaal niets qua man/vriend etc. heb. laughcry

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty za 5 nov 2011 - 10:00

gezellig!!!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:00

De mijne was chagrijnig, maar is intussen iets afgeblust.
Hij is nu patat en een kroket voor me aan het halen Twisted Evil en iets voor zichzelf.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:01

Maura schreef:Wat ben ik toch blij dat ik helemaal niets qua man/vriend etc. heb. laughcry

Soms... zou ik dat ook wel even willen. Maar meestal ben ik toch blij met wat ik heb en kan ik het niet beter treffen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:03

Gisteren ging ik even een blokje om, dus ik steek m'n hoofd even om de hobbykamerdeur om te zeggen dat ik ff weg was. Ligt hij gewoon te bellen, met háár dus, en daar komt hij nog voor uit ook. In mijn huis. Of nouja, ons huis, nog.
En dan vanmorgen zeggen dat hij mij dit huis zo gunt. Ja, moest er nog eens bijkomen dat hij mij dat níét gunde en me zomaar op straat zou laten staan, zeg.

Overigens helaas nog geen nieuws van de hypotheker, dus heb nog geen ide of ik hier kan blijven, helaas.

Gast
Gast

Bericht  Erin za 5 nov 2011 - 10:03

Reva schreef:

Ik voel me niet aangesproken angel

cheers Nee jij hebt een heerlijke brandweerman die je vast genoeg knuffelt!

Ik ben ontzettend blij met de mijne!! I love you
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:04

Youandi schreef:
Maura schreef:Wat ben ik toch blij dat ik helemaal niets qua man/vriend etc. heb. laughcry

Soms... zou ik dat ook wel even willen. Maar meestal ben ik toch blij met wat ik heb en kan ik het niet beter treffen smile

Gelukkig is dat dan maar een gedachte. Ik heb niemand waar ik bij wil zijn, momenteel, dus dat maakt mijn uitspraak al wat makkelijker. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:05

Is er een ander in het spel, Maple? :shock:

Gast
Gast

Yep.

Gast
Gast

Hm, ik heb de meest geweldig man die ik me kan voorstellen hoor smile Ik denk dat hij degene is die het lastig met mij heeft smile

Maple, wat een ontzettende k*tsituatie waar je in zit. Ik snap je heel goed, je hebt vast wel iets meegekregen van mijn verhaal, al was dat toch anders. Maar ik hoop voor je dat het snel beter wordt en je snel duidelikheid hebt over waar je kunt wonen en je eigen leven weer kunt gaan opstarten.

Gast
Gast

Bericht  Erin za 5 nov 2011 - 10:06

Hij durft wel he!! Gewoon schaamteloos met haar lopen bellen. Oh man wat een naarling. Sorry meid maar wat ben ik blij als jij zo meteen van hem verlost bent want je verdient een geweldige en lieve man en niet zo'n respectloze zak met aardappelen. BAH!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Bericht  dolfijntje24 za 5 nov 2011 - 10:07

тыквашка schreef:Ik heb geen manlief... Evil or Very Mad
Wel een man...

En ik ben zelden alleen thuis, sterker nog, grootste gedeelte van de tijd zijn we allebei thuis, hij werkt 1 dag in de week op zijn werk en de rest zo'n beetje thuis. 't is vaker dat ik weg ben dan hij. Maar ik werk ook niet dus ik ben ook heel vaak thuis.

Maar 't is prima, we vliegen elkaar nog steeds niet in de haren, sterker nog, het word steeds gezelliger!

Weet je wat nou zo erg is... Volgende week is hij een weekend weg met zijn werk (vrijdag t/m zondag) en dat is dus serieus de eerste keer in de 9 jaar dat we samenwonen dat ik alleen thuis ben voor een aantal nachten! Ik ging zelf wel vaak weg, maar andersom dus niet! Ik heb geen idee hoe ik dat vind!!

Ik zou er gebruik van maken! Dan is het leuk als je elkaar weer ziet! Dat had ik tenminste wel toen mijn vriend een aantal dagen wg was voor zijn werk in 9 jaar tijd.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  May za 5 nov 2011 - 10:07

Hallo allemaal!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  dolfijntje24 za 5 nov 2011 - 10:07

Haha. dat is helemaal een zorg minder. Laughing
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:09

.oOErinOo. schreef:Hij durft wel he!! Gewoon schaamteloos met haar lopen bellen. Oh man wat een naarling. Sorry meid maar wat ben ik blij als jij zo meteen van hem verlost bent want je verdient een geweldige en lieve man en niet zo'n respectloze zak met aardappelen. BAH!
Even advocaat van de duivel: de man van maple is niet meteen een respectloze zak aardappelen, maar ook gewoon een mens. Met fouten, dat wel. Maar die heeft maple ook. Natuurlijk verdient ze een geweldige man, en dit is niet een geweldige man voor haar, maar dat maakt hem niet meteen een onmens. Ook hij heeft zijn verhaal.

Daar heeft maple niets aan, dat snap ik, en dat zij hem niet kan luchten of zien is logisch.

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty za 5 nov 2011 - 10:09

huh zie net op facebook dat een 'vriendin' van ons weer zwanger is.. Is net april bevallen van de eerste.. :shock:
Dubbele verbazing, dat we het op facebook moeten lezen en dat ze nu alweer zwanger is...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:11

Jeetje, Maple! Dat had ik helemaal niet meegekregen! Is dat allang aan de gang? Als je er niet over praten, dan begrijp ik dat hoor. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:12

Eucalypta schreef:
.oOErinOo. schreef:Hij durft wel he!! Gewoon schaamteloos met haar lopen bellen. Oh man wat een naarling. Sorry meid maar wat ben ik blij als jij zo meteen van hem verlost bent want je verdient een geweldige en lieve man en niet zo'n respectloze zak met aardappelen. BAH!
Even advocaat van de duivel: de man van maple is niet meteen een respectloze zak aardappelen, maar ook gewoon een mens. Met fouten, dat wel. Maar die heeft maple ook. Natuurlijk verdient ze een geweldige man, en dit is niet een geweldige man voor haar, maar dat maakt hem niet meteen een onmens. Ook hij heeft zijn verhaal.

Daar heeft maple niets aan, dat snap ik, en dat zij hem niet kan luchten of zien is logisch.
Gek genoeg denk ik er wel hetzelfde als jij over. Een deel van mij is boos, laaiend, maar een ander deel van mij bekijkt het inderdaad ook op deze manier. Ik moet ook wel, we wonen nog onder één dak dus moeten we het wel zo leefbaar mogelijk houden. Natuurlijk kan ik best m'n gal spuien, dat zal ook vast niet erg zijn, en dat doe ik hier en tegen vriendinnen. Als we tegen elkaar uiteindelijk nog maar redelijk normaal kunnen doen. We hebben straks ook nog een scheiding te regelen waar we zo soepel mogelijk doorheen willen...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:12

Wow! Da's snel SB! Je hoort dat wel vaker trouwens... Je bent na een bevalling heel vruchtbaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:13

Maple schreef:
Eucalypta schreef:

Gek genoeg denk ik er wel hetzelfde als jij over. Een deel van mij is boos, laaiend, maar een ander deel van mij bekijkt het inderdaad ook op deze manier. Ik moet ook wel, we wonen nog onder één dak dus moeten we het wel zo leefbaar mogelijk houden. Natuurlijk kan ik best m'n gal spuien, dat zal ook vast niet erg zijn, en dat doe ik hier en tegen vriendinnen. Als we tegen elkaar uiteindelijk nog maar redelijk normaal kunnen doen. We hebben straks ook nog een scheiding te regelen waar we zo soepel mogelijk doorheen willen...
Ik dacht al wel dat jij er iets anders over zou denken, jij ziet zijn kant van het verhaal ook.

Ik weet inmiddels uit ervaring dat niets zo simpel is als het lijkt. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:14

Maura schreef:Jeetje, Maple! Dat had ik helemaal niet meegekregen! Is dat allang aan de gang? Als je er niet over praten, dan begrijp ik dat hoor. hug

Heb het verhaal in m'n eigen topic staan bij Liefde en Relatie smile Het speelt idd al eventjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:14

Maple, wat een k*tsituatie zeg!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud